Fazerilla oli joskus kahvisuklaata jossa oli kahvicrispejä tai kahvinporoja suklaan sisällä. Se oli lempisuklaatani.
Mietin, jos sulattais fazerin maitosuklaata ja lisäis käyttämättömiä kahvinporoja siihen. Mutta voiko niitä kahvinporoja syödä. Eihän niitä tulis niin paljoa.
Fazerilla on nyt myynnissä Pure Dark Coffee & Cardamom suklaa. Tiedoissa lukee että se on hienostunut yhdistelmä pikantteja raaka-aineita, jotka sopivat erityisesti aikuiseen makuun. Se on Fazerin hienointa tummaa suklaata, jota täydentää ainutlaatuinen yhdistelmä jauhettua, paahdettua kahvia ja mausteista kardemummaa. Kahvicrispit ja kardemummahiukkaset tuovat levyyn rapeaa rakennetta ja suuntuntumaa
Voiko kahvinporoja syödä?
5
8788
Vastaukset
- Kukatykkääkukaei
Kuka tykkää suklaanautinnosta, kelle riittää vähempikin. Itse pidän valkosuklaasta, jota ostan ja syön pois kerralla. Sitten pidän tauon ja muutaman kuukauden kuluttua ostan jotain suklaata. Vähemmän sokeria sisältävät suklaat ja tummat 60-70 % suklaat eivät ole kovin maukkaita. Maustetut suklaat asia erikseen. Joku pitää, toinen ei pidä.
- fiinimpipuru
Jos sitä voi juoda niin eiköhän sitä voi myös syödä - jauha vain hyvin hienoksi.
- dfgsd123
Käsittääkseni totta kai kahvinporoja voi syödä.
Viimeksi tänä aamuna tein itselleni kaakaota, johon kaadoin sekaan kahvinporoja terästykseksi. Hörppiessäni kyseistä juomaa sekoitan sitä samalla, että kahvinporot varmasti löytävät tiensä vatsaan.
Kahvinporot saattavat olla jopa terveellistä syötävää (kohtuullisessa määrin syötynä), ovathan ne jotain kuitumaista ainetta.- asbestoosiapukkaa
minkkilaukku kirjoitti:
Joo, asbestiki o kuitumaista, joten luultavasti iha terveellistä.
Nuu ei ainakaan hengitettynä - ehkä syötynä hyvääkin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624