Kiitos RaamattuOnTotuus

KiitosRot

Lueskellessani nimimerkin RaamattuOnTotuus kirjoituksia huomasin että luottamukseni luonnontieteellisiin faktoihin, varsinkin evoluutioteoriaan, alkaa horjua.
Alkaa olla olo, että minua on todella vedetty nenästä biologian tunneilla ja luonto-ohjelmissa ja tiedelehdissä ja artikkeleissa.
Hänen kirjoitukset saavat minut vakuuttuneeksi, että evoluutioteoria on mitä ilmeisemmin väärä.
Alkaa hiukan epäilyttämään tämä ateismi ja alan kallistua luomisen puolelle.
Haluan kiittää nimimerkkiä RaamattuOnTotuus, että olet johdattanut minut valoon.

23

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räyhräyh2

      Ja kohta ilmaantuu ROT kiittelemään itseään kehuista, jotka aloituksessa laittoi itselleen kertakäyttönikillä. Et sinä tollo alakoulunopettajan tapainen ketään hämää näillä sivunikeillä.

    • KiitäMyösAteisteja

      Muista myös kiittää sekulaareja ihmisoikeuksia koska niiden ansiosta voit vaihtaa uskontoa. Niissä maissa missä yhteiskunta pohjautuu uskonnolliseen fundamentalismiin, jota ROT myös edustaa, uskonnosta luopumisesta tai vaihtamisesta seuraa kuolemantuomio.

    • Kiitos palautteesta ja rohkaisusta. Saakoon totuus voittaa.

      • oletedelläkävijä

      • päivitystäyydetään

      • oletedelläkävijä kirjoitti:

        Kannattaa omaksua nykykäsitys, ja hylätä vanhentunut käsitys:

        https://evolutionnews.org/2018/05/genetics-leaves-central-dogma-and-junk-dna-in-the-rear-view-mirror/

        Kaiken kreationistien rajattomasta epärehellisyydestä kertoo se että he nimeävät valeuutisia ja ääriuskonnollista propagandaa suoltavan sivuston otsikolla "Evolution News".

        Sivusto ei kerro oikeita uutisia ja se on keskittynyt tieteenvastaiseen propagandaan kuten evoluution kiistämiseen.

        PS. Kuten kaikki, joita asia oikeasti kiinnostaa, saavat helposti selville, niin tilke-DNA:n olemassaolo on todistettu vuonna 2004 kokeellisesti. Hiiren perimästä poistettiin miljoonia tilke-DNA:ksi epäiltyjä emäspareja ja ne myös osoittautuivat tilke-DNA::ksi- poistosta ei ollut hiirelle mitään haittaa.


      • Rotiskologiikkaa
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Kaiken kreationistien rajattomasta epärehellisyydestä kertoo se että he nimeävät valeuutisia ja ääriuskonnollista propagandaa suoltavan sivuston otsikolla "Evolution News".

        Sivusto ei kerro oikeita uutisia ja se on keskittynyt tieteenvastaiseen propagandaan kuten evoluution kiistämiseen.

        PS. Kuten kaikki, joita asia oikeasti kiinnostaa, saavat helposti selville, niin tilke-DNA:n olemassaolo on todistettu vuonna 2004 kokeellisesti. Hiiren perimästä poistettiin miljoonia tilke-DNA:ksi epäiltyjä emäspareja ja ne myös osoittautuivat tilke-DNA::ksi- poistosta ei ollut hiirelle mitään haittaa.

        Kas kun eivät rappeutuneet punaketuiksi kun informaatio väheni!


    • gjgkjkjhkh

      Ja minä saan kiittää Kent Hovindia siitä, että tajusin lopultakin olleeni aivopesty uskomaan evoluutioon. Se tosiaan on uskonto, ja vaarallinen uskonto, koska se johtaa uskovaisensa ikuiseen kadotukseen. En voi tuomita ketään sinne, mutta ainakin itse olin kadotuksen tiellä, kunnes tulin uskoon muutama vuosi sitten, kiitos paljolti Kent Hovindin ja hänen kaltaistensa Raamattuun uskovien krisittyjen.

      • Hallelujaa24

        Jep. Kävin Creation Museumissa ja tulin vain entistä tyhmemmäksi.


    • Se on hyvä, ettei ROT kirjoita painovoimateoriasta, sillä epäilisin sinun alkavan epäillä tällöin myös painovoimaa ja kokeilevan lentämistä.

      • Niin, olen jo kokeillut lentämistä. Minulla on UL-B -lentolupakirja ja käyn Malmilla lentämässä. Tervetuloa kyytiin.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Niin, olen jo kokeillut lentämistä. Minulla on UL-B -lentolupakirja ja käyn Malmilla lentämässä. Tervetuloa kyytiin.

        Jos satun sielläpäin aikaa pidemmästi viettämään, voin pian tarttua tarjoukseen.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Niin, olen jo kokeillut lentämistä. Minulla on UL-B -lentolupakirja ja käyn Malmilla lentämässä. Tervetuloa kyytiin.

        Ja lisäyksenä edelliseen: olisi pitänyt laittaa tuohon alkuperäiseen viestiin "10-kerroksisen talon ylimmästä kerroksesta", mutta itsepä tuohon kompastuin.


      • tieteenharrastaja
        YksiBioinformaatikko kirjoitti:

        Ja lisäyksenä edelliseen: olisi pitänyt laittaa tuohon alkuperäiseen viestiin "10-kerroksisen talon ylimmästä kerroksesta", mutta itsepä tuohon kompastuin.

        Ja palkaksi sai aitoa jyrpätason valehtelua.


      • önkönönö
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ja palkaksi sai aitoa jyrpätason valehtelua.

        Ei ROT ole yksityiselämästään samanlainen valehtelija kuin jyrpä. Vaikka ROT valehtelee uskonnon ja ymmärtämättömyyden takia evoluutiosta päivät pitkät niin Aallon facebookista kyllä selviää että kaverilla on lentolupakirja ja lentelee. Jyrpä ja Aalto ovat ihan erilaisia valehtelijoita. Toinen on mytomaani kaiken suhteen ja toinen pelkästään uskoa uhkaavien asioiden suhteen.


    • TiedeVsTaikausko

      Aloitus sai minut vakuuttuneeksi siitä, ettei aloittajalla ole kaikki muumit laaksossa. ROT:n väitteillä on pyyhitty pöytää kerta toisensa jälkeen, eikä kukaan tutkija allekirjoita hänen höpinöitään.
      Jos aloittaja hyväksyy nuoren Maan kreationismin, hän ei voi uskoa myöskään kosmologiaan, astronomiaan, geologiaan, paleontologiaan, glasiologiaan, ydinfysiikkaan, eikä luonnontieteisiin yleensäkään.
      Jos YEC on totta, luonnontieteet ovat pohjimmiltaan valetta. Toisesta on näyttöä, toisesta ei.

    • Kuinka_onkaan

      Tekeekö näitä trollialoituksia ROT itse vai joku omasta mielestään hauska evokki?

    • IhanKohtaRikastun

      Minä taas kiitän Hannu Kailajärveä siitä, että hän osoitti viranomaiset vanhojen pankkien kätyreiksi ja toi tavallisten suomalaisten ulottuville pomminvarman sijoitusinstrumentin Wincapitan.

      Tosin jouduin muuttamaan isommasta omistusasunnosta tähän vuokrayksiöön, mutta minä päivänä tahansa pääsen nostamaan miljoonani ja katsotaan sitten miten virallisten tahojen edustajien naama venyy.

      • Lehtiroskismies

        Minäkin jouduin vähän pienempään ja vaatimattomampaan muuttamaan, mutta tämä on väliaikaista. Hurraa Hannu ja hurraa Wincapita!


    • Tuollaisia aloituksia kun lukee, ei tiedä onko aloitus parodiaa, vai onko asialla joku kreationisti, joka yrittää esiintyä muka ateistina. Tämän tapaisia kertomuksia odottamattomista uskoontuloista herätyskristillisissä piireissä kiertää, joskaan ei ehkä aivan näin lapsellisia. Aloitus on yhtä aito kuin kolmenkymmenen euron seteli.

      • IhmeestäToipunut

        Toisaalta voihan se olla ihan mahdollistakin. Jos on olemassa uskonnollisia ihmeparantumisia niin silloin täytyy myös olla olemassa aloituksen kaltaisia uskonnollisia ihmesairastumisia.

        Uskonnollisesta ihmesairastumisesta tosin voi toipua kun lopettaa ihmettelyn ja ottaa asioista oikeasti selvää.


      • LapsuusLirputtaa
        IhmeestäToipunut kirjoitti:

        Toisaalta voihan se olla ihan mahdollistakin. Jos on olemassa uskonnollisia ihmeparantumisia niin silloin täytyy myös olla olemassa aloituksen kaltaisia uskonnollisia ihmesairastumisia.

        Uskonnollisesta ihmesairastumisesta tosin voi toipua kun lopettaa ihmettelyn ja ottaa asioista oikeasti selvää.

        No ainakin ROT näytti nielleen jutun nahkoineen ja karvoineen. Herkkäuskoisuuttako, vai komppaus omaan aloitukseen?


    • räyhräyh2

      Minä olen suuri ennustaja ja mahtava gurujen guru:D :D :D
      Omaan yliluonnollisen ennaltanäkemisen kyvyn!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe