Jokaisen ihmisen on kannattaa miettiä, ei tätä maailmaa, vaan tulevaa. Sijoita siis tulevaisuutesi. On tullut aika opetella, miten taivaassa iloitaan:
https://www.youtube.com/watch?v=2YCHmOAbJBs
"Jos sillä, mikä on katoavaista, oli kirkkaus, niin vielä paljoa enemmän on sillä, mikä on pysyväistä, oleva kirkkautta."
Taivaan ilo
26
75
Vastaukset
Miksi tuo "ilosi" pitäisi olla minun iloni!? Enkö saa iloita tavallani? Pitääkö sinun puuttua siihen? Minulle sinun ilosi ei ole kuin ...helkutti soikoon täyttä ahdistusta, jota en voi iloita!! Vastustan tuota paskaa teiltä uskovilta, jota suu vaahdossa ihmisille tyrkytätte!
- uskonratkaisu1111111111
Miksi ihminen tupakoi? Siksi ettei usko ansaitsevansa parempaa kuin tupakkayskän, vieroitusoireet ja keuhkosyövän. Hyvin harva tupakoisi, jos tupakka ei olisi niin oiva keino itsensä vahingoittamiselle. Samasta syystä ihminen joko uskoo Jumalaan tai on uskomatta. Minä ainakin myönnän ihan suoraan, että minulle kuuluu rangaistus, ja että Jeesus on rangaistuksen kärsinyt puolestani. Ja nyt kun olet ateisti, niin tietysti olet ateisti siitä syystä, että se tuottaa sinulle käsimystä. Ihminen toimii kärsimysperiaatteella. Ei ole mielihyvää, jonka alkukoti olisi kärsimyksen ulkopuolella. Ihminen on ensihetkistään lähtien kivun, nälän ja uupumuksen alamainen, ja Jeesus on meille kipua, nälkää ja uupumusta, sillä Hän on täydellinen, Hän on Jumalan Poika ja sovitusuhri.
Älä siis kärsi enää vaan ota Jeesuksen armo vastaan. uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:
Miksi ihminen tupakoi? Siksi ettei usko ansaitsevansa parempaa kuin tupakkayskän, vieroitusoireet ja keuhkosyövän. Hyvin harva tupakoisi, jos tupakka ei olisi niin oiva keino itsensä vahingoittamiselle. Samasta syystä ihminen joko uskoo Jumalaan tai on uskomatta. Minä ainakin myönnän ihan suoraan, että minulle kuuluu rangaistus, ja että Jeesus on rangaistuksen kärsinyt puolestani. Ja nyt kun olet ateisti, niin tietysti olet ateisti siitä syystä, että se tuottaa sinulle käsimystä. Ihminen toimii kärsimysperiaatteella. Ei ole mielihyvää, jonka alkukoti olisi kärsimyksen ulkopuolella. Ihminen on ensihetkistään lähtien kivun, nälän ja uupumuksen alamainen, ja Jeesus on meille kipua, nälkää ja uupumusta, sillä Hän on täydellinen, Hän on Jumalan Poika ja sovitusuhri.
Älä siis kärsi enää vaan ota Jeesuksen armo vastaan."Miksi ihminen tupakoi?"
En tupakoi, en ole tupakoinut kohta 33 vuoteen. En ole koskaan edes "maistanut"! Olenko jostakin jäänyt paitsi!?
Ripiltä olen tosin päässyt, mutten koskaan ole tullut uskoon.
"Minä ainakin myönnän ihan suoraan, että minulle kuuluu rangaistus, ja että Jeesus on rangaistuksen kärsinyt puolestani."
Mä en ole noin "masokisti" kuin sä, että hyväksyisin itselleni rangaistusta ilman että olisin tehnyt mitään väärää. Oletko kokeillut masokistina jo itsesi viiltelyä kun enää harvat alkavat uskomaan Jumalaasi?!
"Ja nyt kun olet ateisti, niin tietysti olet ateisti siitä syystä, että se tuottaa sinulle käsimystä."
Minulle ei ateismi tuo mitään kärsimystä vaan se on minusta ihmisen oikeaa elämää ja uskominen johonkin yliluonnolliseen Jumalaan on ihmiselle hyvin luonnotonta!
Ihminen on nisäkäs siinä missä muutkin nisäkkäät ja se käsitys, että väität meidän olevan muita nisäkkäiden yläpuolella ahdistaa minua ja varmasti muita ihmisiä, jotka eivät voi uskoa siihen että ihminen olisi ylempänä muita nisäkkäitä. Sinullehan se tuottaa kärsimystä, että on olemassa ateismia! Tietkö kuinka, minä nautin sinun kärsimyksestä uskova!? :) Elämäsi on tyhjää uskollasi etkä elämästästäsi pysty "reppana" nauttimaan kun pidät Jeesuksestasi kiinni!
"Älä siis kärsi enää vaan ota Jeesuksen armo vastaan."
Luovu sinä vaan uskostasi niin loppuelämästäsi tulet selviämään paremmin kärsimättä ja ilman pahoja mielenterveydellisiä ongelmia. Ne ongelmat iskevät sinuun silloin, kun olet tyrkyttänyt uskoasi niille uskonnottomille, jotka eivät hyväksy sinun uskon tyrkyttämistäsi, jolloin sairastutat itsesi. Olen moniin teidänlaisiinne törmännyt, joten tiedän mistä puhun. Luovu siis uskostasi, jotta veronmaksajien rahat säästyvät kuntouttaessasi sinun kärsimyksiäsi mielenterveysongelmistasi!
Uskontoja ja kosmetiikkaa kaupataan lähes samalla metodilla. Kosmeettiset "ihmeaineet" eivät lisää kauneutta ja uskontojen taivas/paratiisi kauppa lupaa ikuista elämää, mutta nuo molemmat myyvät vain pelkkiä unelmia.
- uskonto_on_huumetta
Minä olen usein verrannut uskon kauppaamista huumekauppaan. Kokeile, kokeile! Saata autuaan olon pysyvästi. Mitään et siinä menetä. Muuta kuin elämäsi.
Ensimmäinen näyte on ilmainen, mutta kerran koukkuun jäätyään siitä maksaakin sitten kymmenyksen tuloistaan ja enemmänkin. Jos kuitenkin pääset siitä irti, niin vieroitusoireet ovat kauheat. Sellaiset, joista osa selviää lopullisesti vasta oman käden kautta. - Talviauto
uskonto_on_huumetta kirjoitti:
Minä olen usein verrannut uskon kauppaamista huumekauppaan. Kokeile, kokeile! Saata autuaan olon pysyvästi. Mitään et siinä menetä. Muuta kuin elämäsi.
Ensimmäinen näyte on ilmainen, mutta kerran koukkuun jäätyään siitä maksaakin sitten kymmenyksen tuloistaan ja enemmänkin. Jos kuitenkin pääset siitä irti, niin vieroitusoireet ovat kauheat. Sellaiset, joista osa selviää lopullisesti vasta oman käden kautta.Tosin monet päihteiden käyttäjät ovat päässeet irti päihteistä tultuaan uskoon. Tiede ei siihen kykene.
Talviauto kirjoitti:
Tosin monet päihteiden käyttäjät ovat päässeet irti päihteistä tultuaan uskoon. Tiede ei siihen kykene.
Mutta kuitenkin suurin osa esim.alkoholisteista ovat kristittyjä joten ei se ole mikään tae.
- uskonratkaisu111111111
Iloista (gay) ja hilpeää(gay) menoa Taivaassa onkin. Keikoilaan keskipäivillä kelteisillään, eli alkkareitta - eikä tehdä töitä. Meno onkin kuin Armeijan EHK:n kuutamokomppajassa.
Sinne viskataan kaikki raakkiliha, älyä ei tarvitse olla..
ja Herra valvoo. - ppåaa
Mitä enemmän tätä jeesuspaskaa tänne syydetään, sen enemmän inhoan kaikenlaista uskonnollisuuteen viittaavaakin. Mikään ei ole netissä julistavaa raamatunlauseautomaattia viheliäisempi otus. Ei tasan mikään.
Samoin toimii minunkin kohdallani. Vakuuttaa siitä, että on hyvä pysyä loitolla noista touhuista. Sieltä rivien välistä tahtoo aina kuultaa se uskon todellisuus.
TheUrbanLegends kirjoitti:
Samoin toimii minunkin kohdallani. Vakuuttaa siitä, että on hyvä pysyä loitolla noista touhuista. Sieltä rivien välistä tahtoo aina kuultaa se uskon todellisuus.
"Sieltä rivien välistä tahtoo aina kuultaa se uskon todellisuus."
Älä anna korvasyyhyn viedä itseäs. Kukaan ei tuu uteliaisuudesta uskoon, vaan kuulemisesta: ) - jokseenkinabsurdia
Täytyy todeta että olet todella omahyväinen. Lienen sen jo sinulle todennut ainakin kertaalleen. Kuka sinun uskostasi olisi utelias? Ne ajat ovat jo menneet. Ettehän te saa enää houkuteltua uskontonne uhriksi muita kuin henkisesti masentuneita tai muuten särkyneitä ihmisiä.
jokseenkinabsurdia kirjoitti:
Täytyy todeta että olet todella omahyväinen. Lienen sen jo sinulle todennut ainakin kertaalleen. Kuka sinun uskostasi olisi utelias? Ne ajat ovat jo menneet. Ettehän te saa enää houkuteltua uskontonne uhriksi muita kuin henkisesti masentuneita tai muuten särkyneitä ihmisiä.
Miksi haluat väheksyä masentuneita?
- jokseenkinabsurdia
En suinkaan. Mutta he ovat alttiita vaikutuksille. Kun aikoinaan erosin., alkoivat uskonlahkot trampata tiuhaan oveni takana. Sanoin suoraan heille, että heidän tyrkyttämänsä usko ei minua paranna vaan se tulee minusta itsestäni niinkuin tulikin.
- påpofpg
uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:
Älä anna korvasyyhyn viedä itseäs. Kukaan ei tuu uteliaisuudesta uskoon, vaan kuulemisesta: )Jeesuspaskaan kun lisätään tuo älyttömän alentuva ja omahyväinen asenne, on paketti valmis. Kartettava ja kierrettävä kaukaa. Tuollaisesta tulee mieleen yksi sana: Masokisti. Mikään muu ei selitä sitä, että selkeästi nautit siitä mitä enemmän sinua inhotaan.
Älä anna korvasyyhyn viedä itseäs. Kukaan ei tuu uteliaisuudesta uskoon, vaan kuulemisesta: )Kenenkään ei ole pakko myöskään kuunnella saarnojanne. Ymmärrä jo että on olemassa uskonvapaus Suomessa, joka tarkoittaa juuri sitä kaikkea, mitä kaltaisesi uskonlahkolaiset eivät voi pienessä päässään koskaan tajuta.
Se ihminen on teitä parempi joka pysyy niistä uskonhokemistanne erossa koko elämänsä ajan. Ikuisessa helvetissä eläminen on sama kuin eläminen teidän ihme uskonlahkolaisten kanssa samalla planeetalla tai valtiossa elossa ollessa. Uskonvapaus ei toimi siis oikein täällä ennen kuin Suomessa vallitsee sekulaarisuus, jolloin uskon tuputtaminen ja tyrkyttäminen muille voidaan nähdä jopa uskonvapauden riistona esim. tasa-arvoisen avioliiton vastustamisasiassa tms., johon uskovat ovat käyttäneet jopa Raamattua hyväkseen. Se uskon sanomanne ei vaan mene läpi enää vaikka päätänne betoniseinään kuinka paljon hyvänsä hakkaisitte!
Ihmiset päättävässä asemassa noudattavat kansainvälisiä säännöksiä ja Suomen lakia eivätkä noudata Raamatun tai minkään muunkaan uskonnon "pyhää kirjaa", jotka olisivat hyvin paljon ristiriidassa kansainvälisten säännöksien ja jopa Suomen lain kanssa. Raamatussa ei ole YHTÄKÄÄN "toimeenpanokohtaa", joka olisi edes Suomen lain yläpuolella tai edes sen mukainen.
Ihminen, joka surmaisi Raamatussa mainitsetulla ehdoilla toisen ihmisen, kun on tehnyt jotakin Raamatun vastaisesti niin ei tule saamaan tuomiota lievennettynä (syytetty: "kun "X" oli homo") vaan siitä tuomio on jokaisessa maassa murhasta. Lisäksi syytetty laitetaan tuomiotaan istumaan takuulla vankimielisairaalan suljetulle osastolle, mikäli on vedonnut vieläpä Raamattuun motiiviksi murhalle.
Elämä on tässä ei missään muualla. Jos sinusta ois siellä taivaassa mukavampi elää kuin nyt niin miksi et tee asialle mitään nyt heti välittömästi, jotta sinne hinkumaan paikkaan pääsisit. Vai onko Jumalallesi itsari jokin kauhistus, jolla saa menolipun vain helvettiin?!
Niinpä erään vitsin mukaan helvetissä harrastetaan seksiä ja juodaan viinaa. Siellä on tosi kauniita naisia, mutta ne kaikki naiset on reiättömiä ja viinapullot pohjattomia tms. :) Ei siellä taivaassakaan asiat paremmin ois!ateisti1982 kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko myöskään kuunnella saarnojanne. Ymmärrä jo että on olemassa uskonvapaus Suomessa, joka tarkoittaa juuri sitä kaikkea, mitä kaltaisesi uskonlahkolaiset eivät voi pienessä päässään koskaan tajuta.
Se ihminen on teitä parempi joka pysyy niistä uskonhokemistanne erossa koko elämänsä ajan. Ikuisessa helvetissä eläminen on sama kuin eläminen teidän ihme uskonlahkolaisten kanssa samalla planeetalla tai valtiossa elossa ollessa. Uskonvapaus ei toimi siis oikein täällä ennen kuin Suomessa vallitsee sekulaarisuus, jolloin uskon tuputtaminen ja tyrkyttäminen muille voidaan nähdä jopa uskonvapauden riistona esim. tasa-arvoisen avioliiton vastustamisasiassa tms., johon uskovat ovat käyttäneet jopa Raamattua hyväkseen. Se uskon sanomanne ei vaan mene läpi enää vaikka päätänne betoniseinään kuinka paljon hyvänsä hakkaisitte!
Ihmiset päättävässä asemassa noudattavat kansainvälisiä säännöksiä ja Suomen lakia eivätkä noudata Raamatun tai minkään muunkaan uskonnon "pyhää kirjaa", jotka olisivat hyvin paljon ristiriidassa kansainvälisten säännöksien ja jopa Suomen lain kanssa. Raamatussa ei ole YHTÄKÄÄN "toimeenpanokohtaa", joka olisi edes Suomen lain yläpuolella tai edes sen mukainen.
Ihminen, joka surmaisi Raamatussa mainitsetulla ehdoilla toisen ihmisen, kun on tehnyt jotakin Raamatun vastaisesti niin ei tule saamaan tuomiota lievennettynä (syytetty: "kun "X" oli homo") vaan siitä tuomio on jokaisessa maassa murhasta. Lisäksi syytetty laitetaan tuomiotaan istumaan takuulla vankimielisairaalan suljetulle osastolle, mikäli on vedonnut vieläpä Raamattuun motiiviksi murhalle.
Elämä on tässä ei missään muualla. Jos sinusta ois siellä taivaassa mukavampi elää kuin nyt niin miksi et tee asialle mitään nyt heti välittömästi, jotta sinne hinkumaan paikkaan pääsisit. Vai onko Jumalallesi itsari jokin kauhistus, jolla saa menolipun vain helvettiin?!
Niinpä erään vitsin mukaan helvetissä harrastetaan seksiä ja juodaan viinaa. Siellä on tosi kauniita naisia, mutta ne kaikki naiset on reiättömiä ja viinapullot pohjattomia tms. :) Ei siellä taivaassakaan asiat paremmin ois!Lisäisin kirjoitukseeni:
"Niinpä erään vitsin mukaan helvetissä harrastetaan seksiä ja juodaan viinaa. Siellä on tosi kauniita naisia, mutta ne kaikki naiset on reiättömiä ja viinapullot pohjattomia tms. :) Ei siellä taivaassakaan asiat paremmin ois!"
Kannattaakin siis elää nyt, kunnet sä välttämättä sinne taivaaseen koskaan pääse, jossa kaiken mukaan sua odottaisi kuoltuasi 7 neitsyttä (jos olet mies). Miksi ei niitä 7 neitsyttä vois kohdata tällä puolen elossa vai onko naiset paljon jalomielisempiä seksin suhteen vasta kuoltuaan vai oletko sä liian periaatteellinen mies?! Sitä en ymmärrä miksi vasta kuoltuaan seksi vasta ajatellaan ihmiselle tärkeimmäksi ilman minkäänlaisia rajoituksia!
- atteboi
Mutta kuulkaahan kaikki !!
Pirun mukaan pääsee ilmaiseksi ja on todella hauskaa porukkaa mukana.
Kaikki ahdasmieliset pikkusielut pyrkivät vain "selkään taputtelijoiden" joukkoon.- uskonratkaisu1111111111
Piruhan se tässä selkääntaputtelija on. Kertoo sitä mitä ihminen haluaa korvasyyhyynsä kuulla: D
- jokseenkinabsurdia
Miksi käytät niin kummallista kieltä? Mikä on korvasyyhy? Tuntuu joten lestojen sanastolta.
jokseenkinabsurdia kirjoitti:
Miksi käytät niin kummallista kieltä? Mikä on korvasyyhy? Tuntuu joten lestojen sanastolta.
"1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta:
2 saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin." - Ateisti1982EiKirj
"1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta:
2 saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin."Lopeta eläminen moisen lätinän mukaan ...mä varoitin jo sua!
Ja sitten voi ketjun avaaja viettää ikuisuuden heittämällä yläfemmaa Adolf Hitlerin ja Mussoliinin kanssa. ja kaikkien niiden kristittyjen pedofiilien kanssa.
- Sijoittaja
"Jokaisen ihmisen on kannattaa miettiä, ei tätä maailmaa, vaan tulevaa. Sijoita siis tulevaisuutesi. "
Paljonko voin sijoittaa? Käykö 30 000 euroa? Onko sulla jokin tili mihin voi sijoituksen tehdä? - uskonratkaisu1111111111
Jouluruoka vääntää vatsaani : ) Ollos huoleton, laksatiivit valmiin on.
Ole Siunattu, vessanpytty, vesiklosetti on Saatanasta, suosin riukua
siis parvekekaidetta, kuten Raamatun aikoina. - Teuvoo
Tämä "aloittaja" on joku muualta tullut, tai koulunsa kesken jättänyt kirjoitusvirheistä, sekä lauserakenteluistaan päätellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364215Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31944Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4461739Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar551375Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4641300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296