elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, että alkaisi ilmenemään ja täyttymään ne kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit. Joista kaikki voisi tunnistaa Kristuksen Jeesuksen Oikeiksi ja Oikeasti seuraajikseen.
Mitä kenelläkin Raamatun UT mukaista sanottavaa / annettavaa, tai kysyttävää?
Jeesuksen nimessä.... tiedustellen. vähäinen palvelijansa ja seuraajansa.
Mitä kaikkea ja miten edellyttää alkaa...
14
138
Vastaukset 14
- tuntomerkit.puuttuu
Mistäs sinut " Herätryys" tunnistaa Kristuksen Jeesuksen Oikeiksi ja Oikeasti seuraajikseen.?
- Herätryys
"Hedelmistään puun tunnistaa", joita sanatkin on, on joko kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisia, tai sen vastaisia / pahaksi, puolesta puhuvia.
Jeesuksen nimessä... valistaen ja muistuttaen. Herätryys kirjoitti:
"Hedelmistään puun tunnistaa", joita sanatkin on, on joko kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisia, tai sen vastaisia / pahaksi, puolesta puhuvia.
Jeesuksen nimessä... valistaen ja muistuttaen.Aika homeisia ovat nämä hedelmät.
Natkutusta ja sekoilua.- sekavaa.sanahelinää
Herätryys kirjoitti:
Jeesuksen nimessä... valistaen ja muistuttaen.En minä tunnista mitään muuta kuin sekavaa sanahelinää ja se ei valitettavasti täytä Raamatun hyvän puun hedelmien tuntomerkkejä.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
Edellinen pätee varmasti myös kirjoittamiseen. - Herätyys
Niin, nämä viestini onkin tarkoitettu ensisijaisesti Krist. uskoville, = niille kaikille hyväksi Jumalan Sanaa (Raamatun UT) mukaisuutta ymmärtäväisille. Jotka kyllä ymmärtää vähemmästäkin, ja vähäisimpiäkin, Samoin kuin Itse Kristus Jeesus, ja apostolinsakin. Vaan ei ne itse itsensä ja toisensa ylentäneet ulkokultaiset kirjanoppineet ja fariseukset.
Ei vain näytä vielä näiltä foorumeilta niitä muita Raamatun UT mukaisesti elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, edes haluavia, löytyvän. - kerettiläinen-
Herätyys kirjoitti:
Niin, nämä viestini onkin tarkoitettu ensisijaisesti Krist. uskoville, = niille kaikille hyväksi Jumalan Sanaa (Raamatun UT) mukaisuutta ymmärtäväisille. Jotka kyllä ymmärtää vähemmästäkin, ja vähäisimpiäkin, Samoin kuin Itse Kristus Jeesus, ja apostolinsakin. Vaan ei ne itse itsensä ja toisensa ylentäneet ulkokultaiset kirjanoppineet ja fariseukset.
Ei vain näytä vielä näiltä foorumeilta niitä muita Raamatun UT mukaisesti elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, edes haluavia, löytyvän.>>Vaan ei ne itse itsensä ja toisensa ylentäneet ulkokultaiset kirjanoppineet ja fariseukset. <<
Itsestäsikö puhut? Siltä ainakin näyttää...
Sananl 27:2
Kehukoon sinua toinen, ei oma suusi; vieras, eikä omat huulesi. - Herätyys
kerettiläinen- kirjoitti:
>>Vaan ei ne itse itsensä ja toisensa ylentäneet ulkokultaiset kirjanoppineet ja fariseukset. <<
Itsestäsikö puhut? Siltä ainakin näyttää...
Sananl 27:2
Kehukoon sinua toinen, ei oma suusi; vieras, eikä omat huulesi.No missä sitä itseni kehumista näit. Joka viesti oli Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Raamatun UT mukaisuutta / Kristusta Jeesusta, Hänen opetusta ylistävää.
Palautteesi oli ihan samanlaista kuin niiden kirjan oppineiden ja fariseusten, Herralle Jeesukselle. - kerettiläinen-
Herätyys kirjoitti:
No missä sitä itseni kehumista näit. Joka viesti oli Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Raamatun UT mukaisuutta / Kristusta Jeesusta, Hänen opetusta ylistävää.
Palautteesi oli ihan samanlaista kuin niiden kirjan oppineiden ja fariseusten, Herralle Jeesukselle.>> No missä sitä itseni kehumista näit. <<
Tuossa >> "vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä ja toimiva,"
Ei meillä ole tuosta mitään muuta todisteita kuin oman suusi kehu...vähän sama juttu kuin näillä adventisteilla, jotka itse kehuvat pitävänsä kaikki käskyt...
Olisi parempi, että joku muu antaisi siitä todisteen kuin että itse itseään kehuu, vai mitä...?
>> Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krits. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa. <<
No tuo näky on kirjoituksistasi päätellen aivan selvä harhanäky, josta on sitten seurannut kaikenlaisia harhaluulojakin, joten kehottaisinkin pikaisesti piipahtamaan lääkärin pakeilla ja kertomaan näistä näyistä! Hän osaa sitten ohjata jatkohoitoon.
Pikaista paranemista! - Herätyys
>> No missä sitä itseni kehumista näit. <<
Tuossa >> "vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä ja toimiva,"
Ei meillä ole tuosta mitään muuta todisteita kuin oman suusi kehu...vähän sama juttu kuin näillä adventisteilla, jotka itse kehuvat pitävänsä kaikki käskyt...
Olisi parempi, että joku muu antaisi siitä todisteen kuin että itse itseään kehuu, vai mitä...?
>> Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krits. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa. <<
No tuo näky on kirjoituksistasi päätellen aivan selvä harhanäky, josta on sitten seurannut kaikenlaisia harhaluulojakin, joten kehottaisinkin pikaisesti piipahtamaan lääkärin pakeilla ja kertomaan näistä näyistä! Hän osaa sitten ohjata jatkohoitoon.
Pikaista paranemista!Niinhän se kuuluu ollakin, On ihan Raamatun UT mukaista. "ei Pyhää koirille" eikä "helmiä sioille".
Vasta asiallisesti ja rakentavasti asiasta keskustelujen myötä. alkaa ns. "valkenemaan". Niille Raamatun UT mukaisesta, kaikille hyväksi pelastukseksi Kristillisyydestä, kiinnostuneille / viisaille.
Jeesuksen nimessä... muistuttaen ja valistaen.
vähäinen, Jumalan Sanan mukaisuudessa / Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä ja toimiva, kutsuttu, siihen Raamatun UT mukaiseen Kristillisyteen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa. - Yksi-usko
>> No missä sitä itseni kehumista näit. <<
Pikaista paranemista!>>adventisteilla, jotka itse kehuvat pitävänsä kaikki käskyt>>
Väärin luultu. Kukaan adventisti ei kehu pitävänsä kaikkia käskyjä. Päin vastoin. Kaikki adventistit sanovat, ettei kukaan voi pitää kaikkia käskyjä. Ainoastaan Jeesus Kristus on voinut pitää kaikki käskyt ja on synnitön ja on myös synnin kuoleman voittanut. Sen vuoksi meilläkin on mahdollisuus pelastua. Meille, jotka uskomme Jeesukseen Kristukseen, niin Hänen synnitön elämänsä luetaan meidän hyväksemme ja tämän vuoksi kukaan ei syytä meitä synneistämme. Näinhän myös Raamattu opettaa.
- Herätyys
Ei näytä kukaan osaavan vastata, selvään Raamatun UT mukaiseen kysymykseen, vaikka kaikkien sitä lukeneiden / tutkineiden pitäisi tietää ja osata vastata Raamatun UT mukaisesti.
Missä ns. "mättää"?!!
Jeesuksen nimessä... uskoviltaan tiedustellen.
vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä ja toimiva, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krits. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.
Niitä muita seuraajikseen kutsuttuja, ja muita tähän Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön niillä kaikille hyväksi Krist. ehdoilla yhdistymään haluavia, etsivä / perään kuulutteleva.
"Löytäneeköhän"? - Hakeudu.heti.hoitoon
"...vaikka kaikkien sitä lukeneiden / tutkineiden pitäisi tietää ja osata vastata ..."
Kyllä lukeneena ja tutkineena osaan vastata sinulle. Hakeudu pikaisesti hoitoon ja asianmukaisen ammattiavun piiriin. Nykyajan lääkkeet poistavat tehokkaasti kaltaisesi uskonnon uhrin harhat ja voit vielä parantua vakavasta mielisairaudestasi.- mietinvaan
Mutta jos ei halua tulla ihan noin mielisiraksi, mitä silloin suosittelisit?
- Herätyys
Ei näytä kukaan tällä tietävän, mitä Kristillisyys edellyttää, että siksi, ne kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit alkaisi ilmenemään ja täyttymään.
Kaikkiko täällä, niitä pimeydessä eläviä, vähän jotenkin, pettävästi / mutakin eksyttävästi, VAIN nimeksi krist. uskonnollisia. RISTI riitaisesti ja sekasortoisesti, tuomiokseen eläviä ja toimivia!!
Jeesuksen nimessä....uskovilleen / muillekin herätykseksi, Totuutta.
vähäinen, Totuudessa pysyvä, ja siihen pitäytyvästi elävä ja toimiva, kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2112088
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491247Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861137- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 34688