Kihniöstä tänne.

loppakorva

Kihniöstäkö tuli tänne meille joku kiinteistö äijä joka kuulemma kihniöllä
ei saanut mitään aikaan muka olis kai jokin päällikkö??

20

267

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rekkakake

Avas ny vähän enemmän . Meille sastamalaan vai teille kotiin ? Mikä kiinteistö äijä ? Kiinteistö välittäjä vai kiinteistönhoitaja vai joku muu ? Päällikkö ? Palopäällikkö partiopäällikkö ?

• kakkareke

Samaa mieltä Rekkakaken kanssa! Aivan älytön avausteksti tässä ketjussa? Miten kukaan täysjärkinen osaa tuosta lukea jonkun toisen kirjoittajan ajatuksenjuoksua? Itseltäänkö hän siinä kysyy, vaan ei vastaa mitään? Siis avas ny vähän enemmän! Meille Sastamalaan vai teille kotiin? Tuli joku kiinteistöäijä, vai kuka se oli? Vai mihin se oli?

• perusss

konnei anettu tehrä mittää.

• En ole Kihniöstä
      Olen Sastamalasta

• En ole Kihniöstä. Olen Sastamalasta.

• kakkareke

Ihan pimeetä keskustelua? Muutamat viimeiset viestit?

• Lastentemmellyskenttä

Missä ketjussa täällä on oikeaa keskustelua jostakin asiasta ? Laita joku linkki mistä löytyy järkevä keskustelu suomi24sastamala foorumilta .

• kakkareke

Mutta ei mitään ihan pimeetäkään tarvi suustaan laukoa tai kirjoittaa, jos ei ole mitään oikeaa sanottavaa? Käy naapurilleen valittamassa ovella tai menee metsään huutamaan, jos sattuu metsää omistamaan itse?

• kihniöstä_sastamalaan

hei olen kihniön vastaanottokeskuksesta tullut tänne sastamalaan kiinteistöäijäksi, mitä kysyttävää?

• kakkareke

Kysyttävää, mitä tarkoittaa ammattinimike kiinteistöäijä? Tyrvääläiselle tuntematon sanonta?

• juustaili

Se on semmoinen äijä mikä ei tiedä mistään mitään on jonkinmoinen pikkukyttä ja toisten työhansikas.

• kaulö

Mitenkä kiinteistö äijä on tullut toimeen sielläpäin. Kuka sitä nyt juoksuttaa
      ja kehuu??

• koppalurva

ihan pimeetä keskustelua, muutamat viimeisimmät viestit? et jotkut viittiikin rasittaa pientä päätään?

• Medialukutaitoinen

Kuule keskustelunavaaja: maksaako sivuston pyörittäjät sulle palkkaa avausten lukumäärän, kommenttien lukumäärän vai molempien perusteella?

Kieliasun perusteella täällä tuntuu aika suuri osa loruista olevan yhden ja saman ihmisen aikaansaannosta.

• medianlukutietoinen

Samaa mieltä. On sangen helppoa tunnistaa tietty yksi ja sama henkilö eri avausten ja myös lisäkommentointtien tekijäksi! Ei tarvitse olla edes ammattilainen tekstintunnistaja voidakseen kyseisen asian todeta. Myös kaikki eri muaahhaa yms. henkilöt voidaan helpostikin tunnistaa ja todentaa tiettyyn fyysiseen henkilöön, koska tiettyhän tämä kyseinen ihminen käyttää näitä samoja hahhahaa juttuja myös puheissaan kylillä ja toreilla. Olkaa tarkkana ja kuunnelkaa, voitte hämmästyä! Meitä on niin moneiksi!

• kiikosistakajahtaa

Mmmmmmmuuuuuuuaaaaahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• juusuuko

Kihniön latukoneesta on lähtenyt tela päältä ja pyörä pyärii tyhjää. sanoi hänjä puuki.

• Monia-oltava

>>Kieliasun perusteella täällä tuntuu aika suuri osa loruista olevan yhden ja saman ihmisen aikaansaannosta.>>

On meitä pakko olla täällä usiampiakin. Itse laitan harvakseltaan kommentteja mitä on kylällä tapahtunut. Taikka kysyn muilta neuvoja, että mistä saa vaikka hyvää työtä tekevän sähkärin viikoksi hommiin, tai rännienputsaajaa tai muuta talkkariapua.

Noitten mun juttujen lisäksi on jatkuvasti ilmaantunut tuoreita ja nasevia sanomia muilta kirjoittajilta. Minun lisöksi on pakko siis olal ainakin yksi, joku muu toinen.

Todennäköisesti on useita erilaisia värikkäitä Vammalan alueen kirjoittajia täällä liikkeelleä. Ei tällainen keskustelualue muuten näin hyvin toimisi, kuin se nyt toimii.

• medialukutaitoinen

>>Kieliasun perusteella täällä tuntuu aika suuri osa loruista olevan yhden ja saman ihmisen aikaansaannosta.>> Näin vaan on. Tänäänkin klo 11 ja 12 välisenä aikana sama jäppinen on kirjoitellut mielipiteitään ainakin kahdeksalle eri palstalle. Suunnilleen noin 5-10 minuutin välein. Mikään muu voi olla kyseessä kuin yksi ja sama kirjoittaja? No jos on asiallista tekstiä, niin mikäpäs siinä? Äijänkivihäirikkö taitaa olla sitten kyllä ihan joku muu, joka toisinaan väläyttelee älynnystyröitään kaiken kansan ihailtavaksi? Heh. Mutta eihän tääkään tähän aiheeseen toki mitään kuulu, Kihniöstä tänne. Anteeksi?

• Äijän-kivekset

>>Näin vaan on. Tänäänkin klo 11 ja 12 välisenä aikana sama jäppinen on kirjoitellut mielipiteitään ainakin kahdeksalle eri palstalle. Suunnilleen noin 5-10 minuutin välein. >>

Siis millekä kahdeksalle eri palstalle? Välillä kirjoittaa Sastamalaan, sitten Huittisiin, Kihniöön, Poriin, Keravalle...

Millä ihmeellä pystyt ja jaksat seurata kahdeksaa eri Suomi-24 alueen keskustelupalstaa, ja katsoa kellosta aikaakin, että paljonko on mennyt aikaa edellisestä kirjoituksesta? Sullakaan ihan kaikki ei ole kotona, vaikka muiden tekemisiä noin kyttäät.

>> Äijänkivihäirikkö taitaa olla sitten kyllä ihan joku muu, joka toisinaan väläyttelee älynnystyröitään kaiken kansan ihailtavaksi? >>
        Minä olen kirjoittanut Äijänkivi -ketjuun, tai sen aikaiseen voimassa olleeseen kivi-ketjuun joskus pari vuotta sitten viimeksi. Nyt taitaa tosiaan olla että Äijänkivi on ketjun alkuperäisen aloittajan lempilapsi, ja hän sinne enää kirjoittelee. Mutta onhan täällä monia muita kirjoittajia jotka kirjoittelee eri aiheista.
        ___
        Sitä paitsi. Tämä Sastamala palsta olisi aivan tyhjä, jos eivät häirikköjästipäät pitäisi tätä kirjoituksillaan pystyssä. Nuo Sastamalan älyköt jaksaa kyllä naputtaa ja naputtaa, että kirjoitatte huonosti.
        Mutta itse eivät saa mitään aikaiseksi, jos jästipäät hetkeksi herkenee vittuilultansa hiljaiseksi. Älyköt meidän kunnassa on täysin paskahousuja. On tainnut viimeinenkin älykkö muuttaa jo Nokialle, ja tänne jäi poelkät Kumipäät ja Vaneripäät jäljelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      106
      1572
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      8
      1041
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      59
      927
    4. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      768
    5. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      750
    6. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      721
    7. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      68
      694
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      44
      673
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      8
      629
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      627
    Aihe