Eipä ollut ylläri tytön lähtö

Lohduttu

Eipä ollut ylläri tuo 16-vuotiaan teinin viimeinen temppu sinänsä, mutta kyllä tuossa nyt tiivistyi hänen isältään perimänsä sairas itsekkyys. Päätti kuolla narun avulla minun huushollissani, vaikka olisi voinut tehdä sen ulkosalla - jätti äidille kauniiksi muistoksi ruumiistaan roiskuneet eritteet, jotka sitten jäivät minun siivottavikseni. Luuli varmaan vielä, että minä häntä kaipaisin takaisin. No en välittänyt hänestä hänen eläessään enkä välitä nyt. Syyttää olisi saanut isäänsä, jota aina puolusti ikään kuin hirviö olisi puolustuksen arvoinen.

Lohtuna on nyt sitten sentään se, että enää ei tuosta ovesta tänne kukaan tule ja elämäni suurin riesa siitä poistui jalat edellä. Jos elettäisiin viime vuosisadan alkua, ei edes kirkollisia hautajaisia saisi tuon teon tehtyään.

9

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No nyt hän on ainakin kuollut eikä sun tarvitse mihinkään mielisairaalaan pestautua valesiivoojaksi, jotta pääsisit tytärtäsi vainoamaan. Kepeät mullat vaan!

    • Voimia_aloittajalle

      Osanottoni aloittajalle, äidille, jolla on tainnut olla melkoiset taakat kannettavanaan. Ilkeä puoliso ja nuori tytär, samaa lajia.

      Tyttären viimeinen isku äitiä vyön alle oli tulla hirttäytymään tämän kotiin, tarkoituksena kaiketi syyttää häntä ja aiheuttaa tunnontuskia. Jättää jälkeensä trauma.

      Emme tunne tapausta, mutta aina asiat eivät ole siten kuin ulospäin voisi vaikuttaa.

      Tämän tarinan todellinen uhri lienee ollut aloittaja, jo täysin väsähtänyt äiti.

      Voimia sinulle.

      • HOLDYOURHORSES

        Ja p.n marjat! Vaikka olisi ollut miten väsynyt äiti tahansa ei kirjoita tuollaista soopaa jos yhtään rakasti lastaan. Taisi olla äitipuoli joka joutui vastentahtoisesti äidiksi tälle tytölle.
        Ei kyllä rakkauden häivääkään tossa aloittajan sepuktuksessa,itkäs ruikutus itsekäs ihminen.tyttö haki huomiota ja oli muka itsekäs ja kehtasi hirttää ittensä aloittajan huushollissa!Kuka edes käyttää tollasta sanaa enää nykyaikana.Jossakin Pohjanmaalla tai Kainuun korvessa ehkä.
        Ainoa uhri oli tuo tyttö kun sai äidikseen aloittajan kaltaisen tunteettoman ihmisenirvikuvan.
        Se että työntää itestään ulos 3kg pötkylän ei tee kaikista äitejä.Tuskin edes oli biologinen äiti.


      • Ei kai täällä nyt mikään mitään totta ole, jos jokin vähän sinne päin onkin ni se on ihan happenstancee.


    • juhlitut

      Hyvää aireenpäivää vaan sullekin sit ku taas se aika vuodesta koittaa.

    • HOLDYOURHORSES

      jos ruumiista roikkuu eritteitä hirttäytyessä,silloin kuolema on ollut todella tuskainen ja hidas.
      Kauniita muistoja vaan sinullekkin,olisit hakenut ajoissa apua tytölles ja mikä äiti edes olit?
      Äityiden irvikuva paremminkin.

    • EIOIKEUTTA

      Taisi olla provo koko kirjoitus. trolli ei ollut palstalle puolustautumaan.kävi vaan hankkimassa vuoden äiti tittelinsä.
      Trollii,tuu esiin!

      • lukisin.sattumalt.miäs

        Mnuunkin miälest toi alotus on trolli!


      • HOLDYOURHORSES

        JOS OLIS ollut tosissaan,olis jo tullut puolustautumaan. Pahinta,kun aloitus oli kuitenkin niin pikaistuksissa kirjoitettu,että siihen aluksi uskoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      103
      2840
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      251
      1993
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      120
      1942
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      136
      1668
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1420
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      25
      1014
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      974
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      96
      968
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      828
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      804
    Aihe