Edistynyttä lääketeollisuutta Suomeen!

OspSavorinen

Nyt kun olen selvittänyt aineen rakenteen, alan kehittää lääkkeitä esimerkiksi syöpään.
Kehittäisin itse toimivia hoitomuotoja ja / tai lääkkeitä.

Yrittäisin saada muut ymmärtämään millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu, jolloin olisi tuhansia ihmisiä pohtimassa syöpää eri näkökulmasta. No, eipähän kukaan syöpään ennen aikojaan kuoleva pääse kysymään miksi en yrittänyt kertoa millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu.

.

💉💲🚑🍾
😀

6

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omainen

      Olet ihan vtun sairas, toivottavasti saat syövän itse.

    • Työntyilyä on kaikki.

      Esim. kun työnnyt sisään, sinun pitää työntyä taaksepäin, jolloin takapuolesi työntää / syrjäyttää ilmaa edestään ja muu laajeneva keho työntyy peesissä samaan suuntaan, jolloin laajentunut laajeneva muna työntyy osittain pois laajenevan naisen sisältä jne.

      Kun laajeneva sperma työntyy laajenevan naisen sisälle, työntyy laajeneva siittiö laajenevan munasolun sisälle ja yhdeksän kuukauden päästä laajenevasta naisesta työntyy ulos uusi laajeneva ihminen.


      .

      💉💲🚑🍾
      😀

      • Minä työntyilin juuri äskön itseeni ja tulin kaksi kertaa itselleni ihan itsekseen, ilman muita sekä apuvälineittä. Minun spermani ei kylläkään laajene, vaan pikemminkin se supistuu sisälleni, tihentyvään laajentumaan.

        .

        💉💲🚑🍾
        😀


      • MrPainepesuri kirjoitti:

        Minä työntyilin juuri äskön itseeni ja tulin kaksi kertaa itselleni ihan itsekseen, ilman muita sekä apuvälineittä. Minun spermani ei kylläkään laajene, vaan pikemminkin se supistuu sisälleni, tihentyvään laajentumaan.

        .

        💉💲🚑🍾
        😀

        Oliks sulla puolijäykkänä ja melekose kookas vai miten sait taivutettua ja tungettua sen sisään?


    • 1000 euron palkkio sinulle tai jos sinua ei kiinnosta, jollekin jota kiinnostaa. Jos siis olet edelleen työtön, tässä olisi pientä puuhaa sinulle. Yritä hankkia 1000 allekirjoitusta tähän www.adressit.com/tilaeilaajene adressiin, tuhannesta eri IP-osoitteesta. Jos kiinnostaa, soita minulle 044 076 7121, kiitos.

      Vaihtoehtoisesti tarjoan sinulle 1 000 000 euron palkkiota, jos joskus tämä kehittämäni ajatus maailmankaikkeuden toimintatavasta tuottaa minulle niin paljon rahaa. Lupaan siis sinulle ensimmäisen miljoona euroani, jotka tämä ajatukseni tuo minulle, jos kerään 10 000 nimeä adressiin.

      En koe että tuo raha olisi pois minulta, koska oletan että hän joka keksiin miten maailmankaikkeus okkeasti toimii, tulee ansaitsemaan ajatustensa avulla miljoonia, jos niin haluaa. Itse en juurikaan ole kiinnostunut rahasta ja siksi olenkin ajatellut etukäteen niin että pistän kaikista rahoista 90 % hyväntekeväisyyteen ja loput annan vaimolleni ja lapsilleni.

      Tietysti tuen läheisiäni noista 90 % hyväntekeväisyys rahoista vaikkapa 10 %:tilla niistä. Eli 81 % hyväntekeväisyyteen sellaisten ihmisten hyväksi joita en tunne, 9 % läheisilleni ja 10 % vaimolleni ja lapsilleni.

      Jos lähdet mukaan toimintaan, sinun kannattaa ehkä avata facebook ryhmä jossa kerrot tilanteesi ja pyydät apuja. ja onhan sinulla tiede.fi keskusteluissa ystäviä jotka voivat auttaa ainua ideoimaan erilaisia tapoja saada nimiä adressiin. Ja ehkäpä joku heistä haluaa auttaa sinua taloudellisesti 1 euron edestä, you know. Jos lähdet mukaan, mieti tarkkaan miten toimit. Sitten kun aloitat, aikaa on vain yksi kuukausi. Jokainen nimi eri IP-osoitteesta on siis 1 euron arvoinen. 837 nimeä = 837 euroa sinulle. Very Happy

      Ps.Ps. ja minä kun olen sen verran ihmisystävällinen tyyppi, niin lupaampa sinulle saman tien ensimmäisen 50 000 euroa, jos ja kun ajatukseni koskaan tuo minulle rahaa, vaikka et lähtisi tähän projektiin ollenkaan mukaan. Tämä ei suinkaan tarkoita sitä ettenkö uskoisi olevani oikeassa, päin vastoin. Olen täysin vakuuttunut että mitään ei synny tyhjästä ja siksi kaikki energia joka on olemassa nyt, on ollut olemassa ikuisesti tilassa joka myös on ikuinen ja ei näin ollen todellakaan laajene. Hyvä jatkoa sinulle. Edit. Sovitaan aloitusaika, josta kuukausi aikaa, jos lähdet mukaan.

      .

      • kalatjaleivät

        Ajatuksen pihalammesta voi toteuttaa kahdellakin tavalla, asentamalla pikku piha-altaan tai kaivamalla ison ja syvän lammen. Lammikko synnyttää jo oman ympäristönsä kasveille, ja hyönteismaailmalle. Jäätymättömässä isossa lammikossa voi pitää kaloja ympäri vuoden ehkä ruokittaviakin kaloja, joita voi aikanaan ottaa paistinpannuun.

        Mikä on pihalammen ihanteellinen koko
        Ajatuksen pihalammesta voi toteuttaa kahdellakin tavalla, asentamalla pikku piha-altaan tai kaivamalla ison ja syvän lammen. Lammikko synnyttää jo oman ympäristönsä kasveille ja hyönteismaailmalle. Jäätymättömässä isossa lammikossa voi pitää kaloja ympäri vuoden, ehkä ruokittaviakin kaloja, joita voi aikanaan ottaa paistinpannuun.
        Vastauksia kysymyksiin
        Ensimmäinen lammen suunnittelijan mieleen tuleva kysymys saattaa olla sen sijoituspaikka. Sitten koko ja ehkä myös muotoon ja rakenteeseen liittyviä asioita.
        Seuraavassa on vastauksia kysymyksiin ja moneen lammen tekovaiheessa esille tulevaan ongelmaan. On ohjeita erilaisten lampien tekemisestä. On betonirakenteisia lampia, lasikuitulampia, muovikalvosta tehtäviä lampia ja ohuesta muovilevystä muotoon puristettuja pikkulampia. Maaseutuoloihin voi tehdä lammen, jossa ei ole tiivistä pohjaa. Virtaava vesi ja patoaminen huolehtivat lammen vesimäärästä. Lampiin voi tehdä myös pikkupuroja ja vesiportaita ja kirjoitamme kaloista. Kalojen pito Suomen sääoloissa ei vain yleensä ole mahdollista ympäri vuoden.

        Tekolammen aineet
        Pikkulammen pohja pitää tiivistää. Pohjan voi tehdä betonista, lujitemuovista, muovikalvosta tai muotoon puristetusta muovilevystä.
        Betonilampi. Maissa, joissa pienten pihalampien tekoa on harrastettu kautta aikojen, betoni on ollut suosituin lammen valmistusaine. Betonista syntyy vankka lampi, mutta jos maa on routivaa sorttia, se voi halkaista betonilammen tai kallistella sitä. Betonilammen vesi on alussa sementin takia emäksistä, mikä haittaa sekä kasveja että etenkin eliöitä.
        Muotoon puristetut altaat
        Muutaman kymmenen tai enintään parin sadan litran vetoiset puolikovat muovialtaat ovat nykyään suosittuja. Tällainen ammemainen allas sopii vain pehmeälle hiekalle ja mieluiten jäättömään paikkaan. Talveksi se pitää mieluiten tyhjentää.
        Lujitemuovi
        Lujitemuovista saa lujan lammen, josta voi tehdä mieleisensä muotoisen ja hyvin suurenkin. Tarveaineiden, sekä lasikuitumaton että hartsien, käsittely on aika vaivalloista ja vaativaa. Kalvot. Lammen pohjaksi voi levittää kerroksen, kaksi tai kolme tavallista höyrynsulkumuovia, kuitu- tai lankavahvisteista muovikalvoa tai kumikalvoa. Jos veden määrä kalvon päällä on vain muutamia kymmeniä senttejä ja maaperä on liikkumatonta eikä roudi, kalvopohjainen lampi saattaa kestää kymmeniä vuosia.
        Polyeteenimuovikalvot ja PVC-muovilevystä puristetut pienaltaat kestävät aineina maassa lähes ikuisesti, mutta routiminen tai maan pistemäinen painuminen saattaa aiheuttaa altaaseen vuodon. Polyeteeni haurastuu ja hajoaa PVC:tä nopeammin etenkin auringonvalon ja pakkasen vaikutuksesta.
        Lampea varten kaivettavasta maasta tehdään mielellään aina kukkula lammen viereen. Jos lampea ei ole mahdollista sijoittaa luonnonpuron yhteyteen, sen vettä täytyy joka tapauksessa kierrättää. Kaivetusta maasta tehty kukkula toimii mainiona vesiportaana jota pitkin vesi valuu alaspäin ja hapettuu matkalla.
        Puroon tai muuhun vesiportaaseen tehdään putouksia ja tasanteita, jolloin vesi hapettuu tehokkaammin.

        Vähintään 10 neliötä
        Pihalammen tuntumaan muodostuu elinvoimainen pienilmasto sitä varmemmin mitä suurempi lampi on. Vesikasvit viihtyvät ja hyönteiset elävät. Kaloillakin voi olla elinmahdollisuuksia. Lammen tehokas, luonnonmukainen toiminta vähentää myös hoidon tarvetta. Lampi hoitaa itse itsensä.
        Tanskan tasolla on todettu, että lammen koon pitää olla noin 10 neliömetriä, jotta se toimisi omin voimin hyvin. Voisi kuvitella, että Suomen karummissa oloissa lammen pitää olla suurempi ja ennen kaikkea syvä.

        Kolme vyöhykettä
        Ihanteellisessa pihalammessa pitää olla kolme syvyysvyöhykettä, Suomen oloissa ehkä neljäkin. Matalin alue on 030 cm syvä vyöhyke, seuraava on 3050 cm syvä välivyöhyke ja kolmantena yli 80 cm syvä alue. Suomen oloissa lammessa pitäisi olla laaja noin kahden metrin syvyyteen ulottuva alue, jossa vesi ei jäätyisi enää pohjaan asti. Vesitilavuuden tulisi olla mahdollisimman suuri ja keskisyvyyden yli 30 cm, ettei vesi lämpenisi kohtuuttoman paljon kuumina päivinä, mikä haittaa kasveja, mahdollisia kaloja ja pieneliöstöäkin.
        Syvyysvyöhykkeiden vaihtumisrajalla tulisi olla jonkin verran vaakasuoraa pohjaa ja syvenevän pohjan jyrkkyyden ei pitäisi olla yli 3045-. Pohjan loivuuden ansiosta jääkään ei yleensä murskaa pohjan rakenteita, vaan nousee ylöspäin. Pohjan vaakaosasta on sekin etu, että sillä on helppo seistä hoitamassa tai istuttamassa kasveja sekä puhdistamassa pohjaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3983
    2. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      95
      3321
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      92
      3121
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2445
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2222
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1850
    7. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      335
      1814
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1806
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1800
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1660
    Aihe