Serkkuni mukaan

Hornton

joka on Tomi Aallon opetettavana. Hän puhuu opetetattivileen evoluutiosta, vaikka ilman syytä.
En olisi tiennyt tästä palstasta ilman serkkuani.

11

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sjsksksss

Ihanko tosi? Et varmaan ole ollut täällä kretupelleillyt jo vuosikausia...

• IlkimyksenKoululapsi

Neljäsluokkalaisille evoluutiosta?

• ROT on itse kertonut opettavansa lapsille kriittisyyttä ja tieteen uusimpia tuloksia. Näillä hän täällä nähdyn perusteella tarkoittaa kriittisyyttä evoluutioteoriaa kohtaan ja humpuukisivustoilta kopsaamiaan juttuja sekä omia väärinkäsityksiään ja typeröintejään tieteen aidoista tuloksista.

• tosiaan.epäilyttää

"Neljäsluokkalaisille evoluutiosta?"

Epäilyttävää. Evoluutiota ei ole syytä opettaa ennen 23 ikävuotta edes varhaiskypsille, ellei halua, että he mätänevät täysin.

• vanhempienneuvostosta

Jos kyseessä on tosiaan ala-asteen opettaja, niin hieman ihmetyttää...tai sitten aloittaja taitaa olla härski valehtelija. Toki voi olla että kyseinen opettaja höpöttää omiaan.

Ainakaan OPS:n mukaan evoluutio ei edes peruskoulun suunnitelmassa näy käytännössä lainkaan. Luonnontuntemus on etusijalla (http://www.edu.fi/perusopetus/biologia_ja_maantieto/). Omien lasten alakoulussa sen asiallisen opetuksen olen nähnyt ja eipä ole onneksi tarvitse miettiä moisia huolia uskonnollisesta hörhöilystä meillä päin.

• Jos ei noudateta opetussuunnitelmaa niin kyllähän asiassa kouluviraomaisilla silloin olisi tekemistä.

• fdsfdsgh

Googlatkaa Hämeenkosken koulu, sieltä löytyy yhteystiedoista apulaisrehtorin (ja Tomin) puhelinnumerot. Jos opettaja riehuu maanisella tavalla internetissä vääristellen ja valehdellen ja pitää omaa blogia, jossa myös valehtelee, hän ei ehkä ole soveltuva opettajaksi.

• mietipä.hetki

Eli tarkoituksesi on kiihottaa ihmisiä puhelinterroriin luultavasti aivan sivullista henkilöä kohtaan.

Tai ehkä hän ei ole niin sivullinen. Olet nähnyt kaiken tämän vaivan hänen kimppuunsa käymiseksi, koska tavalla tai toisella tunnet hänet.

Olet syyllistymässä rikokseen, sen lisäksi että muistutat kiukuttelevaa 5-vuotiasta lasta.

• En oikein usko että tuo apulaisrehtori olisi tässä tapauksessa todennäköisesti paras ihminen käsittelemään asiaa. Kyseessä on kuitenkin oman työnsä ohessa virkaa hoitava toinen opettaja samassa pienessä työyhteisössä. Siinä kohtaa ns. oman veneen keinutukseen vaaditaan melkoisesti kanttia. Toki mahdollista että sitä löytyisi.

Itse kuitenkin näkisin että vanhempainyhdistys, tuon koulualueen varsinainen rehtori tai kunnan sivistysjohtaja voisivat olla oikeampia ihmisiä käsittelemään asiaa. Noiden yhteystietoihin on viitattu täällä:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14736447/eliolajien-maaraa-on-rajusti-liioiteltu#comment-88875262

Mites Facebook muuten toimii jos Hämeenkosken koulujen vanhempainyhdistys ry:n Facebook-sivulla on 75 tykkääjää&seuraajaa:

https://fi-fi.facebook.com/Hämeenkosken-koulujen-vanhempainyhdistys-ry-123240214445187/

Jos tuonne sivulle postaisi viestin tyyliin katsokaas täältä miten koulunne opettaja kerää koulullenne julkisuutta, niin tuo viesti kaiketi välittyisi suoraan kaikille kyseisen sivun seuraajille? Joka luultavasti kattaisi hyvän otoksen vanhempainyhdistyksen väkeä ja oppilaiden vanhempia, eli juuri niitä ihmisiä joilla olisi oikeus ja syy tietää mitä täällä tapahtuu.

• ole.mies
        utti kirjoitti:

En oikein usko että tuo apulaisrehtori olisi tässä tapauksessa todennäköisesti paras ihminen käsittelemään asiaa. Kyseessä on kuitenkin oman työnsä ohessa virkaa hoitava toinen opettaja samassa pienessä työyhteisössä. Siinä kohtaa ns. oman veneen keinutukseen vaaditaan melkoisesti kanttia. Toki mahdollista että sitä löytyisi.

Itse kuitenkin näkisin että vanhempainyhdistys, tuon koulualueen varsinainen rehtori tai kunnan sivistysjohtaja voisivat olla oikeampia ihmisiä käsittelemään asiaa. Noiden yhteystietoihin on viitattu täällä:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14736447/eliolajien-maaraa-on-rajusti-liioiteltu#comment-88875262

Mites Facebook muuten toimii jos Hämeenkosken koulujen vanhempainyhdistys ry:n Facebook-sivulla on 75 tykkääjää&seuraajaa:

https://fi-fi.facebook.com/Hämeenkosken-koulujen-vanhempainyhdistys-ry-123240214445187/

Jos tuonne sivulle postaisi viestin tyyliin katsokaas täältä miten koulunne opettaja kerää koulullenne julkisuutta, niin tuo viesti kaiketi välittyisi suoraan kaikille kyseisen sivun seuraajille? Joka luultavasti kattaisi hyvän otoksen vanhempainyhdistyksen väkeä ja oppilaiden vanhempia, eli juuri niitä ihmisiä joilla olisi oikeus ja syy tietää mitä täällä tapahtuu.

Sinähän voit tehdä sen oikealla nimelläsi, jolloin kannat myös juridisen vastuun, jos kaikki ei olekaan sitä, millaisena haluat sen nähdä.

• fdsfdsgh
        mietipä.hetki kirjoitti:

Eli tarkoituksesi on kiihottaa ihmisiä puhelinterroriin luultavasti aivan sivullista henkilöä kohtaan.

Tai ehkä hän ei ole niin sivullinen. Olet nähnyt kaiken tämän vaivan hänen kimppuunsa käymiseksi, koska tavalla tai toisella tunnet hänet.

Olet syyllistymässä rikokseen, sen lisäksi että muistutat kiukuttelevaa 5-vuotiasta lasta.

"Olet syyllistymässä rikokseen, sen lisäksi että muistutat kiukuttelevaa 5-vuotiasta lasta."

Ei ole rikos kertoa netissä, miten julkisessa jaossa olevan yhteystiedon löytää. Se ei myöskään ole yllytystä puhelinterroriin. Ei edes palstan sääntöjen vastaista, sitä se olisi, jos olisin kopioinut puhelinnumerot tänne.
        Kyseinen nettipersoona on itse antanut ymmärtää olevansa T. Aalto. Hän on itse kertonut opettavansa lapsille kriittisyyttä ja tieteen uusimpia tuloksia. Täällä nähtyjen kirjoitustensa perusteella vääristelee niitä, valehtelee niistä. Jos hän ei olekaan TA, vastuu on yksin hänen, hän on silloin syyllistynyt identiteettivarkauteen.
        Ei ole lapsellista kiukuttelua, jos epäilee jonkun olevan soveltumaton johonkin tehtävään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6754
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4562
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3618
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1626
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1360
    Aihe