Oletko mielestäsi ATM, KTM, vai YTM? Naiset voivat sitten arvioida vastauksia
Kysymys miehille
21
80
Vastaukset
HC-ATM
- atännä
Etkä ole.
- Kilttiatm
Atm. Naiset voi nyt sanoa että olen ruma koska kokematon mies on aina ruma varsinkin 31 vuotiaana.
Mulla on ollut 2 kotaria, eli vastaan KTM
- atännä
Mikä on kotari?
atännä kirjoitti:
Mikä on kotari?
Minä luulen että kyseessä on kotihengetär. Katsoo miehen puolesta sohvalla telkkaria ja auttaa oluen juonnissa.
- xxxccczzz
atännä kirjoitti:
Mikä on kotari?
Mulle tuli mieleen kottarainen :) Noin kauniisti ilmaistuna naisesta... oon varmaan ihan hakoteillä.
atännä kirjoitti:
Mikä on kotari?
KTM moottoripyöriä kutsutaan usein kotareiksi, ja myös kottaraisiksi
- Totuus1
ATM tai HC-ATM
- Jooosh
KTM Kyrpä Toimii Minulla
- 12121212
KTM.
- atännä
Oho.
Saisko perustelut? ;) - 12121212
atännä kirjoitti:
Oho.
Saisko perustelut? ;)Toki :D
- lyhyt
- hintelä, salilla käymisestä huolimatta
- ikäisekseen melko kokematon
- heikot pelimiestaidot
suht hyvä ammatti ja palkka
hyvä kämppä Punavuoressa
muutamia korkean statuksen ystäviä
älykäs, parhaimmillaan jopa hauska
Ulkonäkö = ATM . Raha ja status = KTM . Potentiaalia ylemmälle tasolle. Kokonaisuutena mielestäni KTM, sellainen elämässä eteenpäin menevä (=kohti rahaa ja statusta menevä) ei kovin sytyttävä mutta hyvä elättäjä lapsista pikaisesti haaveilevalle tavisnaiselle.
Eriäviä mielipiteitä otetaan vastaan, en loukkaannu :)
Mitens ätännän taso?
- peto-petteri
YTKT SM.
Repikää siitä. :D- atännä
Onko tuo SM Suomen mestari vai sadomaso?
- valuuttakriisi
mää olen ALT=aina lompakko tyhjä
- BickyTheKid
HC-YTM niin kuin isäni tietenkin! Faija opetti laivalla ollessamme että jokaista vastaan tulevaa naista tulee nussia jos siihen vain on tilaisuus. Nyt jo 15-vuotiaana uskon että minulla on ollut esimerkiksi enemmän kaatoja kuin huoltajallani Timpalla.
- HerraPorkkana
Ei mikään noista. Ehkä ylemmän tason juures, en tiedä.
Olen super-atm.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384192Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453177Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343126Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4852760Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1932014Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301517- 411480
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781232