Pakkopalautetun ankara elämä!

VoiHyväJumala

9

294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaajaSydän

Risukasassa kyhjöttäminen ja pelkääminen jokaöistä raiskausta ja teurastusta ei ole ihmisen elämää.
      Ehdotan kansalaiskeräystä jonka tuotoilla saisimme salakuljetettua tämän raasun takaisin Suomeen.

• PaavonRakkaus

Paavo Väyrynen hoitaa palautukset

• luomusähkööökö

Ihmeen hyvin 1000 ipad ja internet toimii risukasassakin ,,, nii Sähköökin on näköjään kun nyyhkyviestejä lähettelee ,,,, kummallisia risukasoja ???

• Niin ja siellä ei ole Kelaa,että voisi käydä hakemassa rahaa ja jos sitä ei heti tule,niin rasistikortti esiin.Sitäpaitsi siellä Basrassa kaikilla naisilla on kaavut päällä,eikä sitten "stodis" onnistu edes mielikuvituksissa.

• humanisti

Minua säälittää paljon enemmän ne naiset, lapset ja vanhukset, joilla ei ollut voimia, rahaa ja muita resursseja matkustaa Suomeen.

Autetaan vain heitä mieluummin kuin hyysätään juhlapaikanhakijoita! Yhden matun kustannuksella autettaisiin 125 enemmän hädänalaista kotimaassaan!

Miksi kiihkomamuttajamme esiintyvät humaaneina, mutta toimivat päinvastoin!?

• kuitu

Mitähän varten nämä kiihkomamuttajat ovat pääasiassa naisia ja mamutettavat miehiä?

• simppeliä

Maailman juutalaiseliitti haluaa tuhota valkoisen kristityn rodun.

• AvaraSydän

Tässä oli yksi ankara tarina jonka johdosta olen useana iltana itkenyt itseni uneen.

Muutaman vuoden aikana on kuitenkin maahamme tuotu 300 000 hädänalaista sotaa ja vainoa pakenevaa.
      Kymmenen seuraavan vuoden aikana maahamme tulee 1 000 000 pakolaista.
      Perheiden yhdistämisien kautta tulee ainakin100 000 ja he lisääntyvät runsaasti; kymmenen vuoden aikana muslimeita syntyy ainakin 250 000.

En siis voi kauaa itkeä yhden perään vaan iloitsen koska maahanmuuttotulva on taattu.

• Poisäkkiä

Suomessa on 9100 laittomasti maassa olevaa ne kaikki pitää saada pois Suomesta kotimaihinsa palautettua ja sinne vaan risukasoihin asumaan ,nehän lähtee mielellään kun poliisikin on Suomessa rikollisjärjestö ! Sormenjäljet talteen etteivät pääse takas Suomeen ja rajalla veronmaksajien maksamat puhelimet,kultaketjut sun muut arvoesineet kerättävä pois. Lasku perään paljonko on Suomessa olo maksanut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      36
      2649
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2353
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2064
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      39
      1935
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1728
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      37
      1242
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      962
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      914
    Aihe