Otetaanpa nyt Raamattu aseeksi kun ei ROT tunnu muuta ymmärtävän!
Luuk.6:41 "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?"
ROT siis, kun ei ymmärrä biologiasta juuri mitään, perinnöllisyystieteestä ei alkeitakaan, esiintyy molekyylibiologian asiantuntijana...
Eli ROT:n tulisi näin aluksi vain nöyrästi ottaa ne yläasteen ja lukion biologian kirjat eteensä ja perehtyä siihen mitä niissä on sanottavana perinnöllisyystieteestä.
Malka silmässä
1
63
Vastaukset
Kun nyt Raamatulla lyöt, niin muistutan nyt vielä samalla, että ROTin hörhöilyjä ei Raamatusta löydy, kuten ei mitään älykkäitä suunnittelijoitakaan, ja ne ovat suoraan vastoin sitä mitä Raamattuun on tarinoitu.
Aika noloa julistaa nimimerkillään ja erinäisillä hokemilla Raamattua totuudeksi ja muilla teksteillään ettei se ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360