Mitä tämä tuo mieleesi?

kerro-ajatuksesi

Sinä evoluution vankkumaton kannattaja, eloonjäämiskilpailun katsomosta seuraaja. Mitä tulee mieleesi siitä, että Kustaa Vilkunen mukaan Juhannuksen lähipäiviä kutsutaan pesäpäiviksi?

6

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun mieleeni se tuo kansanperinteen.

      Evoluutiota tapahtuu aivan riippumatta siitä kannattaako vai vastustaako sitä. Koetapa lujassa uskossa vastustaa vuorovettä, kuten Knuut Suuren väitetään yrittäneen.

    • DRHouse

      Tahko Pihkalan kehittämän urheilulajin. Kuin niin?

    • Tanekod

      On tämä merkillistä evolutionismin vastustusta, kuka tietää. Miten Jumala meidät on luotu UT!

    • Varmaan tarkoitetaan eliöiden pariutumista ja suvullista lisääntymistä. Se mahdollistaa jälleen evoluutioteorian mukaisen vähittäisen muuntelun, biodiversiteetin ja entistä vahvempien eliöiden lisääntymisen ja kehittymisen. Voiko hienompaa asiaa ollakaan kun kaikki sukulaisemme eliöt osoittavat elämän voimaa, lisääntyvät ja kehittyvät (evoluoituvat).

    • Tulee mieleen, ettei Vilkuna höpöttänyt.

    • Minulle siitä tulee mieleen piponi, jonka otsamuksessa lukee: Tahtoo pesää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3188
    2. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      16
      2967
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      202
      2243
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      91
      1829
    5. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      83
      1526
    6. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1066
    7. IS Viikonloppu 6.-7.7.2024

      2½- merkitytty" Aulis-ristikko" Teemu Palloselta - todennäköisesti kuitenkin erinomaisin ratkaisusanoin. Kun on näin haa
      Sanaristikot
      76
      909
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      60
      866
    9. No mitä luulet, mies?

      Kun nähdään, onko parempi teeskennellä, ettei välillämme ollut mitään tänä vuonna? Ja me emme tavanneet täällä, palstall
      Ikävä
      69
      793
    10. En tiedä uskaltaisinko

      Riisuutua edessäsi ja paljastaa itseni alastomana. Sinä olet kaunis ja täydellinen nainen. Minä en taida olla sun tasoa.
      Ikävä
      27
      789
    Aihe