"Saman kehäljiston välillä perimägeenien siirtely onnistuu paremmin, mutta samaan tulokseen päästään ihan normi risteyttämisellä, ja itse asiassa parempaankin lopputulokseen,.
Luuonnollinen luonto asettaa kuitenkin kehälajistoille rajat. Liikeri on lisääntymiskyvytön. "
Paitsi että kehälajistot kuuluvat evoluutioon, liikerit eivät ole lisääntymiskyvyttömiä:
http://www.ligerworld.com/are-the-ligers-sterile.html
Kyllä hävettäisi olla jyri. Mutta sen siitä saa, kun uskoo pedarisaarnaajaan...
Maltan tuskin odottaa sitä miten yrittää tästä kiemurrella...
Taas oli jyri väärässä
5
123
Vastaukset
- hhhhhhhhhhhhhhyyii
Jokaisella kehälajilla on rajansa jossa ääripäät eivät saa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä tai jopa niin etteivät ääripäät saa keskenään lainkaan jälkeläisisä vaikka kumpikin ääripää voi saada jälkeläisiä jonkun välillään olevan kanssa.
Muuli ja liikeri mm. ovat näitä lajinsa reunamilla lillujia jotka eivät tavallaisesti lisäänny, vaikka toki poikkeuksiakin on havaitttu.
Lajirajoja on työlästä määritellä tarkasti ja siitä kiistellään paljon, mutta itse terminä kehäajistojen olemassaolo on faktaa.
Yksi tämän palstan evolutionistien uskommus nyt kuitenkin on helppoa osoittaa erheeksi. Homoevokit evät näet lisäänny vaikka heillä olisi kuinka kova himo tahansa toistensa ulostutaukkoon. Evot on sairaan typeriä sateenkaariensa kanssa, sillä homoushan on täysin vastoin evoluution lisääntymisperiaatteita ja lajin säilymistä vastaan mutta silti evokkien on vain tyrkytettävä homouttaan normaaliksi. Ei se sitä ole!!!!Näistä Jyrin purskahduksista ei tiedä ovatko ne parodiaa vai ei.
Liikeri ja muuli eivät ole minkään "kehälajin" osia, vaan ne ovat kahden lajin risteytymiä.
Liikerinaaraat ovat lisääntymiskykyisiä sekä leijonan että tiikerin kanssa, mutta urosliikerit ovat steriilejä. Leijonan ja tiikerin lajiutuminen (makroevoluutiota!) on siis vielä vähän kesken. Samoin ainakin useimmat muulitammat ovat lisääntymiskykyisiä.
"Lajirajoja on työlästä määritellä" koska elokehää ei ole luotu lajeittain.- Krearea
Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
Näistä Jyrin purskahduksista ei tiedä ovatko ne parodiaa vai ei.
Liikeri ja muuli eivät ole minkään "kehälajin" osia, vaan ne ovat kahden lajin risteytymiä.
Liikerinaaraat ovat lisääntymiskykyisiä sekä leijonan että tiikerin kanssa, mutta urosliikerit ovat steriilejä. Leijonan ja tiikerin lajiutuminen (makroevoluutiota!) on siis vielä vähän kesken. Samoin ainakin useimmat muulitammat ovat lisääntymiskykyisiä.
"Lajirajoja on työlästä määritellä" koska elokehää ei ole luotu lajeittain.http://starbox.fi/muuliprojekti/muulit-ovat-steriileja-mutta-voivat-silti-varsoa
Harvinaista, ei yleistä... Krearea kirjoitti:
http://starbox.fi/muuliprojekti/muulit-ovat-steriileja-mutta-voivat-silti-varsoa
Harvinaista, ei yleistä...Ok. Kiitos korjauksesta.
- TheMainman
Taas jyrillä on vaan homostelut mielessä.
Ja aluksi väitit etteivät liikkerit voi lisääntyä. Ihme sekoilija. XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317