Seurustelu on ihanaa

Kaikysyäsaa

Oletteko samaa mieltä, eri mieltä vai yks hailee?

17

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rumasinkkumies-

      Olisi ihanaa jos saa olla naisen kanssa. Yksin elämä ihan perseestä. Mutta tässä on sellainen juttu että suurin osa sinkkunaisista on pinnallisia joilla vain raha ja ulkonäkö merkkaa sen kumppanin kiinnostavuudessa sen ettei pääse tutustumaan naisiin.

      • Miten vitun yksin!?!?! Siinähän sitä on viereisessä karsinassa kuitenkin immeinen sulla(?) Ja eikös tuo liene jo sitä seuraavasta poksautettukkii jo päiviltään...


    • .. Noh, Sehän riippuu ihan siitä, että onko Suhteen OsaPuolet OikeanLaisia vai VääränLaisia Toisilleen ja Onko Suhde MolemminPuolisesti OikeanLainen vai VääränLainen.. ;P

      .. Tosin.. TodMonille ei ole niin väliä, että onko Itse OikeanLainen ja onko Suhde OikeanLainen Sille Toiselle.. Kunhan se on Sitä Itselle.. ;P

      • Se nyt vaa o aika ussein nii, että se ajatus on liian monimutkainen, että joku vois josksus tykätä.


    • No yksinään ainakin tietää, mitä tekee
      eikä tule turhaa säätöä tai vääntöä..

      Ja on silleen yksinkertaisempaa ja helpompaa :)

      Joskus voi olla ikävä kosketusta, halia tai silitystä...mutta sekin on hetkellistä. Ja menee ohi.
      Joo, ehkä siinä sitten läheisyys on ihanaa.

      Muuten voi köpöttää näin!

      • funlandia

        Vuodet vierii joutuin palstaillen, pian sinäkin olet palstan vakiokasvo etkä odotakaan elämältäsi mitään muuta sisältöä.😂


      • Ei todellakaan tiiä sen paremmin!


    • yhdessäarkenakin

      Nyt tuntuu siltä, että olisi kiva seurustella kaipaamani ihmisen kanssa.

      • Ylleesä siinä käyp nii et asiat ei mene niiku ne tuntuu jollai hetkellä (ku ne omassa päässään uatteloo).


    • Tindermies

      No jos kauniin naisen kanssa seurustelee niin se on ihanaa. Yritän just napata tinderistä kauniita naisia.

    • Samaa mieltä ihanaa on😍

    • ajattelinvaan

      Ei se välttämättä ole jos kumppani pihtaa. Jos läheisyys puuttuu niin elo ei ole kovin ihanaa.

    • Sinkkunainen---

      Tuskin edes ihmiset tietää mitä seurustelu on- Siihen kuuluu uskollisuus, rehellisuus ja toisen tukeminen. Suurin osa ei todellaakaan tiedä niistä mitään.

    • nirppanokka1

      Seurustelu on kun yhteisen firman rakentamista.

      Sopimusten tekemistä, neuvotteluita, talouden balanssissa pitämistä ja yhteisen päämäärän etsimistä ja hakemista

      Ankaraa työtä ...

      • Oha se, jos sen semmoseks nirppailoo.


    • Raha-on-kemia

      Seukkailu on lompakon jakamista.

      • Ja seikkailu sen hävittämistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe