Kristillinen kirkko on taistellut taikauskoa ja paholaisen temppuja vastaan vuosisatoja. Nyt ovat rintamaan liittyneet myös skeptikot ja viranomaiset. Ehkä vihdoinkin tämä taistelu pimeyden voimia vastaan tullaan voittamaan!
https://www.youtube.com/watch?v=xmLox1uT81A
Taistelu taikauskoa vastaan jatkuu
11
178
Vastaukset
- valoisampi.huomen
Homous ei laillistunut sattumalta, luterlainen homopelkääjä tule pois jo sängyn alta! Neiti ja pelkuri, hikeä nuuskiva evankelais hihhuli. Suruko jo tuli hih huh???????
- Oikeaaaivotoimintaa
Amen, Kiitos Herralle homouden ilosta, Luterilaiset ja muut hihhulit tulkaa ulos keskiajan kirosta!
- vm41
En ymmärrä mitä nuo homot ja lesbot kirkoista etsivät ???
Kirkkohan on kaikkien muidenkin ryhmittymien myötä heidät kirouksen alle asettanut !
Ymmärtäisivät nyt ettei "heidän" jumalansa ole kaikkivaltias, eikä kaikkivoipa, niin kuin suureen ääneen toitottavat. = Valehtelevat.
Tyytyisivät nyt vain olemaan rakennevikaisia.- Oikeaaaivotoimintaa
Älä arvostele Jumalan tahtoa, homot ja lesbot kirkoon tervetullleeksi toivotti Jumala.. Olet ahdasmielinen ateistit, ihankuin Luterilainen täi.
- vm41
Jumalanne ei ole ainuttakaan "rakennevikaista" kirkkoon toivottanut.
Kyllä nämä "toivottajat" ovat lähinnä näitä kirkon sisällä olevia "rakennevikaisia"
palkallisia, joko haluten lisää rahaa, tai "potilaita" sakastiin. Ikään kuin kristinusko ei olisi taikauskoa vedenpaisumuksineen, puhuvine aaseineen ja ylösnousemuksineen.
- kannattaakokeilllla
No nyt katsotaan mitä usko on. Miten perustelet sen että kristinuskossa uskotaan em. tapauksiin siten kuin uskotaan vaikkapa Jeesukseen? Et mitenkään koska olet itse tyhnmä.puhuva aasi ja idioottimainen p-aivo.
- EvLut
Kirkon hajoittajat ovat ateisteja. Kirkon hajoittajat ovat myös muslimeja tai hihhuleita. Ateistilla, muslimilla ja hihhulilla on eri Jumala kuin tavallisella kristityllä kirkkoveron maksajalla.
- diibadaabanaamakii
Kirkko taistelee taikauskoa vastaan??? Tuota en ihan ymmärtänyt. Muutenkin aika ironista, että taikauskokultti kyseenalaistaisi minkään muun taikauskokultin taikauskon.
- seeioleväärinnnnnnnnnn
Kas, avaaja tunnustautuu kowahomoks kas kas ,Mielenkiintoista
- valoisampi.huomen
Pian, Kristinusko katoaa. Koska kokoajan ihmisiä eroaa kirkosta. tulee tämä Pimeyden voima (keksiajan noitauskosadut) loppumaan.
Palstauskovaiset Jeesuksessa ovat vihaisia hieennuuskijoita matkalla perseeseen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672