Ätmien hyvät puolet

9ynnä4on13

Alhaisesta seksuaalisesta markkina-arvostaan huolimatta ätmeissä on myös hyviä puolia! Ja ne on lueteltuna tässä:

10

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfsdfdsfdsdsf

Ätmit olisivat loistavaa parisuhde ja isämateriaalia koska kohtelisivat naista/lasta aina hyvin, eivät riitelisi eivätkä pettäisi.
      Tämä on ilmeisesti naisille yhtä tyhjän kanssa, mielummin otetaan jännämies.

• 15plus12

Eivät tietenkään pettäisi kun ei niille raukoille tulisi koskaan edes tilaisuutta pettää.

• 15plus12 kirjoitti:

Eivät tietenkään pettäisi kun ei niille raukoille tulisi koskaan edes tilaisuutta pettää.

Vähän kuin kehuisi, ettei koskaan hakkaa naisia, kun ei sellaista koskaan saa. Todella upeaa!

• 2plus18
        Ratikkakuski kirjoitti:

Vähän kuin kehuisi, ettei koskaan hakkaa naisia, kun ei sellaista koskaan saa. Todella upeaa!

Kuten kilttiatm

• tarralenkkari666

Ihanko tosi raiskaus- ja väkivaltafantasiat tekevät ihmisestä hyvää kumppani- ja isämateriaalia? :D

Ei minua ole kumppani koskaan lyönyt, eikä pettänyt, vaikka olen misogynistisetiä vältellyt koko elämäni.

• rumamaija
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Ihanko tosi raiskaus- ja väkivaltafantasiat tekevät ihmisestä hyvää kumppani- ja isämateriaalia? :D

Ei minua ole kumppani koskaan lyönyt, eikä pettänyt, vaikka olen misogynistisetiä vältellyt koko elämäni.

Ei minuakaan ole kumpikaan eksistä lyönyt eikä pettänyt. Ja yksikään muistakaan seksipartnereista ei ole lyönyt, no se totaalikokematon kyllä läimäisi käteni pois kun yritin ohjata häntä oikeaan paikkaan (kun näin ettei hän selvästikään osannut) mutta siihen ne sitten jääkin.

• Kaikki missä ihminen on mittana on suhteellista. Myöskään kesä ei olisi lämmin jos ei ole kokenut talvea. Kevyt on kevyttä vain verrattuna raskaaseen ja suloinen katkeraan.

Poikkeuksen tähän logiikkaan tekevät miehet, joissa on vain joko huonoja puolia tai .

• Kilttiatm

Vielä on aikaa että teitä palstan kilttejä naisiakin petetään. Vai aiotteko olla sinkkuja aina.

• Totuus1

Parisuhteessa atmin kanssa nainen tuntee olevansa parempi ja halutumpi puolisko.

• erkki-täti

Ätmeiksi itseään luokittelevia lienee monenlaisia yksilöitä?
      Käsittääkseni kaikilla palstan ätmeillä ei ole pahoja väkivaltafantasioita naisia kohtaan, eikä muitakaan vakavia mielenterveyshäiriöitä...

Ei ujous eikä nössöyskään ole sairaus. Taustalla saattaa lymytä hiirrrrmuinen äiti, joka on ottanut hiukan liian kovin ottein luulot pois pikku-urokselta. Tai sitten ei...

Onhan sellaisia hissukkamiehiä ollut aina maailmassa. Puolisonkin ovat useimmiten saaneet.

Naismaiset miehetkin ovat päässeet parisuhteeseen. Kaivankin tässä tarina-arkustani lapsuusmuiston...Kaverini setä oli sellainen naismainen mies. Hän oli ollut nuoresta saakka naimisissa, pariskunnalla ei ollut lapsia.
      Setä oli kiinnostunut sisustamisesta, musiikista ja puutarhanhoidosta. Menimme silloin tällöin kaverini kanssa kyläilemään tuon pariskunnan luokse. Meistä oli tavattoman kivaa, kun setä opasti meitä vanhan rock-musiikin pariin (hänellä oli valtava levykokoelma) ja laittoi mahtavia kappaleita soimaan levysoittimeen. Me sitten kuunneltiin polleina, ja setä kävi joko keittämässä kaakaota tai laittamassa mehua, ja muutkin tarjoilut siihen sivuun. Pullaa ja kakkua, ja itse tehtyä :) Ja edelleen olen sitä mieltä, että tuon pariskunnan koti oli tavattoman kaunis ja tyylikäs, ja se oli kyllä tuon miehen ansiota. Hänen vaimonsa kun oli enemmänkin sellainen uraihminen. Tuo setä myös tykkäsi kuunnella meidän juttuja, ja keskustelimmekin kaikenlaista (luultavimmin hän sai nauraa partaansa meidän musiikillisille analyyseille). Minun lapsenmielessäni tuo setä oli yksi maailman kivoimmista sedistä.

Kyllä kaikenlaisia miehiä tarvitaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      42
      5915
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      35
      3668
    3. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      60
      3518
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      507
      3043
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      231
      2220
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      158
      2090
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      52
      2042
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1697
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1371
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1333
    Aihe