Hei, löytyykö täältä joku joka olis opiskellut optometristiksi, sillä tarvitsen apujaa koulun tehtävissä todella paljon!
Otaan neuvoja vastaan 🙏🙏🙏🙏
Tarvin Optometristin apuuu
13
283
Vastaukset
- tietämätön_tollo
mikä tai kuka on optometristi?
- Ekstiiä
Optometristi (AMK)
Optometristit ovat näönhuollon asiantuntijoita, joiden ammattinimike on optikko. Tutkinto-ohjelmassa opiskellaan näöntutkimusta, silmäsairauksien tunnistamista sekä silmä- ja piilolasien määräämiseen, sovitukseen sekä valmistukseen liittyviä opintoja. Optikon työ vaatii tarkkuutta ja kädentaitoja. Optometristiksi voi opiskella Oamk on toinen kahdesta ammattikorkeakoulusta, joissa voi opiskella optometriaa. - tietämätön_tollo
no eikö sitä teidän tutkintonimikettä vois kertoa selkeämmin? optometristi, kuka tollokaan tuota tajuaa... sama kyllä monella muullakin alalla
- yksityistä.opetusta
Jos on suuri tarve avulle kurssien suorittamisessa niin kannattaisi harkita jonkun palkkaamista yksityisopetusta antamaan. Onnistuu tarvittaessa varmaan myös verkon ylitse.
- Saa.kysyä.neuvoja
Alhalla viestii, vastaa sun kommenttii todella hyvin!!
"Nyt et tajunnut aihetta kunnolla! Hän ei ole tullut pyytämään tehtävilleen vastusta vaan tuli pyytämään oman alan asiantuntijalta apuja ja neuvoja, jotta hänki voisi tulevaisuudessa olla hyvä ammatissaan! Minusta saa kysyä mistä vaan neuvoja jos sitä tarvitsee ja jos se liitty koulutukseen niin tottakai miksi ei tältäkään, mitäpä jos täällä olisikin alan asiantuntija joka pystyisi auttamaan häntä. EI koskaa ole paha kysyä apua !! Sekä älä pilaa toisen motivaatio tälläisillä turhilla mieli kuvituksilla!!!
Toivottavasti joku fiksu Optometristi voisi olla hänen avuksi täällä.
Harmi itse en voi olla avuksi!
Ps. Älä anna näiden ***** pilata opiskelu haluasi ja onnea opiskeluun!!"
Kuka haluaa asiakkaaksesi kun SAA tietää, että kyselit vastauksesi täältä?
Paitsi tämä vastaus: Älä IKINÄ sinä SILMÄLÄÄKÄRI KYSY ENÄÄ IKINÄ MITÄÄN TÄÄLTÄ!Ei jumalauta mitä väkeä! Tuonko tyypin haluat olla lähettyvillä, kun silmillesi tehdään "leikkaus"?
tractor kirjoitti:
Ei jumalauta mitä väkeä! Tuonko tyypin haluat olla lähettyvillä, kun silmillesi tehdään "leikkaus"?
Seuraavaksi tulee kai tuleva aivokirurgi...
- Saa.kysyä.neuvoja
Nyt et tajunnut aihetta kunnolla! Hän ei ole tullut pyytämään tehtävilleen vastusta vaan tuli pyytämään oman alan asiantuntijalta apuja ja neuvoja, jotta hänki voisi tulevaisuudessa olla hyvä ammatissaan! Minusta saa kysyä mistä vaan neuvoja jos sitä tarvitsee ja jos se liitty koulutukseen niin tottakai miksi ei tältäkään, mitäpä jos täällä olisikin alan asiantuntija joka pystyisi auttamaan häntä. EI koskaa ole paha kysyä apua !! Sekä älä pilaa toisen motivaatio tälläisillä turhilla mieli kuvituksilla!!!
Toivottavasti joku fiksu Optometristi voisi olla hänen avuksi täällä.
Harmi itse en voi olla avuksi!
Ps. Älä anna näiden ***** pilata opiskelu haluasi ja onnea opiskeluun!! Hei "optometristi", tunnen temppusi. Vaihdat nimmaria... oho, hämäännyin!
Olin netissä kun sinä leivoit paskaa vaippoihisi, tiedän jokaisen ihmistyypin netissä
ja en ole löytänyt poikkeuksia!tractor kirjoitti:
Hei "optometristi", tunnen temppusi. Vaihdat nimmaria... oho, hämäännyin!
Olin netissä kun sinä leivoit paskaa vaippoihisi, tiedän jokaisen ihmistyypin netissä
ja en ole löytänyt poikkeuksia!Haluatko "Saa.kysyä.neuvoja" yrittää uudella nimmarilla?
- arvelenpa.vain
Oikeasti sähköhoidot ja lobotomiat suoritetaan tuolla:
https://keskustelu.suomi24.fi/koti-ja-rakentaminen/rakentaminen-ja-remontointi/lammitys-ja-sahko/valaistus-ja-sahkotyot
Varmaan sieltä löytyy apua silmälasien sovittamiseenkin.- Sofiiiiiih
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697484Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435104- 983504
- 442439
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462339- 222178
- 342133
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212083- 281811
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,181696