Vatikaanissa kulutetaan 100 pulloa viiniä per capita vuodessa, paljon enemmän kuin missään muualla maailmassa.
Vatikaani ylivoim. ykkönen viininkulutuksessa
9
<50
Vastaukset
- hyyhyh
Muutetaanko siellä vettä viiniksi?
- niinkinpäin
Jos vedestä on pulaa ja viiniä muutetaan vedeksi
- 3plus13on16
vatikaanissa juodaan paljon viiniä asukasta kohden koska se on kirkkovaltio. sitten siellä asuu niin vähän ihmisiä että maantieteelliset erot eivät vaikuta viinin kulutukseen.
- voivinetto
Käykö aloittajalla kateeksi?
- a.loittaja
No ei, voin juoda omilla rahoilla sen mitä haluan, onneksi en ihan kauheesti haluakaan.
Ei käy KATEEKSI sekään että kirkko saa Jeesuksen verensä verottomaksi, koska en itse moista verovapautta itse juomalleni viinille kaipaa. Toki tuo kirkon viiniverovapaus on väärin, epäoikeudenmukainen.
"Vatikaanissa kulutetaan 100 pulloa viiniä per capita vuodessa, paljon enemmän kuin missään muualla maailmassa."
Se on se jeesuksen veren kurlaaminen niin kivaa hommaa- kannibaalikrisset
Barbaarista kannibalismia.
Ei missään muussa uskonnossa kuin kristinuskossa vaivuta niin alas takaisin eläimen tasolle että harrastetaan kannibalismia.
- näin.se.vaan.on
Taivaassa juodaan viiniä kaikkista eniten. Siellä kuluu säiliöautollinen henkeä kohti vuodessa. Jumala ja erityisesti PH ovat aina pelti kiinni.
- ghio9
Onhan tuolle selvä, luonnollinen selitys. Kerrankin luonnollinen kun Vatikaanista puhutaan. Siellä käy paljon "ulkopuolisia" kurlaamassa kurkkuaan Jeesucsen verellä.
Mutta tämäpä antaakin Vatikaanin asukkaille mahdollisuuden kurlata oikein kunnolla muutenkin, koska heidän kovakin viininkulutuksensa jää tuon luonnollisen selityksen peittämäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000598974124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2041710Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221471- 71990
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41937Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74842Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41792Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75714