Mistä sinä pidät

utelias.mies

Mistä sinä nainen pidät minussa?

87

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuuus

      En mistään

      • utelias.mies

        Varmaan niin koska et voi tuntea minua.


    • Nuoremmallemiehelle

      Sun hiuksista,kasvoista,mutta eniten ihailin sun käsiä..❤❤

      • utelias.mies

        En ole kyseinen mies.


      • Kuinkapaljonnuoremmalle

        Milloin olet viimeksi niitä käsiä katsonut?


      • Nuoremmallemyös

        Eilen se oli , kun hänet ihanan näin


    • Vaionko

      Varmaan mielikuvaani sinusta, joka ei taida olla totta

    • antimaterialisti

      En enää niin paljon kuin ennen. Et ole sellainen kuin luulin sun olevan.

    • nainenxxxxzz

      luonteesta,se jokin .....

    • seonjotyötä

      Kyvystäsi trollata ;)

      • Anonyymi

        Kyttyräsi uskomattomuuten Rakastuin palavasti, en pysyvästi.


    • Silmät kertoo paljon.

    • Kysysitte

      Kerron sen sulle joskus face to face

    • aurinko.laskee

      Pidän äänestä, silmistä, siitä että tunnut tutulta.

    • KylläTykkään

      Monestakin asiasta pidän. :) Mutta jotkin ongelmasi tekevät minut surulliseksi. Asiat eivät ole minun päätettävissäni, mutta toivoisin että pääsisit hieman toisenlaiseen elämään kiinni.

    • nomitäsniitäolikaan

      Sun olemus, läsnäolo, huumori, taiteellisuus, vivahteiden taju, suoraselkäisyys ja sydämellisyys eivät anna armoa. Ja olethan sä myös ihan hävyttömän komea.

    • Yhdellemiehelle

      Se jokin tuttuuden tunne. Meissä on jotain samaa, mutta ollaan silti aika erilaisia. En ole varma, mutta uskon että oot aika paljon rauhallisempi tapaus. Tarvisin jonkun, joka vähän tasoittaa mua 😆 Ja ne sun silmät ^^Oot myös hyväkäytöksinen ja kohtelias ja huomioit muut ihmiset. Kaikkea kemiaa ei voikaan järjellä ymmärtää :)

      • Miesmuttaeialoittaja

        Tosi hyvä.


      • lisäysmulta

        Mun ihanne miehen pitäis olla myös koira ihminen, muuten hyvä lista sulla.


      • Anonyymi
        lisäysmulta kirjoitti:

        Mun ihanne miehen pitäis olla myös koira ihminen, muuten hyvä lista sulla.

        Hyvyyslistan kärkisijoilla on koirallisuus.


    • ValitseMieluisin

      Täällä on ap nyt niin paljon ylistystä, että voit ihan itse valita sen mieleisesi vastauksen. :) :)

    • Haluisi vastata et takamuksesta ja sylistä ja jutuista ja huulista ja kielestä ja nänneistä ja kullista ja selästä ja palleista ja turvallisuudesta ja reisistä mut ehkä sä et tykkää siitä et tykkään.

    • sunmatalasta

      Ja möreästä äänestä ja miehekkäistä käsivarsista.

    • RistiNollakin

      Aika paljon siitä että olet ollut silmissäni aina oma itsesi myös herkkänä!
      Pidän mm. lämpimistä huulistasi, asenteestasi huomioida minut jos tilanne sen sallii,, lista olisi pitkä jos laittaisin joka ikisen.
      En siksi listaa kaikkea tähän..
      Mukavaa lauantaita miten sen päätätkin viettää!

    • Elluhalloyb

      Et oot kuin mörökölli...
      Hassuttelet....
      Osaat laittaa ruokaa....katsot suoraan silmiin...
      Komentelet mua ....
      Kamala jäärä....mut sä tiedät....
      Kun katsot mun läheisii....näen jotain pehmeätä...jostain lauseista...pehmeyttä...
      Joskus teet kaikki mitä sanon.....
      Sulkeutunut oot...
      Se todella vaikeata.....
      Rakasta sit ketä tahdot...sille minä en voi mitään...♥🙋

    • Ulkonäkö

      Komeata ulkokuorta. Älä rupsahda. Vaihdan nuorempaan sinut heti.

      • Anonyymi

        Danny vaihtaa pienempään jos ei vedä vaan kaapii.


    • Tuuletpuhaltaa

      Ihastuin siun silmiisi....

    • Tuuletpuhaltaa

      ... Mutta sitten osoittauduitkin valehtelijaksi... Perseen perässähän sie juoksit.. Tämmöisiä miekkosia löytyy suomi treffit profeeleista... olevinaan etsitään sitä kumppania....

    • Pylly_lässähtää

      Hyvä pylly. Jos lopetat treenaamisen tai joudut pyörätuoliin jätän sinut

    • Todellinenhän

      Hänessä eräistä tietyistä hetkistä kun hän ei esittänyt mitään. Oli vaan oma itsensä.

      Ihan ensimmäinen muistissa oleva tilanne oli kun hän sai tarpeekseen minun käsissäni olevasta kahvista mukista jolla en tehnyt mitään ja päätti hankkiutua siitä eroon. Hän unohti silloin esittää coolia vaan oli aito.

      Toinen muistikuva oli kun hänen mustasukkaisuus käyrät nousi kun puhuin ystävistäni ja sen kuuli äänestä. Hän unohti siinä hetkeksi keskittyä ajamiseenkin. Silloinkin hän oli aito eikä valheellinen.

      Kerran olimme kaupassa ja hän selvästi ujosteli ja olisin ehkä halunnut ostaa jotain mutta mietti että mitä minä siitä ajattelen. Minun ajatukseni hänestä hermostutti ja ujostutti häntä ja sillä kohtaa sen näki selvästi ja se oli aitoa häntä.
      Pidin siitä ja hänen esittämättämyydestään.

      On hetkiä jolloin hänestä pilkahtaa aitoa halveksuntaa jotain lapsellisuuksia kohtaan kun juomaan lähtöä kuumeessa. Silloinkin hän on aito siinä mitä ajattelee.


      Hänen tunteista puhuminen on toisinaan hyvin suoraa mutta sitten eräissä asioissa ujostelevaa ja kierrellen tulevaa josta tiedän että nyt tulee totta ja häntä jännittää kertoa ääneen.

      Eräs kerta hänestä paistoi läpi aito leikillisyys joka on aivan samanlaista kuin mitä minussakin on.. se oli asia josta myös pidin

      Huomasin myös että hänen suustaan ei minun läheisyydessä ainakaan taitu kovin helposti mitkään palstoilla viljellyt rumat sanat. Hänen aitous siinä oli silmiin pistävää

      Lähes kaikki hetket jolloin hänen aito minä on esillä niistä pidän.

    • Pähkinänkuoressa_ehkäpä

      Se on tuo paskapäisyys, joka huonoon itsetuntooni uppoaa kuin kuuma veitsi voihin. Etsin paskapäätä, joka voisi sekoittaa sopivasti pääni ja hyvän elämäni, elintasoni ja kaikki, mille koskaan ole hiekkalinnojani rakentanut. Saisin syyn olla tällä vtun hauskalla palstalla jauhamassa siitä, millainen paskapäinen ihminen on :)

    • utelias.mies

      Luulempa että moni kirjoitti kaivatustaa, ei minusta.
      Sillä kukapa täällä ketään voisi oikeasti tunnistaa.
      Koska se vaatisi sopimista live elämässä, että kirjoitellaan ikävä palstalla.
      Kiitos positiiviseta, nekatiivinen palaute ei kiitosta.

      • Luulottelueitietoa

        Se on sun tulkintaa. Onko esim. Paskapäisyys huono ominaisuus? Ehei. Kyllä tässä hyviä ominaisuuksia listattiin.


    • JonkunNaisenVastaus

      Jos nyt vastaan kuin olisit hän joka on mielessäni, niin:

      Pidän kaikesta mitä olen tähän mennessä sinusta nähnyt, eihän me kovin hyvin tunneta. En tarkoita ulkonäköä, vaikka se nyt on itsestäänselvää, että olet mielestäni (ja varmaan monen muun mielestä) komea mies.

      Olet hyvin mukava ja fiksu ja pidän siitä, ettet tee mitään numeroa itsestäsi. Aina äänessä olevat ns. Porukan pellet ei sytytä. Haluaisin todella tuntea sut paremmin, siis syvemmin, millainen oikeasti olet ja mistä pidät. Mitä haluaisit elämältä, vai joko olet saanut kaiken?

      Pidän myös jostain syystä hyvin paljon äänestäsi, ja puhetavastasi. Tarkoitan siis sellaista puheesi nuottia, siitä kuulee, ettet taida olla täältä päin kotoisin. Pikemminkin pohjoisesta.

      Siinä nyt jotakin syitä. Vaikuttaa ehkä oudoilta syiltä, mutta kuten sanoin, se on se kokonaisuus miksi olen heikkona suhun. Huomasin sen melkein heti, ja se on vain voimistunut.

      • Bilsaavaikemiaa

        Mukava vastaus! Kukapa ei haluaisi olla erityinen nimenomaan kokonaisuutena, ilman että tarvitsee huomioida kaikenlaisia pieniä tai suurempia virheitä, joita on kaikissa.
        Samoja ajatuksia naisesta.


      • JonkunNaisenVastaus
        Bilsaavaikemiaa kirjoitti:

        Mukava vastaus! Kukapa ei haluaisi olla erityinen nimenomaan kokonaisuutena, ilman että tarvitsee huomioida kaikenlaisia pieniä tai suurempia virheitä, joita on kaikissa.
        Samoja ajatuksia naisesta.

        Niin. Kyllä hän on erityinen mielestäni.
        Vaikka ne tunteet pysyykin salassa varmaan ikuisesti, joten hukkaanhan ne sinänsä menee. Vaikka ei sitä tule tietämään, hänellä on paikka sydämessäni.


    • aikavähänpitämistä

      isosta kalusta, king size, that's it.

    • Aikaakulunut

      Silmistä. Naamasta. Sutjakasta kropasta. Herkkyydestä. Katseista. Osasit katsoa hellyyttävästi kun sovittelit. En unohda sitä koskaan. Huumori ja äly. Sama taajuus...

    • Muutaensanojapoistun

      Juuri tänään mietin, että miksi ihastuin juuri häneen, on komea kaikin puolin, mutta maailma on täynnä komeita miehiä, enkä piittaa siitä, en tunne, ei ole mitään yhteistä, tuntematon ja mahdoton. En edes halunnut ihastua häneen enkä kehenkään. OK, pääsin yli jotenkin, silti saatan miettiä tahtomattani ja joskus tahallaan häntä. En kertakaikkiaan tajua miksi niin kävi.

    • Mykkyys_turn_off

      Hänellä on ihana ääni.

      Jos äänihuulesi vaurioituu ja tulet mykäksi jätän sinut

    • Sokeus_turn_off

      Kauniit silmät. jos sokeudut vaihdan sinut toiseen. Haluan nähdä kuuman kauniin katseesi luotuna minuun. Muuten suhteemme ei toimi

    • Vanhuus_turn_off

      Hoikuus ja ihon jäntevyys.

      Jos lihot tai sinulle tulee ryppyjä otan avioeron

    • Tässälis

      Olet vitsaileva iloinen ja mukava


      Jos kertaakaan olet pahan tuulinen tai et enää ole hauska tai vaikka tulet mielisairaaksi niin jätä heti.

    • ootaudimies

      Hellistä rutistuksista, jotka jäävät iholleni - tunnen käsivartesi ympärilläni vielä kauan, kun ne ovat oikeasti irronneet minusta. Hymystä, tutkivasta ja toisinaan ilkikurisesta katseestasi. Huumoristasi. Siitä, kun osaat kuunnella, rauhoitella, vastata viisaasti ja pidät aidosti huolta läheistesi turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Olet avulias. Käsistäsi kätevä. Salaperäinen ja hieman sulkeutunut. Vahva. Miehekäs.

    • Ei.Tärkeä

      Jos sinä olisit "hän", niin hänen treenatut peba ja sellaiset ihanat harmaat silmät miehellä on ..
      N->M

    • vihaanmiehiä

      Joten tuskin pitäisin sinustakaan. Miehet on perseestä ja urpoja. 👹👿💀💀

      • siinäpätotuus

        Ja naiset ovat läskejä, huoria ja yksinkertaisia synnytyskantturoita.


    • Onihastuttavapienin

      Silmät ihanat, ääni ja puhetapa, leikillisyys, auttavaisuus, herkkyys, huumori, salaperäisyys, aitous, hymy, rauhallisuus jne...Ihana kokonaisuudessaan!

      • eiksniinjuu

        Tämä aloitus oli miehelle ja sun viesti on naiselle?


      • Paljonhyviäpuolian

        Miehelle menee! Lisäksi tietynlainen tuttuus häneen heti alkujaan.


      • eiksniinjuu
        Paljonhyviäpuolian kirjoitti:

        Miehelle menee! Lisäksi tietynlainen tuttuus häneen heti alkujaan.

        Ajattelin että kuvailet naista kun oli noita luonteenominaisuuksia paljon. Yleensä naiset kuvailet miesten ulkonäköä.


    • seinäkoristee

      Jaa-a... tietynlainen olemus ja turvallisuus, ujouskin.

    • rakastanhänessäkaikkea

      Sinussa aloittaja pidän aloituksestasi. Mutta hänessä ketä kaipaan on paljon hyviä ominaisuuksia kuten että hän on lämmin ihminen ja kätevä, rohkea, urheilullinen. Oikea pohjoisen mies, kätevä ja käytännöllinen. Ja paljon muuta.

    • hehkutusta-herkulle

      Hän on komea mies, suorastaan tihkuu testosteronia. Upea lihaksikas kroppa, jäänsiniset silmät ja hyvä miehekäs leuka. Olen myös aina tykännyt hänen nenästään joka on älyttömän söpö :) luonteeltaan huumorintajuinen, todella fiksu, musikaalinen, realistisempi kuin minä, toiminnan mies. Miellyttävä ääni, ym ym ym olisi vaikka kuinka paljon kehuttavaa mutta eiköhän tuo riitä... :)

    • Impressed

      Täytyy sanoa että vahvin on olemuksesi, hintusti militanttinen tapasi puhua...huh. ihanat siniset silmäsi. Avoimuutesi, työmoraalisi, periaatteesi, asenteesi kaikkeen. Pidän siitä että olet Mies mutta osaat myös nolostua ja näyttää herkkyytesi. Tuollaisia kun rakentaisi enemmän niin maailma pelastuisi :), tai Suomi ainakin lähtisi nousuun.

    • y-i-everythingelse

      1 1 to me to me to me to me to C U

    • Miehet.sellaisia

      Kysyt mistä sinussa pidän. Et halua tietää mistä en pidä, jokaisessa on nuo varjopuoletkin. Tuntematta ei voi tietää...mutta pidän rauhallisista miehistä. Heistä huokuu turvallisuus. Silti hekin voi pettää.

    • Anonyymi

      No nyt ole Kait sitten koko palstan naiset liikkeellä ,jokainen kehu omaansa.Suosittu aloitus ei ätmikään oikein kerinnyt mollata.HAH HAA.

    • Anonyymi

      Tammikuussa 2018 en edes tiennyt, että sinut kohtaan.
      Mutta niihin aikoihin tapahtui jotain mikä johti meidän kohtaamiseen myöhemmin.
      Sivusta hänelle

      • Anonyymi

        Tämä voisi olla periaatteessa mitä vaan. Milloin kohtasitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä voisi olla periaatteessa mitä vaan. Milloin kohtasitte?

        Äänestä

        Hellästä koskemisesta

        Kauniista katseesta minuuuuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä voisi olla periaatteessa mitä vaan. Milloin kohtasitte?

        Tuon vuoden lopussa.


      • Anonyymi

        Olipas kiinnostava viesti! En siis usko tietenkään, että minä olisin kohde, mutta tulinpa taas vain ajatelleeksi sitä, miten pitkistä sattumaketjuista kohtaamisissa on joskus kyse.

        Minäkään en todennäköisesti olisi koskaan kohdannut kaivattuani, jos eräs tapahtuma vuonna 2016 olisi jäänyt sattumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas kiinnostava viesti! En siis usko tietenkään, että minä olisin kohde, mutta tulinpa taas vain ajatelleeksi sitä, miten pitkistä sattumaketjuista kohtaamisissa on joskus kyse.

        Minäkään en todennäköisesti olisi koskaan kohdannut kaivattuani, jos eräs tapahtuma vuonna 2016 olisi jäänyt sattumatta.

        Yritin sulle vastata aiemmin, mutta tämä oli ihan jumissa ja se vastaus ei tullut.
        Niin se taitaa mennä, että jokainen valinta, teko tai tapahtuma muuttaa vähän omaa tulevaisuutta. Silläkin on varmasti merkitystä että olen nyt tässä kotona vaan, kuuntelen Almaa ja vastaan sulle. Jos olisin vaikka lähtenyt jonnekin, tulevaisuus voisi olla ihan toisenlainen.


    • Anonyymi

      Pidän hänessä siitä, että saa mut nauramaan ja hymyilemään. Ja mä saan myös hänet. Aina päivän piristys, kun saa hänen kanssa jutella!

    • Anonyymi

      Sun silmistä, jotka vaihtaa väriä. Sun luonteesta, älykkyydestä ja olemuksesta. Ja eniten siitä mitä tunteita sait aikaan, kun katselin sua.

    • Anonyymi

      Vastaan sitten kun joskus ehkä taas tavataan.. alkaa haalistua...

    • Anonyymi

      Hiuksista kasvoista kropasta epävarmuudesta kärsivällisyydestä (oletus) komeista kasvoista kiinnostuksesa naisiin ...haluaisin sulautua häneen.

    • Anonyymi

      Kaiken alku oli ääni, se lumosi..sitten myöhemmin tuli luonne ja sellainen "huolehtivaisuus", vaikka ei kunnolla tunnettu. Sitten toimiva kemia..tai sellaiseksi sitä luulin. Olihan siellä säröjäkin, mistä en pitänyt. Sitten yhden kerran näin livenä ja tunsin kosketuksen, se jäi iholle. Pidän kokonaisuudesta.

    • Anonyymi

      Siitä kun et uskalla kohdata minua oikeassa reaalielämässä.

      • Anonyymi

        Ootko vihainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko vihainen?

        Miksi olisin vihainen kun en halua negatiivistä energiaa pantata?
        Vapautan huonot energiat sinne minne ne kuuluvat bumerangina takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko vihainen?

        Pelkäätkö minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko vihainen?

        En ole vihainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vihainen.

        Olisitpa rakkaani.


    • Anonyymi

      Vastaan kuin hänelle : Pidän sinun silmistä , ihanasta hymystä . Kokonaisuudesta.
      Seurassasi tulee hyvä olo.
      Olet ystävällinen , hauska , huumorintajuinen , osaat ottaa toiset huomioon.
      Komea. ♡

    • Anonyymi

      Hymystä, silmistä, huumorintajusta, naurusta, mustista hiuksista

    • Anonyymi

      100 kiloiset perunat ei vastaa näihin.

    • Anonyymi

      Hymy ääni ujous silmät niska kädet😘 Jarille.

    • Anonyymi

      Ihan kaikesta pidän. Harmi ettet ollut kiinnostunut niin pitäisi unohtaa

    • Anonyymi

      Mä pidin J-miehessä hänen koko olemuksesta, mutta erityisesti hymystä, silmistä, äänestä, kyynärvarsista ja hartioista. Hän hämmensi mua. Välillä hänen oli helppo puhua minulle ja välillä hän oli todella totinen. Molemmat puolet kiehtoivat minua.

      • Anonyymi

        Ja tää viesti ja koko palsta hämmentää mua tällä hetkellä.


      • Anonyymi

        Jos oot oikeesti täällä niin voisit vaan laittaa sitä viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot oikeesti täällä niin voisit vaan laittaa sitä viestiä.

        Mun ei tarvitse miettiä mitään tekosyitä sille, etten lähetä viestiä, kun totuus on, ettei minulla ole hänen puhelinnumeroaan.


    • Anonyymi

      En yhtään mistään. Mitä puolisosi mahtaa nähdä sinussa? Elättäjän? Rahantuojan

    • Anonyymi

      Pidin siitä, että sait mut tuntemaan oloni hyväksytyksi. Olin sun edessäsi niiden asioiden kanssa, jotka saa mut tuntemaan itseni epäkiinnostavaksi. Lähtien omasta ulkonäöstäni. Haluaisin elää elämääni ihmisen kanssa joka katsoo mua siten kuin sä katsot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe