Olen teini-ikäinen tyttö ja pelkään jatkuvasti sairauksia. Pelkään esimerkiksi saavani HIV:in "vain jostain", jokainen rupi joka lähtee raapaisemalla on varmasti "luomi jota en vain ole huomannut ja joka on varmasti syöpää", jokainen mahassa tuntuva tunne on varmasti raskaus (kyllä, minulla on myös raskauden pelkoa), jokainen nipistys huulessa on herpes, hankauma tms alapäässä joku sukupuolitauti julkisesta vessasta jne... Tämä syö voimia ja tiedän olevani perusterve nuori :( Vertaistukea/apua?
Teinin hypokondria
Nuoripelkääjä
2
150
Vastaukset
Koeta miettiä, mikä noiden sairastumispelkojen taustalla on: onko tunne, että elämä ei kanna, tulevaisuus pelottaa ja et pärjää. Onko sinulla jossain mielessä turvattomuus, tai vain kuoleman pelko. Miellät pelkosi kehosi merkkien tarkasteluun?
- Nuoripelkääjä
Ylitarkkailen kehoani jne. Kaikki normaali onkin muka yllättäen epänormaalia... Minulla oli ennen masennusta ja nyt tämä on alkanut korvata sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255