Ateisti on valehtelija ja antikristus, miksi?

LapsukaisetJärkiMukaan

Koska he kieltävät Jumalan (Isän) ja Jeesuksen (Jumalan Pojan) olemassaolon!

Siirryttekö seuraavaksi kiistämään oman isänne olemassaolon ja lastenne olemassaolon (joilla sellaisia on)?????

30

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AteistiVaan

Tuolla määritelmällä myös juutalaiset, hindut yms ovvat myös ”valehtelijoita ja anti-kristuksia”.

Olipas taas avarakatseinen ja monikulttuurinen lausahdus teistiltä. Onneksi suurin osa teisteistä ei ole tuollaisia luupäitä.

• Huhhhhuhhh

Suosittelen hoitoon hakeutumista jos mielikuvitukselliset ”Jumalat” ja oikeat ihmiset alkavat mennä käsitteinä sekaisin...

• Mulla ei ole muuta kuin yksi isä. Se joka on minut siittänyt!

• LapsukaisetJärkiMukaan

Luterilaisilla ei ole siitososastolla vaikauksia, sairauksia. ovat niin tarkkaan nuuskineet pallinsa, ettei se ole mahd.!

• 788

"Minulla ei ole kuin yksi isä.Se joka on minut siittänyt." Mutta mistäs tiedät mihinkä se isäsi kuoleman jälkeen lähtee, et mistään tiedä. Tietysti kenellä on isänsä kanssa oikein huonot välit ,sellainen voi isänsä myöskin kieltää. Tietysti ateistilla voi olla myöskin ateisti isä, silloinhan olette samaa puuroa.

• 788 kirjoitti:

"Minulla ei ole kuin yksi isä.Se joka on minut siittänyt." Mutta mistäs tiedät mihinkä se isäsi kuoleman jälkeen lähtee, et mistään tiedä. Tietysti kenellä on isänsä kanssa oikein huonot välit ,sellainen voi isänsä myöskin kieltää. Tietysti ateistilla voi olla myöskin ateisti isä, silloinhan olette samaa puuroa.

Krematorioon isä kuoltuaan vietiin. Isäni ei ollut tiettävästi ateisti, eikä pahemmin teistikään. Sen tiedän, ettei kuoleman jälkeistä elämää ole ihmisellä vaan siitäkin olisi muutakin näyttöä kuin teidän uskovaisten valheet!
        Olet tainnut olla joskus kuollut kuten kaikki muutkin uskovaiset kun teillä sitä "näyttöä" on "kuoleman jälkeisestä elämästä" ja pidätte sitä ainoana oikeana. Olisitte jäänyt siihen tilaan sitten. Yksikään vähänkin järkeänsä käyttävä ihminen ei usko siihen vaikka jokainen uskovainen väittäisi olleen joskus kuollut ja tällä olisi ollut jotakin näyttöä kuoleman jälkeisestä elämästä.

Ei ole isoäitinikään tullut minulle tai muulle sukulaiselle todistamaan, vaikka ennen kuolemaansa sanoi tulevansa meitä tervehtimään. En tiedä, oliko hän uskossa mutta voisi kuvitella kun tuollaisiakin suustaan päästelee. Sä tietenkin määrittelet ettei ollut tarpeeksi, vaikket osaa määritellä mikä on tarpeeksi?!

• 788
        ateisti1982 kirjoitti:

Krematorioon isä kuoltuaan vietiin. Isäni ei ollut tiettävästi ateisti, eikä pahemmin teistikään. Sen tiedän, ettei kuoleman jälkeistä elämää ole ihmisellä vaan siitäkin olisi muutakin näyttöä kuin teidän uskovaisten valheet!
        Olet tainnut olla joskus kuollut kuten kaikki muutkin uskovaiset kun teillä sitä "näyttöä" on "kuoleman jälkeisestä elämästä" ja pidätte sitä ainoana oikeana. Olisitte jäänyt siihen tilaan sitten. Yksikään vähänkin järkeänsä käyttävä ihminen ei usko siihen vaikka jokainen uskovainen väittäisi olleen joskus kuollut ja tällä olisi ollut jotakin näyttöä kuoleman jälkeisestä elämästä.

Ei ole isoäitinikään tullut minulle tai muulle sukulaiselle todistamaan, vaikka ennen kuolemaansa sanoi tulevansa meitä tervehtimään. En tiedä, oliko hän uskossa mutta voisi kuvitella kun tuollaisiakin suustaan päästelee. Sä tietenkin määrittelet ettei ollut tarpeeksi, vaikket osaa määritellä mikä on tarpeeksi?!

Siintako ateistit saatte pitaa uskovaisten puheita valheina,mutta sitakaan ette paase sanomaan, etta ette olisi asioista ja Jumalan olemassa olosta kuulleet mitaan,eli ette pysty sita kieltamaan.Vaikka isasi vietiin krematoriin,sinne ei mennyt kuin lihat ja luut. isoaitisi saa sanoa vaikka mita ennen kuolemaa,Jumala sallii minka sallii. Sita en tieda kuinka on sellaisten ihmisten laita jotka eivat usko.

• hretyertert
        788 kirjoitti:

Siintako ateistit saatte pitaa uskovaisten puheita valheina,mutta sitakaan ette paase sanomaan, etta ette olisi asioista ja Jumalan olemassa olosta kuulleet mitaan,eli ette pysty sita kieltamaan.Vaikka isasi vietiin krematoriin,sinne ei mennyt kuin lihat ja luut. isoaitisi saa sanoa vaikka mita ennen kuolemaa,Jumala sallii minka sallii. Sita en tieda kuinka on sellaisten ihmisten laita jotka eivat usko.

"Sita en tieda kuinka on sellaisten ihmisten laita jotka eivat usko."

Sitten vaan Raamattua lukemaan, niin ei tarvitse ihmetellä.

En usko Jumalan olemassaoloon mutta menen mielummin helvettiin, koska siellä vaimoni ja lapseni jo odottavat minua, mikäli kristinusko on oikeassa.

• 788 kirjoitti:

Ei olla kuultu jumalan olemisesta yhtään mitään.

"Vaikka isasi vietiin krematoriin,sinne ei mennyt kuin lihat ja luut"

Kyllä siellä paloi se "sielukin", jos sellainen väität jokaisella ihmisellä olleen.

Se on hyvin moraalittomasti väärin, jos kuoltuaan ihminen joutuisi jonnekin kun eläessäänkään ei uskonut. Yhtä hyvin mä voin vakuuttaa että sä joudut kuoltuasi muslimien helvettin!

• 788
        ateisti1982 kirjoitti:

Ei olla kuultu jumalan olemisesta yhtään mitään.

"Vaikka isasi vietiin krematoriin,sinne ei mennyt kuin lihat ja luut"

Kyllä siellä paloi se "sielukin", jos sellainen väität jokaisella ihmisellä olleen.

Se on hyvin moraalittomasti väärin, jos kuoltuaan ihminen joutuisi jonnekin kun eläessäänkään ei uskonut. Yhtä hyvin mä voin vakuuttaa että sä joudut kuoltuasi muslimien helvettin!

Lihallinen sielu meni krematoriin eli veri. Hengellinen sielu on eri asia Raamatun kautta Jumala tuntee omansa. Raamattu on totuus,miksi siellä on sielun menettämisestä kirjoitettu. Krematorista vielä sen verran,vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa, mutta minulta puuttuisi Rakkaus,en sillä mitään voittaisi.

• 788
        hretyertert kirjoitti:

Sitten vaan Raamattua lukemaan, niin ei tarvitse ihmetellä.

En usko Jumalan olemassaoloon mutta menen mielummin helvettiin, koska siellä vaimoni ja lapseni jo odottavat minua, mikäli kristinusko on oikeassa.

Ei ihminen voi tietää sitä, koska Jumalalle kaikki on mahdollista ihmiselle ei. Ihmiset voi pelastuu tai sit ei, jotkut voivat pelastua ,kun ei tiedä varmaa. Sen tiedän, että Jumala on olemassa,siis elämää kuoleman jälkeenkin.

• 788 kirjoitti:

Lihallinen sielu meni krematoriin eli veri. Hengellinen sielu on eri asia Raamatun kautta Jumala tuntee omansa. Raamattu on totuus,miksi siellä on sielun menettämisestä kirjoitettu. Krematorista vielä sen verran,vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa, mutta minulta puuttuisi Rakkaus,en sillä mitään voittaisi.

Ei ole mitään muuta kuin korkeintaan "lihallinen sielu" tai ei sielua ollenkaan. Raamattu on fiktiivinen, johon kirjoitettu kaikenlaista joutavanpäiväistä josta te heikkomielisimmät ihmiset kaiken totuutena pidätte.
        Sulta puuttuu rakkaus, kun noudatat raamatun oppeja! Et rakasta homoseksuaalejakaan!

• 788 kirjoitti:

Ei ihminen voi tietää sitä, koska Jumalalle kaikki on mahdollista ihmiselle ei. Ihmiset voi pelastuu tai sit ei, jotkut voivat pelastua ,kun ei tiedä varmaa. Sen tiedän, että Jumala on olemassa,siis elämää kuoleman jälkeenkin.

Miten sä voit tietää jumalasta jotakin enemmän kuin yksikään toinen ihminen? Jokainen uskovainen väittää tietävänsä toista uskovaista enemmän jumalasta, jota ei ole olemassa.

Ihminen ei voi pelastua kuin esimerkiksi uppoavasta laivasta tai lentokoneesta ennen kuin se törmään maankamaralle. Sä jolle on jokin toisenlainen pelastus olemassa kuitenkin repisit yllesi ensimmäisten joukossa pelastusliivejä tai lentokoneessa hätälaskuvarjoa tai tappelisit siitä viimeisestäkin pelastusliivistä (tai pelastusvenepaiaksta) tai laskuvarjosta, joka kuuluisi esimerkiksi lapselle (vaikka hänelle iso olisikin) tai naiselle. Silloin sanoisin, ettei sun uskosi taida sittenkään olla täysin horjumaton ja olet omahyväinen paskiainen!

Uppoavassa laivassa uskovainen toimisi kuin Joseph Bruce Ismay (laivavarustamon johtaja), joka pelastui Titanicista ja vei naiselta tai lapselta paikan pelastusveneestä. Raukkamainen teko!

• 788
        ateisti1982 kirjoitti:

Ei ole mitään muuta kuin korkeintaan "lihallinen sielu" tai ei sielua ollenkaan. Raamattu on fiktiivinen, johon kirjoitettu kaikenlaista joutavanpäiväistä josta te heikkomielisimmät ihmiset kaiken totuutena pidätte.
        Sulta puuttuu rakkaus, kun noudatat raamatun oppeja! Et rakasta homoseksuaalejakaan!

Lihallinen sielu on veri,koska siintä nähdään lihasta kaikki. Raamatusta tunnistetaan henkisesti ihminen,homoja en vihaa, mutta en niitä rakastakkaan. Raamatun mukaan kerta homous on väärin,silloin minun ei pidä heitä tuomitakkaan,koska se ei minulle kuulu,mutta en käy heitä suosimaakaan. Niinkuin olen kirjoittanut aikaisemminkin homoista ja niiden vihkimisestä,että siihen sisältyy omat riskinsä ja vääristä päätöksistä voi joutua kärsimään koko kansa.

• 788
        ateisti1982 kirjoitti:

Miten sä voit tietää jumalasta jotakin enemmän kuin yksikään toinen ihminen? Jokainen uskovainen väittää tietävänsä toista uskovaista enemmän jumalasta, jota ei ole olemassa.

Ihminen ei voi pelastua kuin esimerkiksi uppoavasta laivasta tai lentokoneesta ennen kuin se törmään maankamaralle. Sä jolle on jokin toisenlainen pelastus olemassa kuitenkin repisit yllesi ensimmäisten joukossa pelastusliivejä tai lentokoneessa hätälaskuvarjoa tai tappelisit siitä viimeisestäkin pelastusliivistä (tai pelastusvenepaiaksta) tai laskuvarjosta, joka kuuluisi esimerkiksi lapselle (vaikka hänelle iso olisikin) tai naiselle. Silloin sanoisin, ettei sun uskosi taida sittenkään olla täysin horjumaton ja olet omahyväinen paskiainen!

Uppoavassa laivassa uskovainen toimisi kuin Joseph Bruce Ismay (laivavarustamon johtaja), joka pelastui Titanicista ja vei naiselta tai lapselta paikan pelastusveneestä. Raukkamainen teko!

Sinä et voi tietää mistä minä olen voinut joutua luopumaan tai antamaan elämäni aikana,sinä et voi tietää mitä kukin elämässään on kokenut.ateisti luulee että teidän elämänne on ainut oikea elämä, eikä muuta ole. Tiedän sen, että ihminen voi antaa henkensä toisen puolesta,mutta ei se sinusta kuitenkaan arvostelijaa ja tietäjää tie, mistä toinen on voinut luopua.

• 788 kirjoitti:

Sinä et voi tietää mistä minä olen voinut joutua luopumaan tai antamaan elämäni aikana,sinä et voi tietää mitä kukin elämässään on kokenut.ateisti luulee että teidän elämänne on ainut oikea elämä, eikä muuta ole. Tiedän sen, että ihminen voi antaa henkensä toisen puolesta,mutta ei se sinusta kuitenkaan arvostelijaa ja tietäjää tie, mistä toinen on voinut luopua.

niin todennäköisesti olet joutunut luopumaan ja antamaan...ja siksi taidat olla aika sekapolla! Noista asioista kannattaa jutella ennemmin psykologien kanssa, eikä uskonyhteisöjen pappien tai toisten hihhuleiden kanssa.

• Fanaa

Sä voit keksiä vaikka 666 nikkiä, pääsi on yhtä hajalla aina vaan 🤪

• LuulinEttäVainYksi

Niitä Antti Kristuksia taitaakin olla vallan iso porukka.

• LapsukaisetJärkiMukaan

Hellareita? Niin on

• LapsukaisetJärkiMukaan

Lestatiolaitiodiolaisilla on 530893589052089,lasta perheessä. Jumalan moka!

• gfgfgfd

Olematonta ei tarvitse todistaa olemattomaksi. Palataan asiaan kun saat kasaan jotain todisteeksi kelpaavaa siitä että Jumalasi on olemassa muuallakin kuin mielikuvituksessasi.

• MMNMNMNMNMIU

Se mitä Jumala on luonnut, on todiste Jumalan olemassaolosta.
        Oletko sokea????

• Satukokoelma
        MMNMNMNMNMIU kirjoitti:

Oletko sokea????

Ehkä sokeilleuskiksille on sitten pitänyt keksiä jokin satu, kun uskiksella tuo ymmärrys tunnetusti rajoittunut vain yhden satukirjan sisältöön.

• MMNMNMNMNMIU kirjoitti:

Oletko sokea????

Mutta mikäli Jumalaa ei ole, ei mikään ole Jumalan luomaa. Näetkö tämän pikku ongelman? Väittämällä, että kaikki on Jumalan luomaa, ja sen perusteella väittämä, että Jumala on olemassa, on perse edellä puuhun kiipeämistä. Ensin pitää osoittaa, että Jumala on olemassa, jonka jälkeen voidaan sanoa, että Jumala on luonut kaiken.

• MMNMNMNMNMIU
        Satukokoelma kirjoitti:

Ehkä sokeilleuskiksille on sitten pitänyt keksiä jokin satu, kun uskiksella tuo ymmärrys tunnetusti rajoittunut vain yhden satukirjan sisältöön.

Jumala on sokeus, sen sanoin...

• OskariOlemattomia

Ööö!?
      Miten sellasten olemassaolon voi kieltää, joita ei ole olemassakaan!?
      Ja miten ateisti voi olla antikristus, jos se ei usko kummankaan, sen antikristuksen, aikä varsinkaan sen kristuksen olemassaoloon?

Ja lähinnä nolasit itsesi tolla viimesimmällä vertauksellasi, koska:
      Kohtalaisen hyvällä varmuudella mä voin kyllä vannoa, että isä mulla on jossain vaiheessa maailmanhistoriaa ollut, koska mä nyt yleensäkin oon tässä kirjottamassa! :) Lapsista en osaa sanoa, koska mahdollisten lasteni äidit on olleet niin hienotunteisia (ja FIKSUJA!) etteivät o uskaltaneet tuoda moisia lähellekään minua, saati tietooni. :D

• ettei.totuus.unohdu

Hitler oli erittäin monien mukaan antikristus - mutta hänhän oli jumal'uskoinen evoluutionkiistäjä.

• voivoi

Aika itsekästä alkaa päteä siitä miten oman USKO (nimenomaan siis usko, joka on vain päänsisäistä henkistä hommaa) olisi muka AINOA OIKEA tapaa kokea maailma/elämä/kuolema tms. Kuules, vähän avarakatseisuutta, hei. Huomioithan, että kaikille sinun "tosiasiat" eivät ole tosiasioita. Jos he puhuvat asioita mitkä ovat heille totta, eiväthän he sillon valehtele.
      Järjen käyttö sallittua -ja toivottavaa
      T: Ateisti, ja todella tyytyväinen siihen

• Jos kaikki maailman ihmiset lakkaisivat uskomasta jumalaan jumalaa ei enää olisi.

Olemme tässä jo muutama tuhat vuotta odotelleet todisteita jeesuksesta tai jumalasta ja parasta mitä on: niin lukee yhdessä kirjassa.

• Hyödytön

Hitler oli Sonta-Soini fasisti ja Mussolini mätämuna pelkuri, Italialainen pelkuri, turpiin tuli joka paikassa. Paavin homokavereita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2956
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2442
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2401
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2101
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1633
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      99
      1632
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      423
      1509
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1482
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1469
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1269
    Aihe