Kännissä tänään?

Yksinäinen-ätmi

Känni on parasta lääkettä yksinäiselle miehelle.

35

514

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätukka-68

Niin. Paitsi että lääke on ameriikaksi "drug" joka tietenkin tarkoittaa huumetta. Sitä se onkin, ainakin kun sitä on tossa parikyt litraa venaamassa.
      Yäk, mut kyl se alas menee.

• .. Noh, Ei ole.. Holistin HöpöTystä.. ;P

• Kaisanoasaa

Palstan naiset on aina kännissä. Kännistä naista ei jaksa kukaan.

• lihavihatipunen

Mä olin eilen kännissä vaikka tunsin itseni kohtuu selväksi. Mutta en mä selvä voinut olla, koska join päivän aikana 0,35 Salmarikossun, 4 siideriä ja tänään muistin juoneeni yhden Jekku-shotin myös siiderin kylkeen. Mutta kenenkään ei tarvinnut kestää mua koska olin festareilla kuolaamassa hevimiehiä, siis soittajia. Ehkä se erään bändin kitaristi häiriintyy jo katseestani...

• lihavihatipunen
        lihavihatipunen kirjoitti:

Mä olin eilen kännissä vaikka tunsin itseni kohtuu selväksi. Mutta en mä selvä voinut olla, koska join päivän aikana 0,35 Salmarikossun, 4 siideriä ja tänään muistin juoneeni yhden Jekku-shotin myös siiderin kylkeen. Mutta kenenkään ei tarvinnut kestää mua koska olin festareilla kuolaamassa hevimiehiä, siis soittajia. Ehkä se erään bändin kitaristi häiriintyy jo katseestani...

Mutta siis otan hyvin harvoin. Paljon harvemmin kuin tän palstan miehet.

• Kaisanoasaa

Mutta siis otan hyvin harvoin. Paljon harvemmin kuin tän palstan miehet.

Olitko rockfestissa ryyppäämässä? Et sitten miestä iskenyt koska siellä oli varmaan paljon hyviä jännämiehiä?

• lihavihatipunen
        Kaisanoasaa kirjoitti:

Olitko rockfestissa ryyppäämässä? Et sitten miestä iskenyt koska siellä oli varmaan paljon hyviä jännämiehiä?

Rockfestissa olin juu, mutta bändejä kuuntelemassa ja katsomassa. Alkoholin nauttiminen oli vain "oheistoimintaa". En iske miehiä yleensäkään joten miksi siis tuolla. Siellä oli varmaan ihan kaikenlaisia miehiä, jänniä ja vähemmän jänniä.

• Kaisanoasaa

Rockfestissa olin juu, mutta bändejä kuuntelemassa ja katsomassa. Alkoholin nauttiminen oli vain "oheistoimintaa". En iske miehiä yleensäkään joten miksi siis tuolla. Siellä oli varmaan ihan kaikenlaisia miehiä, jänniä ja vähemmän jänniä.

Kuka hullu nyt musan takia menee festareille. Olet kuitenkin yksinäinen nainen joten ei niitä vanhuuspäiviä kannata tuhlata yksin elämiseen.

• lihavihatipunen
        Kaisanoasaa kirjoitti:

Kuka hullu nyt musan takia menee festareille. Olet kuitenkin yksinäinen nainen joten ei niitä vanhuuspäiviä kannata tuhlata yksin elämiseen.

Kuka hullu maksaa siitä, että menee pillun perässä festareille eikä edes saa pillua? Kyllä ihmiset menee "oikeille" festareille ihan musan takia. Joku lasten nyky-RMJ on asia erikseen.

• Parasta lääkettä yksinäiselle miehelle on hyvä seura irl!
      Mutta koska mulla ei nyt sellaista tähän hätään ole, korkkaan aikani kuluksi kohta neljättä kaljaa.

• crux

Kyllä. On myös muutamia taiteilijoita joiden teoksista on mukava nauttia kännissä. Ilmeisesti siksi koska he itsekin ovat olleet alkoholisteja. Äkkiseltään tulee mieleen Juha Vainio, Eino Leino, Tapio Rautavaara ja Veikko Lavi. Vaikea kuvitella millaisia säkeitä Eino Leino olisi kirjoittanut ilman alkoholia - ehkä V.A. Koskenniemen tyylisiä puhtaita runoja ilman sielua ja suurta tunnetta.

• MasentunutMies

Hirveässä krapulassa ollut kun tuli eilen otettua ihan liikaa ja laattakin lensi aamulla. Nyt vasta juon ensimmäistä krapulakaljaa. Aika hirveetä touhua yksin olla ja juopotella kun on vielä kroonisia kipujakin.

• ätminelämää

Joo olen kännissä. Tuntuu että lennän mutta ei se mitään.

• Kaisanoasaa

Join kaksi olutta mutta sitten alko päätä särkee joten otin buranaa. Jos päänsärky loppuu niin otan olutta taas

• Kännissä ei saa olla..

Tuhmaa...

• Glu.glumpis.klan

Ole hiljaa...simasuu<3
        mullon jo Mojitolonkero korkattuna

ryyyyyyyyyst

• roskapönttö
        Glu.glumpis.klan kirjoitti:

Ole hiljaa...simasuu<3

ryyyyyyyyyst

Aamukaffella terassilla piti morjenstaa Pönttöä
        ku siäl oli wanha alumiinikattila
        jossa luki :roskapönttö:D

• Glu.glumpis.klan kirjoitti:

Ole hiljaa...simasuu<3

ryyyyyyyyyst

Phöhhöh, mojito ja margarita laittaa sinut kiemurtelemaan ja kieppumaan.
        Eihän se tsitte ole enää kivaa. (Roska)pöntön sisään on turha yrittää.

(naurua)

• roskapönttö kirjoitti:

Aamukaffella terassilla piti morjenstaa Pönttöä
        ku siäl oli wanha alumiinikattila
        jossa luki :roskapönttö:D

Kännissä kaikki näyttää ihan vinolta ja mies ei yksinkertaisesti voi, kukaan mies, olla Paula Koivuniemen "Aikuinen nainen". Sen kuuleminen klo 03 aamuyössä uroksien mörinällä on jäätäävää settiä.

(naurua)

Älä älä yritä.

• Cape.Horny
        misspönttöuuni kirjoitti:

Phöhhöh, mojito ja margarita laittaa sinut kiemurtelemaan ja kieppumaan.
        Eihän se tsitte ole enää kivaa. (Roska)pöntön sisään on turha yrittää.

(naurua)

Tequila pottu aukee nyh

ja uin Pöntön liiveihin laskemaan punaiset karvat

• pusuttaja-

Kännissä kaikki näyttää ihan vinolta ja mies ei yksinkertaisesti voi, kukaan mies, olla Paula Koivuniemen "Aikuinen nainen". Sen kuuleminen klo 03 aamuyössä uroksien mörinällä on jäätäävää settiä.

(naurua)

Älä älä yritä.

Ole Pönttö hiljaa ja suutele mua

https://www.youtube.com/watch?v=q-84a4Y698w

• pusuttaja- kirjoitti:

Ole Pönttö hiljaa ja suutele mua

https://www.youtube.com/watch?v=q-84a4Y698w

Nyt sie ole jo touppingissa. :D
        Yritähän pitää ruoto suorana.

Vieläkö pystyisit askeltamaan tien valkoista reunaviivaa pitkin? Ei yhtään sivuylitystä eikä flamingomaista kinttujen oikomista, se on douppinkitesti sulle lauantai-iltaan.

https://www.youtube.com/watch?v=KwYLmepuxUo

Oopa nyt kiltisti kaktusviinoinesi. :D

• azteekki.chocha-

Nyt sie ole jo touppingissa. :D
        Yritähän pitää ruoto suorana.

Vieläkö pystyisit askeltamaan tien valkoista reunaviivaa pitkin? Ei yhtään sivuylitystä eikä flamingomaista kinttujen oikomista, se on douppinkitesti sulle lauantai-iltaan.

https://www.youtube.com/watch?v=KwYLmepuxUo

Oopa nyt kiltisti kaktusviinoinesi. :D

höpö höpö Pönttö
        Naistensankarina iskin Marqitan yhdelt mexikaaniltaktin
        niin käy Pöntöllekin

https://www.youtube.com/watch?v=GjV4A9Z4QgQ

• Hidalgo.de.Tampico

• Muutonulkona

Oot oikeessa. Mun känni on on ihan mun. Hoipun itseksekseni omaan tahtiin.

• esitäparempaa

Otetaan murheeseen. Otetaan varmuuden vuoksi. Murheeseen. Otetaan yhet päälle, kun janottaa.
      Otetaan sulle. Otetaan mulle. Otetaan työlle. Otetaan, kun suuta kuivaa. Otetaan, kun ei meistä ole muuhun. Otetaan itselle. Ottaa ei kannata, kuin itselle. Ottaa, kuin juoppo.

• Alkoholismi on itsepetosta ja valehtelua. Otetaan aivan mistä tahansa syystä:

Jos on kivaa, niin ryypätään
        Jos on kovaa, niin ryypätään
        Jos ei ole flaksia, niin ryypätään
        Jos käy flaksi, niin ryypätään
        Jos on rahaa, niin ryypätään
        Jos ei ole rahaa, niin ryypätään

Jne...

• Ei ole se erittäin huono seura.

• Oon yrittänyt hypätä parvekkeelta päälleni koska just sillä hetkellä koin itseni yksinäiseksi ja eikä kukaan halunnut yritin itsaria, petoni asflattiin.

Minun housuistani otettiin kiinni ja roikuin lappuhaarareista siihen aikaan ne oli vielä kiinnikkeet metalliset. Olisin muuten kuollut.
        Tein sen päätöksen heti etten ajatellut.

• Minulle ei alkoholi sovi enkä usko että kenellekään toisellekaan.
        Maailma on kamala paikka erilaisille ihmisille jotka ei taivu muottiin ja silloin se on itkuparkua. Nuoruudessa elämän minuuttikin oli yksinäistä.

• Minuutti on vieläkin yksinäistä jos et keksi mitään tekemistä ja kehittävää. Kehittäkää taitoja kyllä te osaatte.

• Minä kehitän kieltäytyä itseltäni kaiken kivan muuten olisin leikkimässä suihkulla.

• niinonkin

Sanoppa muuta! Kippis sille!

• trollikka

En varmaankaan, mut pienessä hiprakassa ehkä... menen illalla tupareihin. Ne tuparit alkoivat jo eilen; joten saattaa olla ett alkoholipitoiset juomat ovat jo loppuneet!
      Mutt käyn nyt ainakin kääntymässä siellä, koska vielä eilen illalla tuli muistutus soittokin mulle; ett kutsu on vielä voimassa tänään... kun eilinen ei millään mahtunut suunnitelmiini.

• Kiitosei

Onko aloittaja ikinä koskaan tullut ajatelleeksi, että se känni on luultavasti syy miksi olet yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      113
      1828
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      151
      1287
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      992
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      952
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      896
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      824
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      807
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      792
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe