Miksi tässä keskustelussa kysytään, että vihjaako joku, että Urho Kekkonen on kuollut? Eikös se nyt ole yleisesti tiedetty asia? http://keskustelu.suomi24.fi/t/10567198/matti-kekkonen-(kekkosenpoika)
Miksi tässä keskustelussa kysytään näin?
7
213
Vastaukset
Siis "Yllätyin tiedosta että Urho kekkonen toinen kaksoispojista olisi vielä elossa."
Kysyttäisiin Kekkosesta, jos tuossa olisi lisää pilkkuja:
"Yllätyin tiedosta, että Urho Kekkonen, toinen kaksoispojista, olisi vielä elossa."
Voisi kyllä kysyä, mitä ne "kaksoispojat" oikein ovat...
Mutta nyt siinä on vain kirjoitusvirheitä. Po:
"Yllätyin tiedosta, että Urho Kekkosen kaksospojista olisi toinen vielä elossa."
"- pokke_
Niin, keskustelussa puhutaan pääosin Kekkosen pojista, mutta löytyy myös viesti, jossa kysytään, että vihjaako joku, että itse Urho Kekkonen on kuollut.
- heksari
Kekkostahan ei todellisuudessa haudattu valtiollisin menoin, vaan se oli vain lavastusta. Todellisuudessa hän kuoli kaikessa hiljaisuudessa huomattavasti myöhemmin, eikä siitä kerrottu koko Suomen kansalle. Hän jopa toivoi, ettei hänen hautansa olisi tunnistettavissa hautausmaalla. Ainoastaan lähimmät omaiset tietävät sen, ja hekin menevät sinne naamioituneina etteivät herättäisi epäilyksiä.
- Vasarina
Juontaako tästä juurensa huhut "Kekkosen vaihtamisesta"? Eikös se vaihdettu ulkomaan lomamatkalla?
- heksari
Kyllä kai.
- näin.on.näppylät
Kekkonen liukastui Mörrum-joella ja adjutantit saivat kiinni ison lohen. Lohi sitten puettiin Kekkoseksi eikä kukaan huomannut mitään.
- kake_
Koska tämä, jolle niin on sanottu, on kysellyt merkityksettömiä kysymyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621964
- 1141926