Onko kokemusta otsikossa mainitusta silmälääkäristä, joka pitää vastaanottoaan mm. Nummelan Silmäsemalla?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Näkökenttätutkimuksiin jota ei voitu suorittaa loppuun. B-todistus silmätippoja varten jäi saamatta. Koko projektiin meni 1,5 vuotta ja B-toditus edelleen saamatta.
- Anonyymi
Silmälääkäri Kuoppala vaikutti vihaiselta mutta teki kyllä kaikki tutkimukset nopeasti. Oli ikävä tunne, kun lähdin pois vastaanotolta. En mene enää toista kertaa. Harvoin lääkärikäynnit jälkeen tulee ole, että potilas on jotenkin poikkeuksellisen ärsyttävä. Taustoja kun selvittelee niin ehkä se selittää jotain..
- Anonyymi
Aivan oudon tuntuinen lääkäri. En saanut puhua mitään heti kun menin hänen huoneeseen istumaan. Hän itse alkoi puhumaan kuinka hän on nähnyt kymmeniä tuhansia ihmisiä ja plaa plaa.. oli niin kiireen tuntu.
- Anonyymi
Kiireinen, huolimaton, äreä, ei soita vaikka on luvannut. En mitenkään voi suositella. Kantelun tekemistä sen sijaan suosittelisin! Epäpätevä, ylimielinen, suhtautuu iäkkäisiin negatiivisesti. Hyi.
- Anonyymi00010
Ei ole epäpätevä! Mutta voi olla hieman kömpelö käytökseltään, jos potilaskin on.
- Anonyymi
Vuosia olen käynyt Kuoppalalla Inkeroisissa. Kokemukseni pelkästään mönteisiä. Valitettavasti liike loppui Inkeroisissa viime vuonna. Hakeudun Haminaan. Missä lääkäri, jota kaikki kiittävät. AK puhuu muutakin kuin virallista.
Antti Kuoppala on hyvä silmälääkäri.
Olin yli 20v. hänen potilaansa Inkeroisissa ja samoin oli äitini kuolemansa asti.
Molemmat kävimme kaihileikkauksessa ja äitini myös jälkikaihileikkauksessa.
Nyt käyn hänen vastaanotollaan Haminassa.
Olisiko tässä käynyt niin että niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.....
Me kaikki olemme ihmisiä ja kaikilla on huonoja hetkiä.- Anonyymi00011
Saako kysyä onko sama antti kuoppala kyseessä kun hän on valmistunut 2008 ja erikoistunut silmätauteihin 2015!!!!!
- Anonyymi00008
Kustannusosakeyhtiö Koivuniemen lahkoon kuuluva henkilö, katsoo 50 potilasta päivässä 5 minuutin ajoilla. Toivottavasti kaikki potilaat päätyvät joskus oikeallekin lääkärille, joka käyttää vastaanottoon aikaa vähintään puoli tuntia.
- Anonyymi00009
Aivan poikkeuksellisen mukava ja miellyttävä alansa osaava & kokemusta omaava silmälääkäri. Olen käynyt AK: n vastaanotollaan säännöllisin välein ja aina on tutkimus sujunut ihan hyvin.
Kohtelias ja sivistynyt herrasmies.
Menen hänen vastanotolleen jatkossakin. Nimittäin olen sentään tavannut elämäni aikana monenmoista erikoislääkäriä ja kaikista heistä ei voi antaa positiivista palautetta kuten Antista.
T: Viheriäsilmäinen rva - Anonyymi00012
Silmälääkäreitä nimeltä antti kuoppala on useampia. Ketähän niitsä mahdatte tarkoittaa?
- Anonyymi00013
Koittakaa ymmärtää että saman niminen silmälääkäri on valmistunut 2008 ja te haukutte täällä henkilöä joilla on sama nimi ja ammatti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481042Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17969- 82841
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737- 59631
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k204627- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188572- 90548
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260481Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 37419
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 28377
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 5368
- 29348