Nasa lähetää pienoiskopterin Marsiin.
Kun ihmettelin miksi sitä ei olla jo lähetetty esim curiocityn mukana niin voi sitä vittuilun tulvaa.
Mutta minä ole nero ja aina oikeassa. naSan piti sitten pölliä idean minulta.
Heheh..on ne surkeita, minä ole nero.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitä minä kerroin täällä!!!!!!!!!!!!!!!!
12
260
Vastaukset
- märkääuntanäit
Ja sitten sinä heräsit käsi potassa..
- Olenjumala
Heheh, Kateus vie Kalakin vedestä.
- Olenperkele
Kateellinen?Sinulle?Älä viitti mahtailla poika vai onko sinulla napoleon-kompleksi?
- fdwdewdewdewdewdw
Napoleonilla saattoi olla kompleksi minun mahtavuudesta.
Nasan pitäisi maksaa minulle miljoonia nyt. Tosin ne järjettömät olisivat säästäneet miljardin jos olisi aivotoimintaa. - hähähähähähähäähäää
Sviddu mihinkään Marsiin ei koskaan tulla lähettämään yhtään mitään, se on varmaa se.
NASAn paskahöpinöitä koko Mars- projektit.
Kuuhun ei uskalleta enää edes tikulla kajota koska edelliset valeet saisivat vuorenvarmat vahvistukset.
Saattepa nähdä että teidän elinaikananne Kuuta ei edes kierretä elätte sitten kuinka vanhaksi tahansa.- procosmos
NASAn uusi superraketti tulee kiertämään Kuun ja vielä ihmisiä kyydissä!Eikä siihen mene montaakaan vuotta.Amerikkalaiset tuntien tämä on vasta alkua ihmiskunnan siirtymiselle uusille alueille.Ja silloin denialistit ja muut räkänokat kaivautuvat häpeissään maan alle..
https://www.youtube.com/watch?v=XcPtQYalkcs - hähähähähääääää
Hah hah, anna mun nauraa....D
- vaipanvaihtoonpoju
hähähähähääääää kirjoitti:
Hah hah, anna mun nauraa....D
Naurusi on kuin pikkuvauvan naurua kun vaippa on täynnä p...a.Ensin naurattaa sitten vit...aa.
Suihkukopteri pomppisi Marsin harvassa kaasukehässä aivan toisella tavalla. Se toimisi kaasuttomassa Kuussakin. Ei tarvitse kuin korvata potkurit pienillä suihkumoottoreilla. Gyro pitäisi tasapainosta huolen samoin kuin näillä meidänkin koptereilla (drooneilla).
Alkuperäiset kuualuksethan toimivat samalla periaatteella.- jurskulis
Tässä teille pallohöhlille on Marsia:
https://www.youtube.com/watch?v=Se0AiMsMrZc- varokaavähän
En avaa linkkiä!Viruksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519