Oletteko samaa mieltä, eri mieltä vai yks hailee?
Seurustelu on ihanaa
17
331
Vastaukset
- Rumasinkkumies-
Olisi ihanaa jos saa olla naisen kanssa. Yksin elämä ihan perseestä. Mutta tässä on sellainen juttu että suurin osa sinkkunaisista on pinnallisia joilla vain raha ja ulkonäkö merkkaa sen kumppanin kiinnostavuudessa sen ettei pääse tutustumaan naisiin.
Miten vitun yksin!?!?! Siinähän sitä on viereisessä karsinassa kuitenkin immeinen sulla(?) Ja eikös tuo liene jo sitä seuraavasta poksautettukkii jo päiviltään...
.. Noh, Sehän riippuu ihan siitä, että onko Suhteen OsaPuolet OikeanLaisia vai VääränLaisia Toisilleen ja Onko Suhde MolemminPuolisesti OikeanLainen vai VääränLainen.. ;P
.. Tosin.. TodMonille ei ole niin väliä, että onko Itse OikeanLainen ja onko Suhde OikeanLainen Sille Toiselle.. Kunhan se on Sitä Itselle.. ;PSe nyt vaa o aika ussein nii, että se ajatus on liian monimutkainen, että joku vois josksus tykätä.
No yksinään ainakin tietää, mitä tekee
eikä tule turhaa säätöä tai vääntöä..
Ja on silleen yksinkertaisempaa ja helpompaa :)
Joskus voi olla ikävä kosketusta, halia tai silitystä...mutta sekin on hetkellistä. Ja menee ohi.
Joo, ehkä siinä sitten läheisyys on ihanaa.
Muuten voi köpöttää näin!- funlandia
Vuodet vierii joutuin palstaillen, pian sinäkin olet palstan vakiokasvo etkä odotakaan elämältäsi mitään muuta sisältöä.😂
- yhdessäarkenakin
Nyt tuntuu siltä, että olisi kiva seurustella kaipaamani ihmisen kanssa.
Ylleesä siinä käyp nii et asiat ei mene niiku ne tuntuu jollai hetkellä (ku ne omassa päässään uatteloo).
- Tindermies
No jos kauniin naisen kanssa seurustelee niin se on ihanaa. Yritän just napata tinderistä kauniita naisia.
Samaa mieltä ihanaa on😍
- ajattelinvaan
Ei se välttämättä ole jos kumppani pihtaa. Jos läheisyys puuttuu niin elo ei ole kovin ihanaa.
- Sinkkunainen---
Tuskin edes ihmiset tietää mitä seurustelu on- Siihen kuuluu uskollisuus, rehellisuus ja toisen tukeminen. Suurin osa ei todellaakaan tiedä niistä mitään.
- nirppanokka1
Seurustelu on kun yhteisen firman rakentamista.
Sopimusten tekemistä, neuvotteluita, talouden balanssissa pitämistä ja yhteisen päämäärän etsimistä ja hakemista
Ankaraa työtä ... - Raha-on-kemia
Seukkailu on lompakon jakamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581