Carl Haglund fd. partiordförande för SFP blir ny

manfårgratulera

ordförande för Näringslivets delegation EVA och Näringslivets forskningsinstitut Etla.
Haglund efterträder Jorma Ollila på posten.

14

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkkfhlv

      Det går bra för Haglund, han är vice vd för energibolaget Sunshine Kaid med ansvar för Europa och investeringsstrategin.Han är också vd för dotterbolaget Kaid Finland.

      • Tarvitseeko Calle toimissaan ruotsia? olisikohan englanti työkieli?


      • eftersnack
        DonaldTruth kirjoitti:

        Tarvitseeko Calle toimissaan ruotsia? olisikohan englanti työkieli?

        Säkert är engelska arbetspråk. Det hindrar inte att det också talas svenska privat när officiella delen är förbi.


      • passarsåbrameddatum

        Är DonaldTruth en uppstånden Lukiolaislikkoja eller tog hennes vikariat slut och ny "jobbare " istället ?


      • eftersnack kirjoitti:

        Säkert är engelska arbetspråk. Det hindrar inte att det också talas svenska privat när officiella delen är förbi.

        Voisitteko vihjata Callelle, että alkaa vapauttamaan suomalaiset ruotsin opiskelusta, jos ruotsia tarvitaan vain seurustelussa. Suomalaisten olisi hyvä keskittyä työkielen opiskeluun.
        Onko Callella valtaa puuttua RKP:n asioihin?
        En osaa ruotsia, joten kysymys meni ohi.


      • regeringen
        DonaldTruth kirjoitti:

        Voisitteko vihjata Callelle, että alkaa vapauttamaan suomalaiset ruotsin opiskelusta, jos ruotsia tarvitaan vain seurustelussa. Suomalaisten olisi hyvä keskittyä työkielen opiskeluun.
        Onko Callella valtaa puuttua RKP:n asioihin?
        En osaa ruotsia, joten kysymys meni ohi.

        SFP kan inte heller blanda sig i språkundervisningen.De sitter i oppositionen, andra partier har nu beslutandemakt.


    • Surt sade fennon om rönnbären. . . . . . . . .
      En del kan, andra härjar på SFP spalten.

      • dkkfhlv

        Enda platsen där de får vara "stora och duktiga " !.Suomi24karriär.


    • oma.napaisuus

      Millähän meriiteillä Pikku-Kalle postin sai, ai niin, hyvävelijärjestön tuella

    • lyckatillbara

      Stora stövlar för Haglund att fylla.

    • pelle.svanslös

      Kalle haluaa enemmän rahaa högklassiga hiusgeeleihinsä, toivottavasti sivarinuha on poissa jo, vieläkö lienee ilmainen konstamfundetin asunto alla?

      • skrattretande

        Vad svårt det är att glädjas över någons framgång om personen ifråga är svenskspråkig.


      • calleärduktig
        skrattretande kirjoitti:

        Vad svårt det är att glädjas över någons framgång om personen ifråga är svenskspråkig.

        Dessutom i firmor där SFP inte har något att säga till om.


      • 0909876
        skrattretande kirjoitti:

        Vad svårt det är att glädjas över någons framgång om personen ifråga är svenskspråkig.

        Vissa personer kan endast känna skadeglädje , äkta glädje är ett okänt fenomen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe