Taistelu taikauskoa vastaan jatkuu

valoisampi.huomen

Kristillinen kirkko on taistellut taikauskoa ja paholaisen temppuja vastaan vuosisatoja. Nyt ovat rintamaan liittyneet myös skeptikot ja viranomaiset. Ehkä vihdoinkin tämä taistelu pimeyden voimia vastaan tullaan voittamaan!

https://www.youtube.com/watch?v=xmLox1uT81A

11

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valoisampi.huomen

      Homous ei laillistunut sattumalta, luterlainen homopelkääjä tule pois jo sängyn alta! Neiti ja pelkuri, hikeä nuuskiva evankelais hihhuli. Suruko jo tuli hih huh???????

    • Oikeaaaivotoimintaa

      Amen, Kiitos Herralle homouden ilosta, Luterilaiset ja muut hihhulit tulkaa ulos keskiajan kirosta!

    • vm41

      En ymmärrä mitä nuo homot ja lesbot kirkoista etsivät ???
      Kirkkohan on kaikkien muidenkin ryhmittymien myötä heidät kirouksen alle asettanut !
      Ymmärtäisivät nyt ettei "heidän" jumalansa ole kaikkivaltias, eikä kaikkivoipa, niin kuin suureen ääneen toitottavat. = Valehtelevat.
      Tyytyisivät nyt vain olemaan rakennevikaisia.

      • Oikeaaaivotoimintaa

        Älä arvostele Jumalan tahtoa, homot ja lesbot kirkoon tervetullleeksi toivotti Jumala.. Olet ahdasmielinen ateistit, ihankuin Luterilainen täi.


    • vm41

      Jumalanne ei ole ainuttakaan "rakennevikaista" kirkkoon toivottanut.
      Kyllä nämä "toivottajat" ovat lähinnä näitä kirkon sisällä olevia "rakennevikaisia"
      palkallisia, joko haluten lisää rahaa, tai "potilaita" sakastiin.

    • Ikään kuin kristinusko ei olisi taikauskoa vedenpaisumuksineen, puhuvine aaseineen ja ylösnousemuksineen.

      • kannattaakokeilllla

        No nyt katsotaan mitä usko on. Miten perustelet sen että kristinuskossa uskotaan em. tapauksiin siten kuin uskotaan vaikkapa Jeesukseen? Et mitenkään koska olet itse tyhnmä.puhuva aasi ja idioottimainen p-aivo.


    • EvLut

      Kirkon hajoittajat ovat ateisteja. Kirkon hajoittajat ovat myös muslimeja tai hihhuleita. Ateistilla, muslimilla ja hihhulilla on eri Jumala kuin tavallisella kristityllä kirkkoveron maksajalla.

    • diibadaabanaamakii

      Kirkko taistelee taikauskoa vastaan??? Tuota en ihan ymmärtänyt. Muutenkin aika ironista, että taikauskokultti kyseenalaistaisi minkään muun taikauskokultin taikauskon.

    • seeioleväärinnnnnnnnnn

      Kas, avaaja tunnustautuu kowahomoks kas kas ,Mielenkiintoista

    • valoisampi.huomen

      Pian, Kristinusko katoaa. Koska kokoajan ihmisiä eroaa kirkosta. tulee tämä Pimeyden voima (keksiajan noitauskosadut) loppumaan.
      Palstauskovaiset Jeesuksessa ovat vihaisia hieennuuskijoita matkalla perseeseen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      323
      3456
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      53
      1735
    3. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      135
      1708
    4. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      404
      1571
    5. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      90
      1511
    6. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      88
      1194
    7. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      80
      1172
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1163
    9. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      80
      1071
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      29
      1032
    Aihe