Miksi on niin vähän hyviä naisia jonka kanssa voisi seurustella ja ehkä perustaa perheen?
Naisilla on aina jotain ongelmia joka estää seurustelun. Terveitä normaaleja naisia ei vaan löydy. Deitti palstoillakin naiset on niin huonoja että ei viitsi tuhlata aikaa sellaisiin.
Hyvät naiset on harvassa.
121
3020
Vastaukset
- 0tasonen
Mammanpojan kannattaa iskeä YH, niille kelpaa alempiarvoinenkin.
- Jepsustaa
Ei kelpaa YH:lle raitis, töissäkäyvä tavallinen mies :) Nekin etsii sitä jännämiestä, joka olis samalla rikas, komea ja joka ottaisi kaikki neljä YH äidin lasta omiin nimiinsä.
- vaikkasamapatuo
Niinhän se tuntuu olevan. Harva nainen suostuu olemaan tavallinen vaikka juuri se olisi haluttu piirre. Terve järki on toinen tylsänä pidetty ominaisuus jota yritetään vältellä viimeiseen asti. Ne naiset joilla on lapsia, ovat toki enemmän kiinni arjessa ja perusasioissa. Ainakin minä toivoisin että myös lapsettomat naiset laskeutuisivat lähemmäs tavallisen ihmisten elämää mutta ne nyt on vain toiveita.
- maha.lasku
Eiköhän ne "laskeudu" sitten lapsen myötä tarvittavalle tasolle. Tai osa ainakin.
- SFFreud
Mikä on hyvä ja mikä huono? Mitä on se tavallisen ihmisen elämä? Entä jos naisille tavallisuus onkin jotain ihan muuta? Ja hyvä ja huono?
- Nainen39vee
Mitä se haluttu tavallisuus sitten on? Ja millaisia ne naiset sitten ovat, millaiset naiset ovat noin valtavasti tavallisuuden yläpuolella?
- vaikkasamapatuo
Nainen39vee kirjoitti:
Mitä se haluttu tavallisuus sitten on? Ja millaisia ne naiset sitten ovat, millaiset naiset ovat noin valtavasti tavallisuuden yläpuolella?
Liikaa matkustelua, matkustelun kaipuuta, levottomuutta, liikaa masennuslääkkeitä ja arjen väheksymistä. Liikaa erikoisuudentavoittelua melkein joka asiassa. Omia mielipiteitä pitää jatkuvasti jankata. Tavallinen elämä on sitä että käydään töissä jos niitä sattuu olemaan, harrastetaan jotain (ei tarvitse olla yhteisiä harrastuksia eikä koko identiteetti tarvitse olla harrastusten varassa). Viikonloppuisin voi lähteä vaikka mökille. Jokainen ruoka ei tarvitse olla etninen ja eettinen. Kamalan tylsää siis.
Nainen39vee kirjoitti:
Minä luulen että se tavallisuus liittyy siihen ettei olisi rooleja päällä.
Ihmiset tykkäävät määritellä itseään niin paljon, että he itsekin unohtavat olevansa vain lihaa ja verta.- SFFreud
A.Palstamäki kirjoitti:
Minä luulen että se tavallisuus liittyy siihen ettei olisi rooleja päällä.
Ihmiset tykkäävät määritellä itseään niin paljon, että he itsekin unohtavat olevansa vain lihaa ja verta.Mä luulen, että tavallisuuksia on siinä missä ihmisiäkin. Yhdelle matkustelu on tavallista elämää, toiselle kotona olo. Samoin normaali ruoka vasta voikin olla ihan mitä vaan.
Mitä masennuslääkkeisiin tulee, hyvähän se on sairauksia hoitaa, jos niitä on. Parempi lääkkeet kuin olla hajalla ja pahimmassa tapauksessa vielä tunnistamatta tilaansa ja syyttää maailmaa ties mistä koetusta vääryydestä siksi että oma pää ei pysty kokemaan onnellisuutta koska kemiallinen epätasapaino. SFFreud kirjoitti:
Mä luulen, että tavallisuuksia on siinä missä ihmisiäkin. Yhdelle matkustelu on tavallista elämää, toiselle kotona olo. Samoin normaali ruoka vasta voikin olla ihan mitä vaan.
Mitä masennuslääkkeisiin tulee, hyvähän se on sairauksia hoitaa, jos niitä on. Parempi lääkkeet kuin olla hajalla ja pahimmassa tapauksessa vielä tunnistamatta tilaansa ja syyttää maailmaa ties mistä koetusta vääryydestä siksi että oma pää ei pysty kokemaan onnellisuutta koska kemiallinen epätasapaino.Samaa mieltä, tavallisuus on yksilöllistä.
Mulle tavallisuus on enemmän sitä että ihminen uskaltaa naamionsa ja hylkää mahdollisen roolinsa. On taito osata olla ilman rooleja, toisaalta niiden hylkääminen vaatii turvallisuuden tunteen.A.Palstamäki kirjoitti:
Samaa mieltä, tavallisuus on yksilöllistä.
Mulle tavallisuus on enemmän sitä että ihminen uskaltaa naamionsa ja hylkää mahdollisen roolinsa. On taito osata olla ilman rooleja, toisaalta niiden hylkääminen vaatii turvallisuuden tunteen.Piti kirjoittaa: Mulle tavallisuus on enemmän sitä että ihminen uskaltaa riisua naamionsa ja hylätä mahdollisen roolinsa. On taito osata olla ilman rooleja, toisaalta niiden hylkääminen vaatii turvallisuuden tunteen.
- Sinkkumies---
Naiset tuhlaa sossurahansa päivässä ja siksi haluavat varakkaan miehen. Sellaisia yh naisia on treffi palstat täynnä. Naiset sanoo että miehen pitää tulla omillaan toimeen joka tarkoittaa 50 tonnin tuloja.
Sinkkumies--- kirjoitti:
Naiset tuhlaa sossurahansa päivässä ja siksi haluavat varakkaan miehen. Sellaisia yh naisia on treffi palstat täynnä. Naiset sanoo että miehen pitää tulla omillaan toimeen joka tarkoittaa 50 tonnin tuloja.
Riittääkö sinun sossurahasi koko kuukaudeksi?
- semmmoisenhuomaan
Sinkkumies--- kirjoitti:
Aina kun joku mies aloittaa, että naiset sitä, naiset tätä, niin siitä voi päätellä että ei ole kummoistakaan kokemusta ihmissuhteista.
- Nainen39vee
A.Palstamäki kirjoitti:
Piti kirjoittaa: Mulle tavallisuus on enemmän sitä että ihminen uskaltaa riisua naamionsa ja hylätä mahdollisen roolinsa. On taito osata olla ilman rooleja, toisaalta niiden hylkääminen vaatii turvallisuuden tunteen.
"Piti kirjoittaa: Mulle tavallisuus on enemmän sitä että ihminen uskaltaa riisua naamionsa ja hylätä mahdollisen roolinsa. On taito osata olla ilman rooleja, toisaalta niiden hylkääminen vaatii turvallisuuden tunteen. "
Tämä on aika hyvä määritelmä. Tätä ketjua lukiessa tuli myös mieleen, että pitää kai löytää sellainen ihminen, jonka tavallisuus osuu yksiin oman kanssa. - Nainen39vee
vaikkasamapatuo kirjoitti:
Liikaa matkustelua, matkustelun kaipuuta, levottomuutta, liikaa masennuslääkkeitä ja arjen väheksymistä. Liikaa erikoisuudentavoittelua melkein joka asiassa. Omia mielipiteitä pitää jatkuvasti jankata. Tavallinen elämä on sitä että käydään töissä jos niitä sattuu olemaan, harrastetaan jotain (ei tarvitse olla yhteisiä harrastuksia eikä koko identiteetti tarvitse olla harrastusten varassa). Viikonloppuisin voi lähteä vaikka mökille. Jokainen ruoka ei tarvitse olla etninen ja eettinen. Kamalan tylsää siis.
"Liikaa matkustelua, matkustelun kaipuuta, levottomuutta, liikaa masennuslääkkeitä ja arjen väheksymistä. Liikaa erikoisuudentavoittelua melkein joka asiassa. Omia mielipiteitä pitää jatkuvasti jankata. Tavallinen elämä on sitä että käydään töissä jos niitä sattuu olemaan, harrastetaan jotain (ei tarvitse olla yhteisiä harrastuksia eikä koko identiteetti tarvitse olla harrastusten varassa). Viikonloppuisin voi lähteä vaikka mökille. Jokainen ruoka ei tarvitse olla etninen ja eettinen. Kamalan tylsää siis. "
Kuten tuossa kirjoitin äsken toisen viestin vastaukseen, pitää löytää ihminen, jonka kanssa oma tavallisuus osuu yksiin. Eli taas se sama juttu: pitää löytää hengenheimolainen, sopivasti samanlainen.
Tuo matkusteku nousee toistuvasti esiin palstalla. Itse olen aina mieltänyt sen ihan tavalliseksi, tai osaksi tavallista elämää. Lapsuuden perheessäni vanhemmat tykkäsivät matkustaa niin kotimaassa kuin ulkomailla, ja lisäksi he tykkäsivät viettää viikkokausia mökillä. Opin tykkäämään molemmista.
Jos sinua ärsyttää "etnisen ja eettisen" ruuan ystävät, voin lohduttaa että suurin osa ihmisistä EI ole kauhean tarkka kummastakaan. Ehkä sun kohdalle on osunut kasvissyöjiä, jotka haluavat ostaa Reilun Kaupan tuotteita, ja teillä ei ole synkannut, jos et itse ole samaa osastoa. Mutta vähemmistö näitä kuitenkin ostaa, joten luulisi löytyvän. Itse olen taas vuosien ajan kokenut, että on vaikeampi löytää juuri sellainen ihana ituhippi ;) (jos nyt käytän tällaista latautunutta sanaa) - suurin osa kuitenkaan ei ole niitä. Olennaista tässäkin se, että löytää sen kaltaisensa. - Sinkkumies---
A.Palstamäki kirjoitti:
Riittääkö sinun sossurahasi koko kuukaudeksi?
En ole hakenut sossusta lanttiakaan 15 vuoteen.
Sinkkumies--- kirjoitti:
En ole hakenut sossusta lanttiakaan 15 vuoteen.
Parisuhdekaavailut on kuitenkin kaatuneet rahattomuuteen.
- valitseyh
no jos nainen jolla on lapsia on parempi niin siitä vaan yh:n kumppaniksi
- pitkätukka-68
Mikä niissä yh-naisissa sitten on niin kamalaa? Ei mua ainakaan haittaa vähäääkään jos naisella on lapsia, mitä nuorempia sen parempi (vaikka ihan vauva-ikäinenkin saa olla).
- pitkätukka-68
Jaa niin, pitäiskin lopulta alkaa kasvattamaan niitä ituja. Ne on muuten oikeesti tosi hyviä.
- 0nsemukavaa
pitkätukka-68 kirjoitti:
Mikä niissä yh-naisissa sitten on niin kamalaa? Ei mua ainakaan haittaa vähäääkään jos naisella on lapsia, mitä nuorempia sen parempi (vaikka ihan vauva-ikäinenkin saa olla).
Kivanhan se on YH´n 14v tytärtä kyttäillä, jos vaikka suihkusta tullessa aanus vilahtaisi.
- pitkätukka-68
0nsemukavaa kirjoitti:
Kivanhan se on YH´n 14v tytärtä kyttäillä, jos vaikka suihkusta tullessa aanus vilahtaisi.
Ymmärsit tahallasi väärin.
SFFreud kirjoitti tuossa yllä masennuslääkkeistä ja että hyvä on syödä niitä, "koska kemiallinen epätasapaino".
No mistä luulette, että "kemiallinen epätasapaino" johtuu? Miksi lääkkeitä määrätään usein ja helposti nykyään? Lääkäreilläkö pitäis olla vastuu sun elämästä ja sen mielekkyydestä?
Oisko hei syynä ihan niiden omien perustarpeiden kieltämisestä, kaiken kaupallisesti tyrkytetyn kilpailun ja roolien vuoksi? Oisko hei liika netissä ja somessa roikutun aikai? Pitäiskö laittaa ne jalat maahan ja siivota kaikki turha krääsä niin sielustaan kuin elämästään muutenkin? Pitäiskö lähtee ulos, ottaa ne saatanan korvanapit pois päästä ja alkaa puhua vaikka ihan pienesti kylän ihmisille?
Kaunista kevättä.Vappuviuhka kirjoitti:
SFFreud kirjoitti tuossa yllä masennuslääkkeistä ja että hyvä on syödä niitä, "koska kemiallinen epätasapaino".
No mistä luulette, että "kemiallinen epätasapaino" johtuu? Miksi lääkkeitä määrätään usein ja helposti nykyään? Lääkäreilläkö pitäis olla vastuu sun elämästä ja sen mielekkyydestä?
Oisko hei syynä ihan niiden omien perustarpeiden kieltämisestä, kaiken kaupallisesti tyrkytetyn kilpailun ja roolien vuoksi? Oisko hei liika netissä ja somessa roikutun aikai? Pitäiskö laittaa ne jalat maahan ja siivota kaikki turha krääsä niin sielustaan kuin elämästään muutenkin? Pitäiskö lähtee ulos, ottaa ne saatanan korvanapit pois päästä ja alkaa puhua vaikka ihan pienesti kylän ihmisille?
Kaunista kevättä... Se on JustNäin.. ;P
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15098115/myrkylliset-unelmat---p- SFFreud
Vappuviuhka kirjoitti:
Kaunista kevättä.Kuulostit niin vihaiselta, että toivottavasti noudatit omaa neuvoasi.
SFFreud kirjoitti:
Kuulostit niin vihaiselta, että toivottavasti noudatit omaa neuvoasi.
.. Älä ol noin Mötteelläs.. ;(
- SFFreud
Nainen39vee kirjoitti:
"Liikaa matkustelua, matkustelun kaipuuta, levottomuutta, liikaa masennuslääkkeitä ja arjen väheksymistä. Liikaa erikoisuudentavoittelua melkein joka asiassa. Omia mielipiteitä pitää jatkuvasti jankata. Tavallinen elämä on sitä että käydään töissä jos niitä sattuu olemaan, harrastetaan jotain (ei tarvitse olla yhteisiä harrastuksia eikä koko identiteetti tarvitse olla harrastusten varassa). Viikonloppuisin voi lähteä vaikka mökille. Jokainen ruoka ei tarvitse olla etninen ja eettinen. Kamalan tylsää siis. "
Kuten tuossa kirjoitin äsken toisen viestin vastaukseen, pitää löytää ihminen, jonka kanssa oma tavallisuus osuu yksiin. Eli taas se sama juttu: pitää löytää hengenheimolainen, sopivasti samanlainen.
Tuo matkusteku nousee toistuvasti esiin palstalla. Itse olen aina mieltänyt sen ihan tavalliseksi, tai osaksi tavallista elämää. Lapsuuden perheessäni vanhemmat tykkäsivät matkustaa niin kotimaassa kuin ulkomailla, ja lisäksi he tykkäsivät viettää viikkokausia mökillä. Opin tykkäämään molemmista.
Jos sinua ärsyttää "etnisen ja eettisen" ruuan ystävät, voin lohduttaa että suurin osa ihmisistä EI ole kauhean tarkka kummastakaan. Ehkä sun kohdalle on osunut kasvissyöjiä, jotka haluavat ostaa Reilun Kaupan tuotteita, ja teillä ei ole synkannut, jos et itse ole samaa osastoa. Mutta vähemmistö näitä kuitenkin ostaa, joten luulisi löytyvän. Itse olen taas vuosien ajan kokenut, että on vaikeampi löytää juuri sellainen ihana ituhippi ;) (jos nyt käytän tällaista latautunutta sanaa) - suurin osa kuitenkaan ei ole niitä. Olennaista tässäkin se, että löytää sen kaltaisensa.Taitaapi lla niin, että sinkkumiehet ovat noin yleisesti ottaen vähemmän elämyshakuisia kuin sinkkunaiset. Naisten tavallinen elämä näyttäytyy sitten turhana kohkaamisena ja toisin päin miesten elämä tylsänä. Siinäkö yksi yhteensopimattomuuden muuttuja noin isolla skaalalla?
Yleinen maailmankuva / poliittinen maailmankatsomus on sitten toinen. - llpoo
SFFreud kirjoitti:
Taitaapi lla niin, että sinkkumiehet ovat noin yleisesti ottaen vähemmän elämyshakuisia kuin sinkkunaiset. Naisten tavallinen elämä näyttäytyy sitten turhana kohkaamisena ja toisin päin miesten elämä tylsänä. Siinäkö yksi yhteensopimattomuuden muuttuja noin isolla skaalalla?
Yleinen maailmankuva / poliittinen maailmankatsomus on sitten toinen.Kyllähän tuo on yksi iso tekijä. Itse en ainakaan miehenä saa mitään elämyksiä juuri mistään. Matkustelen kyllä ja voin vaikka hypätä laskuvarjolla, mutteivät ne asiat mitään elämyksiä minulle ole vaan ihan tavallista elämää. Toinen juttu on ehkä sitten se, että naisilla lie tarve jakaa näitä elämyksiään enemmän muiden kanssa. Minulle miehenä se on aivan sama tietääkö joku mitä olen touhuillut vai ei.
- missä.empatian.taito
SFFreud kirjoitti:
Taitaapi lla niin, että sinkkumiehet ovat noin yleisesti ottaen vähemmän elämyshakuisia kuin sinkkunaiset. Naisten tavallinen elämä näyttäytyy sitten turhana kohkaamisena ja toisin päin miesten elämä tylsänä. Siinäkö yksi yhteensopimattomuuden muuttuja noin isolla skaalalla?
Yleinen maailmankuva / poliittinen maailmankatsomus on sitten toinen.Osaako nainen ajatella, että jos ne "elämykset" on sellaisia, että ne piiskataan ja kynitään sen miehen selkänahasta, niin miltä sellainen voisi siitä miehestä tuntua? Ihmettelen miksi tälläiset asiat on niin monelle niin vaikeita ymmärtää.
- Yhäri44
Sinkkumies--- kirjoitti:
Olisinko mielestäsi hyvä nainen, kun tienaan vuodessa n. 65k?
- 46ttt
Yhäri44 kirjoitti:
Olisinko mielestäsi hyvä nainen, kun tienaan vuodessa n. 65k?
En usko mun exän perusteella, se tienasi tuon verran ja mielistelevämpää esille itseään tuovaa naista en ole toista nähnyt mutta ehkä sinä sitten olet.
- Eipinnallinen
Nainen39vee kirjoitti:
Eivät ne naiset ole tavallisuuden yläpuolella vaan tavallisuuden alapuolella.
- drgxdrg
Kaikki hyvät naiset ja miehet ovat jo varattuja.
Myös monet surkeista.- jöajgldvla
Kolmenkympin kieppeillä kelvollinen aines sekä miehissä että naisissa alkaa jo olla vakinaisessa parisuhteessa.
- ähj5hjyäyh5th
Jooh jänniä salakirjoitusmenetelmiä kirjainten sekoittaminen miten sattuu nimimerkiksikin jo.
Mutta niin naiset yleensä haluavat mennä naimisiin saadakseen lapsen ja silloin tulee täysin epäonnistunut avioliitto, pitäisi olla tuttavuus jo pidempää aikaa kuin jo 10v jotta olisi onnellinen avioliitto.
Tai tulee epäonnellinen avoliitto. - kysyy
ähj5hjyäyh5th kirjoitti:
Jooh jänniä salakirjoitusmenetelmiä kirjainten sekoittaminen miten sattuu nimimerkiksikin jo.
Mutta niin naiset yleensä haluavat mennä naimisiin saadakseen lapsen ja silloin tulee täysin epäonnistunut avioliitto, pitäisi olla tuttavuus jo pidempää aikaa kuin jo 10v jotta olisi onnellinen avioliitto.
Tai tulee epäonnellinen avoliitto.Miten se naimisiin menevä mies? Väkisinkö on viety vihille?
- 0lutigandasoa
jöajgldvla kirjoitti:
Kolmenkympin kieppeillä kelvollinen aines sekä miehissä että naisissa alkaa jo olla vakinaisessa parisuhteessa.
jöajgldvla ajattle, joku 40 sinkku on jo jätetty 20 kertaa, itsetunto jossain lutikan tasolla.
Sellaiset kannattaa kiertää kaukaa. Heikkolahjaiset.
- Kurppa27
Hyvät miehet on harvasa. Kaikki haluaa vain jotain mallinaisia.
- asdfsdfasdf
Yleensä välttelen stereotypisoimasta että naiset sitä ja tätä koska se on typerää. on miehissäkin vikaa. Mutta mulle on tullu vastaan kahdenlaisia epäsopivia naisia. Niitä mallinaisia. Jotka eivät ole mikään onni ja autuus, koska poikkeuksellinen kauneus ja kusta päässä tuntuvat olevan synonyymi. Sellaset eivät koskaan seurustele pitkään. Ennenkun rumistuvat iän myötä ja nöyrtyvät. Toiset. Toiset eivät koskaan. Ja sitten sun kaltasia. Itsetuntovammaisia, joiden kanssa hajoaa pää kuunnellessa sitä "enkö mä kelpaa sulle, ku oon tällänen" -ruikutusta, johon ei auta vaikka mitä sanoisi. Lopulta mies ei jaksa enää kuunnella ja lähtee kavereiden kanssa viettämään laatuaikaa, ja muija kotiin itkemään yksinäisyyttänsä. Sittenhän nainen vasta tosissaan rupeaa mustasukkaiseksi.. ja..ja.. helvetti on irti. Hei. jotain positiivista, oon henk koht sitä mieltä, että tuosta vaivasta voi päästä helpommin eroon.
- kauravaara
suomimies on akkamainen nalkuttaja ja loinen, joka elää naisen siivellä. Onneksi Eurooppa on täynnä tasokkaita miehiä, niin on varaa valita laadukkaista yksilöistä eikä tartte yrittää etsiä pohjasakasta vähiten luonnevikaista luuseria. Kaikki suomalaiset miehet ovat myös terveysriski, koska jokaisella on on vähintään yks piilevä ja oireeton sukupuolitauti, yleensä klamis ja/tai hiv.
- glghlhljlk
kauravaara kirjoitti:
suomimies on akkamainen nalkuttaja ja loinen, joka elää naisen siivellä. Onneksi Eurooppa on täynnä tasokkaita miehiä, niin on varaa valita laadukkaista yksilöistä eikä tartte yrittää etsiä pohjasakasta vähiten luonnevikaista luuseria. Kaikki suomalaiset miehet ovat myös terveysriski, koska jokaisella on on vähintään yks piilevä ja oireeton sukupuolitauti, yleensä klamis ja/tai hiv.
Miksikähän tasokas mies Euroopasta haluaisi jonkun suomalaisakan kun Eurooppa on täynnä kauniimpia naisia. Suomalaisia pidetään ahkioiden valmistajina Euroopassa.
Onko siinä jotain häpeemistä? Olen harrastusten kautta tavannut satoja eurooppalaisia ja eivät ole sen parempia. Suunnilleen päinvastoin monta kertaa. Suomalaiset ovat alkuperäisiä eurooppalaisia ja siten aivan oma lajinsa, ei ole pakko tykätä. Eikä ymmärtää, jos tyhmä on.
- enhhalua
Ei ole hyviä miehiä. On vaan jännämiehiä. Siksi olen mieluummin ilman.
- asdfsdfasdf
Hahahh., päivän paras!!! tohon on pakko jo vastata, että ei ole hyviä naisia. On vain halpoja h0råja. Ja aina ei jaksa olla panemassa, koska se on loppujen lopuksi aika rankkaa puuhaa.
- kauravaara
asdfsdfasdf kirjoitti:
Hahahh., päivän paras!!! tohon on pakko jo vastata, että ei ole hyviä naisia. On vain halpoja h0råja. Ja aina ei jaksa olla panemassa, koska se on loppujen lopuksi aika rankkaa puuhaa.
suomimiehet pitäis abortoida ennen syntymää tai heti syntymän jälkeen jaloista kiinni ja heilauttaa päät seinään niin että spläsh.
- SFFreud
Vähän jää aloitus epämäräiseksi. Että mitä ne hyvä ja huono tässä yhteydessä tarkoittavat? Mitkä on sellaisia ongelmia, jotka estää seurustelun?
- Nainen39vee
Millaisiin ongelmiin aloittaja on törmännyt? En siis toki epäile, etteikö monella ihmisellä olisi ongelmia ja etteikö monen kohdalla löytyisi varsin hyviä syitä sille, ettei halua tämän kanssa seurustella. Näinhän se on miestenkin kohdalla. Jos sopivan kumppanin löytyminen tapahtuisi sormia napsauttamalla, ei täällä varmaan juurikaan sinkkuja olisi.
- Eipinnallinen
Nainen39vee kirjoittaa: Jos sopivan kumppanin löytyminen tapahtuisi sormia napsauttamalla, ei täällä varmaan juurikaan sinkkuja olisi. Sehän on matemaatisesti täysin mahdotonta että lähellekään päästäisiin sinkkuuden hävittämiseen. Aamulehden pääkirjoituksessa 13.1.2016 oli tilastotietoa josta jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä. Ikäluokassa 20-49 vuotiaat, miehiä oli 47135 enemmän kuin naisia. Naisilla on varaa olla nirsoja kun on valinnanvaraa. Näille 47135 miehelle jää valinnanvaraksi ammattilaisnainen, pumpattava Barbara, lentolippu Thaimaahan tai Filippiinille, ja viimeisimpänä kun muuta ei enää ole. Käteenveto.
- kaikillaongelmia
Mutta ongelmathan ne on sullakin, aloittaja.
- Sinkkumies---
Suomi24 deitti on ainakin täynnä jännämiestennussimia yh naisia jotka vaatii mieheltä 50 tonnin vuosituloja. Monen kanssa jutellut ja voi htto että niillä läskeillä yh naisilla on sellaiset vaatimukset ettei niitä täytä kukaan.
- elätänitseni
Sellaisia miehet on. Jännämiehiä jotka nussii kaikkea mikä liikkuu.
Ovat lisäksi yh naisten lasten isiä. Ei kiitos. - Nainen39vee
No kiinnostuisitko sinä näistä "läskeistä yh naisista", jos sinun vuositulosi mahtuisivat heidän vaatimuksiinsa? Jos et, niin mitä ihmeen väliä sillä on, mitä he sieltä hakevat? Ja jos kerran he ovat niin epähaluttavia, niin kenen miehen menetys se sitten on, jos heillä on "sellaiset vaatimukset, ettei niitä täytä kukaan"?
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vaikeammaksi kumppanin löytäminen muodostuu. Syitä siihen on oman ja vastakkaispuolen pettymykset edellisissä suhteissa/tutustumisissa. Avointa ja lapsenomaista vilpittömyyttä ei enää ole. Ja niin mies kuin nainenkin kyynisoituu.
Ainoa mihin itse voi vaikuttaa, on miten nämä asiat ymmärtää ja malttaa katsoa, millaisia ihmisiä on tarjolla. Lähtee aina puhtaalta pöydältä ja tiedostaa omat epäluulonsa.
Omat tunteet ja niistä johtuvat "peikot" on tiedostettava, eikä niiden pidä antaa väijyä takaraivossa. Uskoa itseensä ja arvostaa ihmisenä itseään. Silloin siihen hyvä tulla estyneemmänkin ja päästä itsekin "peikoistaan".- jokumies83
"Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vaikeammaksi kumppanin löytäminen muodostuu."
Tämä on totta. Parhaimmat on jo varattuja :| Yhteensopivia naisia on entistä vähemmän mitä vanhemmaksi tulee, ite olen sen huomannut.
Täältä suomesta ei tunnu löytyvän matsattavia naisia, tarkotan siis sillä että niistä joista pitää pitävät myös susta. Mutta esim. jenkeistä sellaisia tuntuu löytyvän runsaammin :) Ja minkäpä sille mahtaa kun ei allekirjoittanut mies suomalaisille naisille kelpaa, niin ei ole keneltään pois jos vaikka lähtee pysyvästi maasta pois. jokumies83 kirjoitti:
Tämä on totta. Parhaimmat on jo varattuja :| Yhteensopivia naisia on entistä vähemmän mitä vanhemmaksi tulee, ite olen sen huomannut.
Täältä suomesta ei tunnu löytyvän matsattavia naisia, tarkotan siis sillä että niistä joista pitää pitävät myös susta. Mutta esim. jenkeistä sellaisia tuntuu löytyvän runsaammin :) Ja minkäpä sille mahtaa kun ei allekirjoittanut mies suomalaisille naisille kelpaa, niin ei ole keneltään pois jos vaikka lähtee pysyvästi maasta pois.No minä olen sitä mieltä, että parhaiten kumppanin löytää oman kulttuurin edustajista, mutta jos on mahdollista ja todella haluaa lähteä kauempaa "lyyliä" hakemaan, niin miksikäs ei.
Kunhan ei tee sitä "piruillakseen" muille, koska sittenhän siinä ei olisi ajatuksena tutustua ihmiseen vaan kostaa muille jotain toisen ihmisen kautta...- jokumies83
Se on kyllä tosi. Olen kyllä ollut aiemmin kahden suomalaisen naisen kanssa, mutta niitä eroavaisuuksia on vaan huomattavasti.. tämä on todettu. Erittäin harvassa on ne suomalaiset naiset jotka ovat luonteeltaan ja käytökseltään sopivia. Ja siihen vielä päälle se että ulkonäön pitäisi olla sopiva puolin ja toisin niin menee harvaksi. Sama on jenkeissä mutta siellä on paljon enemmän porukkaa joten mahdollisuuksiakin on paljon enemmän.
jokumies83 kirjoitti:
Se on kyllä tosi. Olen kyllä ollut aiemmin kahden suomalaisen naisen kanssa, mutta niitä eroavaisuuksia on vaan huomattavasti.. tämä on todettu. Erittäin harvassa on ne suomalaiset naiset jotka ovat luonteeltaan ja käytökseltään sopivia. Ja siihen vielä päälle se että ulkonäön pitäisi olla sopiva puolin ja toisin niin menee harvaksi. Sama on jenkeissä mutta siellä on paljon enemmän porukkaa joten mahdollisuuksiakin on paljon enemmän.
No aika länsimainen kulttuurihan jenkeissä on. Tietty onhan siellä uskonnollisia mestojakin, mutta varmaan sellaisen seikkailijan paratiisikin. Siellähän saa jokainen yrittää elää just niinkuin haluaa, kuitenkin lakien mukaan.
Kyllä nuorena miehenä oikealla asenteella voi saavuttaa vaikka mitä. Mä nostan hattua ainakin, jos tekee elämällään jotain sellaista, mitä todella haluaa ja uskoo siihen heikkoinakin hetkinä.- jokumies83
Minua kuitenkin yksi asia estää sinne lähtemästä ja se on heidän asetilanteensa.. liian kova riski on joutua ammutuksi. Muutenkin siellä paikoin rikollisuus rehottaa... tämä on fakta tietoa.
jokumies83 kirjoitti:
Minua kuitenkin yksi asia estää sinne lähtemästä ja se on heidän asetilanteensa.. liian kova riski on joutua ammutuksi. Muutenkin siellä paikoin rikollisuus rehottaa... tämä on fakta tietoa.
No isoissa maissa on omat vaaransa tietysti. Mutta missä paljon ihmisiä, siellä sopii sekojakin enemmän sekaan.
Kannattaa tutustua eri maihin..ja jenkkilässäkin on paikkoja, missä on aika rauhallista..osavaltioissakin on paljon eroa..- SFFreud
jokumies83 kirjoitti:
Täältä suomesta ei tunnu löytyvän matsattavia naisia, tarkotan siis sillä että niistä joista pitää pitävät myös susta. Mutta esim. jenkeistä sellaisia tuntuu löytyvän runsaammin :) Ja minkäpä sille mahtaa kun ei allekirjoittanut mies suomalaisille naisille kelpaa, niin ei ole keneltään pois jos vaikka lähtee pysyvästi maasta pois.Ei todella ole keneltäkään pois ja onnea kannattaa lähteä etsimään kauempaa, jos ei läheltä löydy!
Onnea matkaan!
Ei kannata lähteä ettimään naista jos olet epätoivonen..
Ite en ymmärrä sellasia ihmisiä joilla on joku hirveä tarve olla parisuhteessa.. Ei kestä olla yksin.- asdfsdfasdf
Paskat. Epätoivoinenhan nimenomaan on pakko olla jos meinaa naisen löytää. Nainen haluaa alistaa miehen ja eihän sellainen ole mahdollista ja edes voi onnistua jos on tyytyväinen ilman.
- aisurin.rooli
asdfsdfasdf kirjoitti:
Paskat. Epätoivoinenhan nimenomaan on pakko olla jos meinaa naisen löytää. Nainen haluaa alistaa miehen ja eihän sellainen ole mahdollista ja edes voi onnistua jos on tyytyväinen ilman.
Jännämiehet ja aisurit on erikseen. ;)
- SFFreud
asdfsdfasdf kirjoitti:
No tässäpä aikamoinen maailmankuva. Taitaa olla jo ihan uutta ätmienkin piirissä.
asdfsdfasdf kirjoitti:
Miksi se nainen pitää hankkia?
Kaitpa tuo on subjektiivinen kokemus, kuka mimmoistakin hyvänä pitää. Kyllä mä vankasti uskon, että tuolla kulkee vapaana niin hyviä miehiä kuin hyviä naisiakin. He ei ehkä pidä itsestään mekkalaa ja ole esissä. Mutta en epäile hetkeäkään, etteikö hyviä miehiä ja naisia olisi. Se vain kuinka semmoinen sattuu kohdalle.
Ukrainassa on yllin kyllin naisia...
- hanva
Eikö ne siellä kelpaa kellekään
- jösess
hanva kirjoitti:
Eikö ne siellä kelpaa kellekään
Miehet viinaanmeneviä. Kyllä kelpais ukrainatar.
- viina.on.kemia
jösess kirjoitti:
Miehet viinaanmeneviä. Kyllä kelpais ukrainatar.
No mutta palstan mukaanhan naiset pitää juuri viinamiehistä.
- Tavallinen-tapaus
Suurin osa naisista on taviksia mutta heille ei kelpaa tavis mies. Siksi on niin paljon yksinäisiä. Naiset luulee että raha ja miehen ulkonäkö ratkaisee kaikki ongelmat.
- Eipinnallinen
Ei ne naiset luule ulkonäön ratkaisevan mitään ongelmia. Pelkän rahan kun sitä on vain tarpeeksi paljon se ratkaisee kaikki ongelmat. Siihen ne naiset uskovat.
Niin on.
On se hankalaa.
Ja on tosi vaikea löytää sellaista miestä, joka rakentaisi sopivan naisen kanssa oman pienen pyöröhirsimökin ja muuttaisi maalle kaikesta hulinasta. Kasvatettais perunoita, porkkanoita, pidettäis hevosia ja lampaita, kalastettais aamusta iltaan, tehtäis polttopuita, linnunpönttöjä ja kaadettais sillon tällöin hirvi.
Ei sellaisia miehiä enää ole. Kaikki haluavat vaan keskustaan sähkökiukaan kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=jr_HoKxXKOQ
Musta välillä tuntuu, että olen ainoa tervejärkinen tällä maapallolla. Mitä sitä kursailemaan.- siinäpävalinta
Kun kaupungissa jokainen vastaantuleva matumies moikkaa vaimoa, niinkuin olisi naitu, niin pakkohan siinä on joko erota tai muuttaa pyöröhirsimökkiin.
Vähän niin kuin tuo Agatha?:
https://www.youtube.com/watch?v=tt2AYafET68
Kova mummi mutta ronkeli sekin, ei ole naapurimökin jalkkpuolta ukkoa huolinut, se on kai se naisen hypergamia.Harmaaritari kirjoitti:
Kova mummi mutta ronkeli sekin, ei ole naapurimökin jalkkpuolta ukkoa huolinut, se on kai se naisen hypergamia.Heiiii
elähän mittään, tuo vaikutti aika cuulilta. Kova mummo. Täydet pisteet.
Katsoin jo puoleen väliin, pakko katsoa loppuun.
Wau, mitkä puitteet.misspönttöuuni kirjoitti:
Heiiii
elähän mittään, tuo vaikutti aika cuulilta. Kova mummo. Täydet pisteet.
Katsoin jo puoleen väliin, pakko katsoa loppuun.
Wau, mitkä puitteet.Samaa mieltä, täydet pisteet sekä mummolle että puitteille. Oishan toi Siperia vä'hän lähempänä kuin Alaska, sieltä tommonen:
https://www.youtube.com/watch?v=Iq0rZn8HFmQ
Tuo vähän aidomman tuntuinen kuin se last frontier -sarja joka telkkarissa pyörii, hyvähän sekin kyllä mutta jonkinverran varmaan väritetty.Harmaaritari kirjoitti:
Kova mummi mutta ronkeli sekin, ei ole naapurimökin jalkkpuolta ukkoa huolinut, se on kai se naisen hypergamia....Huisi dokumentti. Kiitos!
Se oli oikeasti tosi mielenkiintoinen! Miksei telkusta tuu tällasia.
Jerofeita ei nainen tosiaan huolinut (ilmeisesti naapuri oli haukkunut kurpaksi tai jotain siinä oli tapahtunut?), mutta sovussahan nuo nyt näyttivät rinnakkain elävän. :)
Pikkusen kun puitteita siivoaa, niin come on, vähänkö hienoa elämää!misspönttöuuni kirjoitti:
...Huisi dokumentti. Kiitos!
Se oli oikeasti tosi mielenkiintoinen! Miksei telkusta tuu tällasia.
Jerofeita ei nainen tosiaan huolinut (ilmeisesti naapuri oli haukkunut kurpaksi tai jotain siinä oli tapahtunut?), mutta sovussahan nuo nyt näyttivät rinnakkain elävän. :)
Pikkusen kun puitteita siivoaa, niin come on, vähänkö hienoa elämää!Joo, sais tulla tuollasia oikeesti kiinnostavia enemmän eikä haittais vaikka ois vanhojakin dokkareita. Kyllä ne ainakin putoukset, kykykisat ja muut viihdehömpät hakkais mennen tullen. Sehän niissä kyllä ois että ihmiset saattais alkaa ajattelemaan liikaa, haaveilemaan irti oravanpyörästä ja sehän on huono juttu yhteikunnalle.
Sain sen käsityksen Agathan haastattelusta että ukko ois jossain vaiheessa yrittänyt uhkailemalla painostaa suhteeseen, Agatha viisaana naisena ei sitten jännäukkeliin sortunut.Harmaaritari kirjoitti:
Samaa mieltä, täydet pisteet sekä mummolle että puitteille. Oishan toi Siperia vä'hän lähempänä kuin Alaska, sieltä tommonen:
https://www.youtube.com/watch?v=Iq0rZn8HFmQ
Tuo vähän aidomman tuntuinen kuin se last frontier -sarja joka telkkarissa pyörii, hyvähän sekin kyllä mutta jonkinverran varmaan väritetty.Vielä vähän kun noita lisää linkität, niin mie pakkaan rinkan oitis ja lähen tuonne metsään testaamaan. Ens yöstä tuleekin tänne itään kipakan oloinen pakkasyö ja eikä tässä niin hirveen kaukana tuosta Siperiastakaan olla. :)
Oh. Olen nyt vaikuttunut näistä erämaa-filmeistä.
Et kai sä ole hinkuamassa mukkaan? Samat "fantasiat"?
(naurua)Miehet haluaa naisia joilla on tuollaiset perseet mitä tuossa pätkässä. Niitä ei ole määrättömästi suomalaisissa metsissä.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, sais tulla tuollasia oikeesti kiinnostavia enemmän eikä haittais vaikka ois vanhojakin dokkareita. Kyllä ne ainakin putoukset, kykykisat ja muut viihdehömpät hakkais mennen tullen. Sehän niissä kyllä ois että ihmiset saattais alkaa ajattelemaan liikaa, haaveilemaan irti oravanpyörästä ja sehän on huono juttu yhteikunnalle.
Sain sen käsityksen Agathan haastattelusta että ukko ois jossain vaiheessa yrittänyt uhkailemalla painostaa suhteeseen, Agatha viisaana naisena ei sitten jännäukkeliin sortunut.Siistiä.
Kerrankin asiaa palstalla.
Hyvä Harmis, jes.
Mä sun jännäukkeli-kommentilles nauroin; kyllä niitä näemmä voi olla syvimmällä taigallakin heh. Mut mummo asiaan kuuluvasti oli sisukas ja handlasi tilanteen. :D
Vaaditaan tällaisia tosielämän tundradokumentteja telkkuun. Päästäis haaveilemaan. Ja vähän silmät aukenis, mitä meillä täällä maapallolla onkaan. Ja millä lopulta tullaan toimeen, tarvitaanko me 24/7-yhteiskuntaa.
Tässäpä oli kaikkinensa ajattelemisen aihetta.A.Palstamäki kirjoitti:
Miehet haluaa naisia joilla on tuollaiset perseet mitä tuossa pätkässä. Niitä ei ole määrättömästi suomalaisissa metsissä.
Mitä ihmettä nyt Ananias?
Joko lähetään?misspönttöuuni kirjoitti:
Joko lähetään?Eikä.
Alkaa olla liikaa tunkua pyöröhirsimökillä.
Kohta se unelmien piilopirtti on ku ruuhka-Suomi eikä rauhan tyyssija.
Mut mä haluaisin sellaisen. Ja täysjärkisen ukon.
Yks aina pirttiisä.misspönttöuuni kirjoitti:
Vielä vähän kun noita lisää linkität, niin mie pakkaan rinkan oitis ja lähen tuonne metsään testaamaan. Ens yöstä tuleekin tänne itään kipakan oloinen pakkasyö ja eikä tässä niin hirveen kaukana tuosta Siperiastakaan olla. :)
Oh. Olen nyt vaikuttunut näistä erämaa-filmeistä.
Et kai sä ole hinkuamassa mukkaan? Samat "fantasiat"?
(naurua)Laitan vielä pari :)
Kova mummi se on tuo Dorakin, tälllainen palstalla väitetty naisvihaajakin arvostaa:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/05/06/dora-asuu-yksin-punaisessa-puutalossa-lammholmin-saarella
Ja toi surnu-Pekka pätkähän on jo klassikko:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/02/01/surnu-pekka-elaa-erakkona-lapin-eramaassa
No joo, jos sen sun linkittämän musavideopn kaltaiset kannikat johdattais en välttämättä pitäis vastenmielisenä ajatuksena , toisin kuin Pertti määrän sijaan arvostan laatua :)misspönttöuuni kirjoitti:
Joko lähetään?Olin vastaamassa jo myöntävästi, mutta huomasin että peruit alemmassa kommentissasi tarjouksen vedoten ruuhkaan.
Toivottavasti tulet onnelliseksi.
PS: onko sulla yhtä hyvä perse kuin siinä videon naisella?siinäpävalinta kirjoitti:
Kun kaupungissa jokainen vastaantuleva matumies moikkaa vaimoa, niinkuin olisi naitu, niin pakkohan siinä on joko erota tai muuttaa pyöröhirsimökkiin.
Niin, ja sinäkin siinä välissä, tee äkkiä siirtos.
Vielä ehdit. Kohta on mökkien myyntikausi kuumimmillaan. On järvenrantamökkiä, kalastajanmökkiä, erämökkiä, suonlaitamökkiä, tunturimökkiä...kotakin käy varmasti hätätapauksessa. Eiku kahtelemmaan. Ei oo kaupunki ihmisen paikka. Liikaa hässäkkää ja liikaa vonkamiestä.A.Palstamäki kirjoitti:
Olin vastaamassa jo myöntävästi, mutta huomasin että peruit alemmassa kommentissasi tarjouksen vedoten ruuhkaan.
PS: onko sulla yhtä hyvä perse kuin siinä videon naisella?En kai mä sitä muuten olis laittanu.
(naurua)
Agafia oli ollut mökillään aika pitkään...
Älkää jättäkö mua ihan 70 vuodeksi. Vois jonkun chat-viestin täältä pistältää ja kysyä kuitenkin välillä, olenko oikeasti onnellinen vai luulinko vaan niin.
Senkin pyllymiehet.Harmaaritari kirjoitti:
Laitan vielä pari :)
Kova mummi se on tuo Dorakin, tälllainen palstalla väitetty naisvihaajakin arvostaa:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/05/06/dora-asuu-yksin-punaisessa-puutalossa-lammholmin-saarella
Ja toi surnu-Pekka pätkähän on jo klassikko:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/02/01/surnu-pekka-elaa-erakkona-lapin-eramaassa
No joo, jos sen sun linkittämän musavideopn kaltaiset kannikat johdattais en välttämättä pitäis vastenmielisenä ajatuksena , toisin kuin Pertti määrän sijaan arvostan laatua :)Pus! Nyt me ollaan ytimessä.
Ihana! Nuo oli jo Yleltä.
Mulla ei tule huomenna töissä hommista mittään, kun mun unelmat läks lentoon.A.Palstamäki kirjoitti:
Olin vastaamassa jo myöntävästi, mutta huomasin että peruit alemmassa kommentissasi tarjouksen vedoten ruuhkaan.
PS: onko sulla yhtä hyvä perse kuin siinä videon naisella?Kumpaa muuten tarkoitit, Pitonaista vai Siperian mummoa...
(virne)misspönttöuuni kirjoitti:
En kai mä sitä muuten olis laittanu.
(naurua)
Agafia oli ollut mökillään aika pitkään...
Älkää jättäkö mua ihan 70 vuodeksi. Vois jonkun chat-viestin täältä pistältää ja kysyä kuitenkin välillä, olenko oikeasti onnellinen vai luulinko vaan niin.
Senkin pyllymiehet.Ymmärsin että sulla on ruuhkaa ja siksi peruit ehdotuksesi.
Jos nyt kuitenkin käy niin, että jostakin syystä huomaat olevasi yksin haaveinesi, niin täällähän minä päivystän. Laitat vain sitä viestiä palstalle.
Tuo kiinnostus pyllyyn ei ole miesten oma päätös, siihen liittyy kyllä biologia jotenkin mukaan.misspönttöuuni kirjoitti:
Pus! Nyt me ollaan ytimessä.
Ihana! Nuo oli jo Yleltä.
Mulla ei tule huomenna töissä hommista mittään, kun mun unelmat läks lentoon.Ei kai niillä töillä enää väliä jos meinoo lähtä? Mut reenaahan ne kannikat kuntoon iin perässähiihtäjä(t)kin malttaa hiihtää sitten perille asti eivätkä kesken matkan luovuta, se saattaa olla pitrkä partio jonnekin alaskaan jos siinne päätät :) No minä päätän ny lähtä nukkumaan, öitä :)
Harmaaritari kirjoitti:
Ei kai niillä töillä enää väliä jos meinoo lähtä? Mut reenaahan ne kannikat kuntoon iin perässähiihtäjä(t)kin malttaa hiihtää sitten perille asti eivätkä kesken matkan luovuta, se saattaa olla pitrkä partio jonnekin alaskaan jos siinne päätät :) No minä päätän ny lähtä nukkumaan, öitä :)
Oikeasti mun pitää kiittää näistä dokumentti-linkeistä. Katon nuo vielä kertaalleen tarkkaan pääsiäisen pyhinä. Kiireettä ja rauhassa (siinä jalkakyykkykannikka-treenilöihin välissä). Kerrankin mielenkiintoista tosielämän asiaa. Sais katsoa toisetkin.
Osuit mun erakkosuoneen täydellä höyryllä.
Hyviä unia sulle -ja unelmia, niitä pitää ihmisellä olla aina. :)A.Palstamäki kirjoitti:
Ymmärsin että sulla on ruuhkaa ja siksi peruit ehdotuksesi.
Jos nyt kuitenkin käy niin, että jostakin syystä huomaat olevasi yksin haaveinesi, niin täällähän minä päivystän. Laitat vain sitä viestiä palstalle.
Tuo kiinnostus pyllyyn ei ole miesten oma päätös, siihen liittyy kyllä biologia jotenkin mukaan.Joo, mä pidän latua auki teille kaukopartiomiehet : )
Yksi pieni Hellaakoski iltaan: "Ken latua käy, ladun on vanki. Vapaa on vain umpihanki."
Kyllä siinä aforismissa on hiukan erähenkeä.misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, mä pidän latua auki teille kaukopartiomiehet : )
Yksi pieni Hellaakoski iltaan: "Ken latua käy, ladun on vanki. Vapaa on vain umpihanki."
Kyllä siinä aforismissa on hiukan erähenkeä.Sinä lienet tosissasi tuon eräasumuksesi suhteen?
Olisiko unelma ihan erämaamökistä ilman sähköjä, vettä ja viemäröintiä?A.Palstamäki kirjoitti:
Sinä lienet tosissasi tuon eräasumuksesi suhteen?
Olisiko unelma ihan erämaamökistä ilman sähköjä, vettä ja viemäröintiä?Joo. Olen minä tässä asiassa ihan tosissani...
Se on ollu mun unelma ja haaveitten haave. Pitkään. Ja arvostan noita ihmisiä, jotka tulee tuolleen vähemmälläkin toimeen.
Mutta kyllä siinä asumuksessa saisi rehellisyyden nimissä sähkövedot ja muut mukavuudet olla, niin kuin nyt omakotitalossa on. Ympärivuotisesti asuttava hirsimökki. Luonnonrauhassa. Kauempana muista.
Kesämökki saa olla sellainen riisuttu, siellä ei tarvitse olla mukavuuksia. Mutta toisaalta jos tuollaisen hirsipaikan sais, niin ei sitten enää mitään kesämökkilöitä tarviiskaan.misspönttöuuni kirjoitti:
Joo. Olen minä tässä asiassa ihan tosissani...
Se on ollu mun unelma ja haaveitten haave. Pitkään. Ja arvostan noita ihmisiä, jotka tulee tuolleen vähemmälläkin toimeen.
Mutta kyllä siinä asumuksessa saisi rehellisyyden nimissä sähkövedot ja muut mukavuudet olla, niin kuin nyt omakotitalossa on. Ympärivuotisesti asuttava hirsimökki. Luonnonrauhassa. Kauempana muista.
Kesämökki saa olla sellainen riisuttu, siellä ei tarvitse olla mukavuuksia. Mutta toisaalta jos tuollaisen hirsipaikan sais, niin ei sitten enää mitään kesämökkilöitä tarviiskaan.Kieltämättä tuollaisessa olisi varmasti oma hohtonsa, jos vielä sattuisi hollille kunnon kalapaikka niin siinä kelpaisi elellä ja syödä kalaa useampana päivänä viikossa.
Sähköjen kanssa on sitten muistettava se, että jos muuntajaa ei satu olemaan lähettyvillä, niin sähköt vaatii korkeajännitekaapelin ja oman muuntajan. Se maksaa enemmän kuin maltaat.A.Palstamäki kirjoitti:
Kieltämättä tuollaisessa olisi varmasti oma hohtonsa, jos vielä sattuisi hollille kunnon kalapaikka niin siinä kelpaisi elellä ja syödä kalaa useampana päivänä viikossa.
Sähköjen kanssa on sitten muistettava se, että jos muuntajaa ei satu olemaan lähettyvillä, niin sähköt vaatii korkeajännitekaapelin ja oman muuntajan. Se maksaa enemmän kuin maltaat.Tietynlaiselle ihmistyypille tämä sopii...
Joo, pitäis katsoa, että joku tolppa ois suht koht hollilla, muuten se kaatuisi melko nopeasti likviditeetin puutteeseen.
Mutta tiedätkö, valtio ja kunnat ovat ihmeellisellä kielteisellä syrjäseuturakentamisvastaisella (oliko se enää sanakaan) kannalla. Urkitaan, että aiotko tehdä lapsia ja kuitenkin aiot, ja kukas sitten maksaa koulukuljetukset ja liian kalliiksi tulee, niin eipä sulle rakentamislupaa herukkaan.
Ajatteles vaikka ois oma tontti, niin ei. Mitähän järkeä siinä on. Ja jos siellä yksin asuis, en minä ole lapsia harkinnutkaan.misspönttöuuni kirjoitti:
Tietynlaiselle ihmistyypille tämä sopii...
Joo, pitäis katsoa, että joku tolppa ois suht koht hollilla, muuten se kaatuisi melko nopeasti likviditeetin puutteeseen.
Mutta tiedätkö, valtio ja kunnat ovat ihmeellisellä kielteisellä syrjäseuturakentamisvastaisella (oliko se enää sanakaan) kannalla. Urkitaan, että aiotko tehdä lapsia ja kuitenkin aiot, ja kukas sitten maksaa koulukuljetukset ja liian kalliiksi tulee, niin eipä sulle rakentamislupaa herukkaan.
Ajatteles vaikka ois oma tontti, niin ei. Mitähän järkeä siinä on. Ja jos siellä yksin asuis, en minä ole lapsia harkinnutkaan.Rakentamisen luvanvaraisuus perustuu maankäyttö- ja rakennuslakiin. Tonttia hommatessa pitää vain katsoa että mikään kaavamääräys ei estä lupaa, muutoin luvalle ei pitäisi olla esteitä. Ei siis tarvitse pakkosterilisointia rakennusluvan saamiseksi.
Onko jossakin tullut eteen se että syrjäseudulle ei saisi rakentaa ennen vaihdevuosia?A.Palstamäki kirjoitti:
Rakentamisen luvanvaraisuus perustuu maankäyttö- ja rakennuslakiin. Tonttia hommatessa pitää vain katsoa että mikään kaavamääräys ei estä lupaa, muutoin luvalle ei pitäisi olla esteitä. Ei siis tarvitse pakkosterilisointia rakennusluvan saamiseksi.
Onko jossakin tullut eteen se että syrjäseudulle ei saisi rakentaa ennen vaihdevuosia?No joillakin seuduilla näyttää siltä, että pikemminkin kyläkeskuksia pitäisi kehittää ja koulukuljetukset ovat pitkiä jos korpeen aikoo, niistä on ollut nurinaa.
Ei kai suoranaisesti tuollaista "vaihdevuosipykälää" (naurua).
Eikä se eläinlääkärikään mua sterilisoida yrittänyt -vielä- kun kissaa vein...
Mutta hyvä tietää, eli ei ne mielivaltaisesti saa kieltää, ei ole olemassa mitään "koulukuljetus-/välimatkalakia"?misspönttöuuni kirjoitti:
No joillakin seuduilla näyttää siltä, että pikemminkin kyläkeskuksia pitäisi kehittää ja koulukuljetukset ovat pitkiä jos korpeen aikoo, niistä on ollut nurinaa.
Ei kai suoranaisesti tuollaista "vaihdevuosipykälää" (naurua).
Eikä se eläinlääkärikään mua sterilisoida yrittänyt -vielä- kun kissaa vein...
Mutta hyvä tietää, eli ei ne mielivaltaisesti saa kieltää, ei ole olemassa mitään "koulukuljetus-/välimatkalakia"?Kaavamääräykset on se rajoitus, niissä määritellään mihin saa rakentaa ja mitä saa rakentaa. Kaupungeissa voidaan sitten vaatia lämmitysmuodosta lähtien vaikka mitä, ja varsinkin julkisivu vesikatto voi olla tarkasti määritelty.
Käytännössä lupamenettely on maankäyttö- ja rakennuslain säätelemää, ja rakennuslautakunnan päätöksistä voi tehdä valituksen hallinto-oikeuteen. Jos luvan evää rakennustarkastaja, oikaisuvaatimus rakennuslautakuntaan, ja jos sieltä ei tule myönteistä päätöstä, niin sitten normaalisti hallinto-oikeuteen.
Laissa on olemassa myös vaatimus päätösten yhdenvertaisuudesta. Tuo tarkoittaa sitä, että jos joku on jo rakentanut johonkin metsään, niin sinunkin tulee saada lupa tontillesi siihen samaan metsään.- pitkätukka-68
misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, mä pidän latua auki teille kaukopartiomiehet : )
Kyllä siinä aforismissa on hiukan erähenkeä.Anteeksi besserwisseriyteni, mutta tuo alkoi "Tietä käyden tien on vanki..."
Oikeasti mun pitää kiittää näistä dokumentti-linkeistä. Katon nuo vielä kertaalleen tarkkaan pääsiäisen pyhinä. Kiireettä ja rauhassa (siinä jalkakyykkykannikka-treenilöihin välissä). Kerrankin mielenkiintoista tosielämän asiaa. Sais katsoa toisetkin.
Osuit mun erakkosuoneen täydellä höyryllä.
Hyviä unia sulle -ja unelmia, niitä pitää ihmisellä olla aina. :)Eipä kestä, kiva kun tykkäät :) kyllähän noita tuontyyppisiä kuukkelilla ja ihan vaan juutuubista hakemalla löytyy niin kun nuo kattonu niin sit vaan etsit lisää niin ei pääse kuumne laskemaan. Ju, sais muutki kattoo tosiaan, muistuttais ettei se oravanpyörä oo ainoa vaihtoehto, ainakaan kaikille.
Romantikko-pertti siinä jo muistuttelikin noista kaavajutuista suin muusta tällä perseilymaassa, ehkä ois helpompaa lähtä sinne alaskaan. Osaahan ne sen verran hankalaks heittäytyä että itte ehkä koettasin löytää jo valmista niin eivät voi ainakaan kieltää ja on jo pihat jne. olemassa valmiina ainakin jonkinlaiset. itekki sen verran mukvuudenhaluinen että sähkät ja vesi sisälle sais tulla. Ehkä joku kesämökiks aiemmin rakennettu hirsimökki ja siihen sitten muutosluvat ympärivuotiseen asuimiseen, jotkut kunnat vissiin antaa aika hövelisti mutta varmaan vaativat sit jätevedenkäsittelyt ja sellaset kuntoon. Niin joo ja järvenrannallahan se sais olla.A.Palstamäki kirjoitti:
Kaavamääräykset on se rajoitus, niissä määritellään mihin saa rakentaa ja mitä saa rakentaa. Kaupungeissa voidaan sitten vaatia lämmitysmuodosta lähtien vaikka mitä, ja varsinkin julkisivu vesikatto voi olla tarkasti määritelty.
Käytännössä lupamenettely on maankäyttö- ja rakennuslain säätelemää, ja rakennuslautakunnan päätöksistä voi tehdä valituksen hallinto-oikeuteen. Jos luvan evää rakennustarkastaja, oikaisuvaatimus rakennuslautakuntaan, ja jos sieltä ei tule myönteistä päätöstä, niin sitten normaalisti hallinto-oikeuteen.
Laissa on olemassa myös vaatimus päätösten yhdenvertaisuudesta. Tuo tarkoittaa sitä, että jos joku on jo rakentanut johonkin metsään, niin sinunkin tulee saada lupa tontillesi siihen samaan metsään.Joo siinä oli paljon tärkeää asiaa ja huomioitavaa. Esim. tuo, että jos sinne on jo rakennettu, niin mie kans sitten, et ei voi kieltää ja sitten voi rakentaja vaatia.
Laki se on käskijöillekin. Tiedän vaan sellaisen ihmetapauksen tuttavalla, että järvenrantaan ei annettu rakentaa uutta taloa, mutta vanhaa asuinkelvotonta talonrähjää olis saanu remontoida. Kummallista, parempi kai tuossakin olis ollut kerralla tehdä uusi nykyaikainen, mutta ei. Vanhasta oli kotia nikkaroitava korpeen.
Musta on kyllä muutenkin älytöntä, että jos mä vaikka täällä maalla laajennan hevostallin katto-osaa, niin kaikesta pitää olla tarkka piirustus/suunnitelma ja sitten vielä siihenkin anoa anoa anoa lupaa. Ketähän se täällä metsässä nakertaa, millainen viistolippa mun tallissa on.pitkätukka-68 kirjoitti:
Anteeksi besserwisseriyteni, mutta tuo alkoi "Tietä käyden tien on vanki..."
Äsh. Tiedätsä, miten paljon täällä on lunta?
Täällä on metri lunta. Ja pelkkää latua. Pellonreunasta alkaa.
Ei täällä näy mitään tietä.
Että jos on pieniä nyanssieroja.
Kerran sallin tuommoisen, mutta älä tee toista kertaa. (naurua)Harmaaritari kirjoitti:
Eipä kestä, kiva kun tykkäät :) kyllähän noita tuontyyppisiä kuukkelilla ja ihan vaan juutuubista hakemalla löytyy niin kun nuo kattonu niin sit vaan etsit lisää niin ei pääse kuumne laskemaan. Ju, sais muutki kattoo tosiaan, muistuttais ettei se oravanpyörä oo ainoa vaihtoehto, ainakaan kaikille.
Romantikko-pertti siinä jo muistuttelikin noista kaavajutuista suin muusta tällä perseilymaassa, ehkä ois helpompaa lähtä sinne alaskaan. Osaahan ne sen verran hankalaks heittäytyä että itte ehkä koettasin löytää jo valmista niin eivät voi ainakaan kieltää ja on jo pihat jne. olemassa valmiina ainakin jonkinlaiset. itekki sen verran mukvuudenhaluinen että sähkät ja vesi sisälle sais tulla. Ehkä joku kesämökiks aiemmin rakennettu hirsimökki ja siihen sitten muutosluvat ympärivuotiseen asuimiseen, jotkut kunnat vissiin antaa aika hövelisti mutta varmaan vaativat sit jätevedenkäsittelyt ja sellaset kuntoon. Niin joo ja järvenrannallahan se sais olla.Oon jotenkin saanu luotua sinusta sen kuvan, että olisit kaupunkilaismies, mutta hei, sussahan taitaa kumminkin asustaa pienoinen Erä-Jorma?
Mikäs on aika ilahduttavaa. Etten sanoisi, yllättävää. Mulla on ollu harhakäsitys Harmajaisesta :)
Joo ja nyt kun herättelit minua noilla videoilla, niin varmasti pengon lisää kun vauhtiin pääsin. Kiehtovaa. Kaikissa maailmankolkissa sitä ihmisiä asuu. Ja hemmetin tyytyväisinä.misspönttöuuni kirjoitti:
Joo siinä oli paljon tärkeää asiaa ja huomioitavaa. Esim. tuo, että jos sinne on jo rakennettu, niin mie kans sitten, et ei voi kieltää ja sitten voi rakentaja vaatia.
Laki se on käskijöillekin. Tiedän vaan sellaisen ihmetapauksen tuttavalla, että järvenrantaan ei annettu rakentaa uutta taloa, mutta vanhaa asuinkelvotonta talonrähjää olis saanu remontoida. Kummallista, parempi kai tuossakin olis ollut kerralla tehdä uusi nykyaikainen, mutta ei. Vanhasta oli kotia nikkaroitava korpeen.
Musta on kyllä muutenkin älytöntä, että jos mä vaikka täällä maalla laajennan hevostallin katto-osaa, niin kaikesta pitää olla tarkka piirustus/suunnitelma ja sitten vielä siihenkin anoa anoa anoa lupaa. Ketähän se täällä metsässä nakertaa, millainen viistolippa mun tallissa on.Kaava määrää kuinka toimitaan, siinä määritellään esim. tontin tehokkuusluku jolla voidaan laskea kuinka paljon tontilla on rakennusoikeutta. Samoin tontti voi sijaita alueella joka kuuluu ns. suojelukaavaan, eli siellä oleva asuntokanta on haettu esim. kulttuurihistoriallisiin arvoihin perustuen suojeltavaksi.
Rakennusvalvonnasta voi aina selvittää etukäteen onko jollekin tontille mahdollista saada rakentamislupa, se on aika helppo tapa varmistua ettei tee huonoa tonttikauppaa.- pitkätukka-68
Äsh. Tiedätsä, miten paljon täällä on lunta?
Täällä on metri lunta. Ja pelkkää latua. Pellonreunasta alkaa.
Ei täällä näy mitään tietä.
Että jos on pieniä nyanssieroja.
Kerran sallin tuommoisen, mutta älä tee toista kertaa. (naurua)Pitäähän sitä huomauttaa sen ainoan kerran kun tiedän jotakin :D
- hdhdfgfdgd
Hyvät miehetkin on harvassa.
- Mietiskelijätär
Olen tässä miettinyt jo pitemmän aikaa, että mikä minussa on vikana.. Elin 11 vuotta ensimmäisen mieheni kanssa ja erosin, koska juominen lähti käsistä ja sai alkaa pelkäämään. Pari vuotta olin itsekseni, tottakai tapasin muutamia miehiä mutta mitään pysyvää ei syntynyt. Sitten tapasin miehen jolla oli entuudestaan kaksi alle 10 v.lasta mietin pitkään uskallanko lähteä yrittämään.
Lähdin kyllä ,muutin hänen luokseen ja neljä vuotta olimme yhdessä, lapset vuoroviikoin isällään ja äidillään. Kiinnyin lapsiin todella paljon ja tein kaikkeni koko perheen eteen. Lapset myös kiintyivät minuun ja koin ihan uskomattomia tunteita ja hetkiä, mistä olen todella kiitollinen. Järjestin avomiehelleni omaa aikaa kavereittensa kanssa ja jäin lasten kanssa kotiin. Harvoin hän kyllä pyysi tai kysyi minulta "apua" missään, mutta halusin itse tehdä itseni tarpeelliseksi. Mutta pikkuhiljaa huomasin että alkoholi tuli enemmän ja enemmän kuvioihin, usein arkisinkin.
En voi käsittää miksi minun elämäni tarkoitus tuntuu olevan ilmeisesti joku varakappale.. Ja miksei minun haaveeni ns."normaali"elämästä voinut toteutua vaikka yritin olla mahdollisimman paljon kaikkea. Kysyin useamman kerran että johtuuko juominen minusta ja pyyteli anteeksi ja sanoi ettei missään nimessä. Tiedän kyllä että olen liian herkkä/tunteellinen toisissa asioissa, mutta paha en ole enkä mistään pikkuasioista valittaja.
Mutta kaikesta huolimatta kai tälle kaikelle koetulle joskus joku vastaus löytyy..- sesinussaonvikana
Rakastut alkoholisteihin.
- Mietiskelijätär
Ensimmäinen mies ei ottanut kuin yleensä lauantaisin, mutta melkein aina lähti niin lapasesta että sai tosiaan alkaa pelkäämään kun ei ymmärtänyt enää mitä tekee.. Ja tästä toisesta en osaa sanoa, että enkö huomannut pariin ensimmäiseen vuoteen ihan kaikkea vai mitä tapahtui. Olen sitäkin miettinyt mikä yleensä on normaali määrä kellekin illassa tai viikossa.. Enkä minäkään niitä tölkkejä laske vaan se olo mikä itselle tuli kun kotiintullessa huomasi että pari on otettu liikaa..
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Naiset rakastaa jännämies alkoholisteja. Mies on tylsä jos ei juo ja et halua raittimpaa miestä koska silloin ei ole kemiaa.
- asdfsdgsda
Tietenkin hyvät naiset on harvassa, jos hyvä nainen tarkoittaa omaa illuusiotasi siitä minkälainen on hyvä nainen. Todennäköisesti sillä tavalla "hyvää naista" ei ole olemassakaan. Eikä tämä ole varmaan mikään sukupuolikysymys. Pätee varmasti yhtä hyvin toisinpäin. Hei, mutta tee asialle jotain. Muuta vaikka saudiarabiaan ja osta thaimaasta vaimo? joo. maksaa. mutta mikä tässä maailmassa on ilmaista?
En itseasiassa tiedä, kultaiseni mukaan kaltaisiani naisia on harvinaisesti. Näkemykseni on hänestä yllättäviä eikä pidä minua tylsänä.
Pidän itseäni tylsänä kun keskustelu jää yleensä siihen, että muut menevät hiljaiseksi.- Awerts
Totuus on se, että yhtälailla on hyviä vapaana kun on suhteissa.
Mistä tulee väite hyvien olevan jo suhteessa?
Se tulee väittäjän omasta itsekyydestä. Koska hän ei löydä, niin pakko olla muissa vika... - Nimimerkkixxw
Jossain välissä kun on aikaa (hah) pitää oikein lukea tämä ketju, koska oikeasti kiinnostaa mikä niissä naisissa (tai miehissä) on järjestäen niin huonoa ja epätervettä. Kun jatkuvasti tulee vastaan normaaleja, terveitä ihmisiä, jotka ovat sinkkuja ja joilla on kaikki edellytykset parisuhteeseen.
Itse pohtinut, että onko sitten jotenkin vain ylitarjontaa - kilpailu koventunut ja toisaalta sumentunut ylitarjonnan keskellä, että mikä on olennaista. Joskus myös miettinyt, että onko tuohon alkanut vaikuttaa jo joillakin sukupuolipoterot. Eli lukkiuduttu ajatukseen, että kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat järjestäen huonoja. Se tulee niin voimakkaasti täälläkin eteen, että vaikea kuvitella etteikö se vaikuttaisi valmiuteen parisuhdetta löytää. Ja toisaalta, haluaako tosissaan kaikki enää parisuhdetta - joissain maissa tuota ilmiötä noussut eli ollaan apaattisia tai evvk asenteella parisuhteeseen tai perheen perustamiseen. - eitavallinen
Normaaleja, onko heitä?
Ne omasta mielestään on normaaleja ja 50v eläkkeellä, pulskia tupakoivat ja laittavat kuvansa treffipalstalle 30v sitten otetun
Kuvakin on jo kellastunut, asuvat vuokralla....
Puhuvat olevansa normaaleja ei voi kun ihmetellä.
En ainakaan halua sellaista. Jos työ ei ole maistanut mutta suklaa ja olut niin saa jatkaa mun puolesta eteenpäin ilman minua.
Minä etsin solakkaa, työssä olevaa, savutonta, jolla talous kunnossa.
En halua yhtään perässä vedettävää mukaan.
Onneksi on näitä ei tavallisiakin ..
Kaikille hyvää pääsiäisen munajuhlaa..
riku - Jamppaaa
Oikeastaanhan se on hyvä asia? Jos hyviä naisia on mielestäsi vähän, niin tietänet mitä haluat? Ehkä olo on kuin etsisi heinäkasasta neulaa, mutta ainakin se neula erottuu heinistä kohdalle osuessaan? Ihmiset ylipäätään arvostavat sitä, että tuntevat puolison pitävän juuri heitä Sinä Oikeana. Vaikka kaikki sen jollain tasolla ymmärtää, ettei sellaista yhtä ainutta ole.
Eli tee ”hakusi” sen mukaan mitä haluat, mutta muista myös, että ihminen on kokonaisuus. Jos kovin moni asia on deal breaker sinulle, niin onhan se haastavaa. Ehkä palkitsevaakin, mutta mielestäni on inhimillistä hyväksyä myös toisen ”ongelmia” riippuen tietenkin siitä mitä ne ovat, ja kuinka ristiriidassa omiin arvoihin ne ovat.
Omalla kohdalla avoimuus on palkinnut, koska olemalla avoimesti kiinnostunut toista kohtaan, olen saanut tutustua ihan mukaviin ihmisiin. Tosin hutikyöntejäkin on tullut, mutta ei se väärin ole. - Kiltti-ja-Kunnollinen
Liikaa jännämiesten käyttämiä naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470