Kollimoottorin ihana Wikipedia.

IhanaWiki

Näin se runoilee:
"Kun Kuussa käyneet palasivat niin Gordon sanoi ettei pölyisissä avaruuspuvuissa ollut tulemista komentoalukseen. Tämän takia Condrad ja Bean riisuituivat alastomiksi ja lipuivat painottomuudessa komentoalukseen pelkät mikrofonit päällään."

"Kun alus loiskahti mereen niin kamera tipahti Beanin päähän aikaansaaden pienen haavan."
Hah hah, parempaa hupisivustoa ei ole!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Apollo_12

6

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh, "tiedemiehet valittivat..." Miksi sitten melkein kaikki kuukivet makaavat vieläkin varastoissa koskemattomina? Ketään ei oikeasti kiinnosta, koska koko touhu oli pelkkää propaganda elokuvaa.

      • pönttövalitus

        Kuukiviä tuotiin yhteensä 380 kg. Osa niistä on nykyäänkin lainassa eri paikoissa tutkimuskäytössä, osa lahjoitettiin eri puolille maailmaa, ja osa on varastossa.


      • pönttövalitus kirjoitti:

        Kuukiviä tuotiin yhteensä 380 kg. Osa niistä on nykyäänkin lainassa eri paikoissa tutkimuskäytössä, osa lahjoitettiin eri puolille maailmaa, ja osa on varastossa.

        ja vitut

        Pölynäytteet tärveltyivät Maan ilmakehässä??? Kivet taas lojuvat lähes kaikki koskemattomina jossain varastossa. Tämä on NASAn omaa kertomusta.

        Ketään ei kiinnosta, koska kyse on huijauksesta, jonka kaikki täysijärkiset tajuavat.


      • Cintti kirjoitti:

        ja vitut

        Pölynäytteet tärveltyivät Maan ilmakehässä??? Kivet taas lojuvat lähes kaikki koskemattomina jossain varastossa. Tämä on NASAn omaa kertomusta.

        Ketään ei kiinnosta, koska kyse on huijauksesta, jonka kaikki täysijärkiset tajuavat.

        On tosiaan kyse huijauksesta, mutta niin päin, että monet ***järkiset on huijattu uskomaan Nasan ja USA:n kuuhuijaukseen. Epäilen, että useimmat huijaajat ovat huijanneet itseäänkin luulemaan olemattomia, eräillä toisilla taas on rahankiilto silmissään (kirjat, TV-ohjelmat yms. julkaisut). Tämän huijaukseen olennaisena perusteena lienee uskonnollinen käsitys siitä, että Kuuhun ei pitäisi ihmisen päästä, koska siitä mahdollisuudesta ei puhuta Raamatussa mitään. On siis sovittamaton perusluontoinen ristiriita eri osapuolten välillä.
        Huijattuihn tulee joka tapauksessa suhtautua suvaitsevasti - mutta ei heidän huijattuihin näkemyksiinsä.


    • gDHDHHHFH

      Vitut ole, vain sun pääsi sisällä on näin.

    • Tätäkin videota on jopa hupaista seurata https://www.youtube.com/watch?v=PKHX3ETStwg
      Tietysti sen epäilyn vuoksi. Ovat näkevinään huijausta kaikkialla... koska tahtovat nähdä. Todellisuudeksi myöntäminen merkitsisi oman elämän perustan eli uskon murtumista. Tässä taas pitäisi katsojankin vakavoitua, mutta kun ei oikein pysty noin paksun vääristelyn edessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe