No, katsohan vaikkapa johtavien jenkkievokkien nimilistaa? Mitä muuta siellä on kuin Matthewia, Pauleja ja Markkeja, ja Johneja ja Peterejä ja Lukeja ja Thomaksia ja Jessejä jne...
Jotain on siis pielessä vai mitä?
Tonni vetoa että evot ei älyä että missä mennään!
Mistä tietää että evot ihan typeryksiä?
7
102
Vastaukset
Sarkasmi on sinussa vahva.
- tsädäääää
Ikävä kyllä toi on jyrbä...
tsädäääää kirjoitti:
Jos näin on, niin hänen hihhulisminsa menee parodiahorisontin tuolle puolen.
https://urly.fi/P8t
Kreationismi on tyypillinen hihhulismi, josta ei enää voi tehdä pilkkaa, koska kreationistit tekevät sen itse paremmin.
Seuraa täysin absurdia komiikkaa kreationistin yrittäessä olla hauska tai ivallinen. ; )- HarrisonStetson
tsädäääää kirjoitti:
Eikä varmaan osaa monellekaan ilmoittaa sukunimeä.
- DarthVader
Varo pimeää puolta.
Suomessa menee toisinpäin. Espoon piispana on Tapio Luoma. Mitäs siihen sanot?
Heh. Tuo oli hyvä.
Selvä osoitus siitä, että Luoma on uskonsa kieltänyt lipilaari. Kuten jo muinaiset raunioissa asuneet roomalaiset tiesivät: "Nomen est omen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317