Senverran on tullu euroviisuja katsottua, että teidän Kentalat ei siellä todellakaan ois pärjänny. Se on just sitä suomalaista makua josta irtoaa zero points! Puhumattakaan tästä Teddy jne. sonnasta, ootteko ihan tosissanne että sillä oltais saatu edes piste? Ai niin oishan se saatu sieltä Bulgariasta vai mistä se lammas oli kotoisin. Toinen biisi joka olis saattanu tän Geirin ohella pärjätä oli Elenan, mutta aika riskaabeli kuitenkin jakaessaan mielipiteet, joko tykätään tai sitte ei(äänestin itse sitä).
Kerrankin sinne lähtee joku jolla on ääntä ja tulkintaa, biisi ei ehkä oo ihan huippu, mutta kyllä sillä pärjätään. Esim. sinä vuonna kun Laura äänestettiin paskan biisinsä kera viisuihin, oli Geirillä voittaja biisi, mutta sitähän ei juntti suomalaiset tajunnu. Näin kävi myös viimevuonna kun Anna jäi kakkoseksi. Kuoroon on valittu laulajia joilla on kaikilla persoonallinen ääni, miksei Gary Revelliä vois nostaa sieltä enemmän esiin kun sillä on kuitenkin niin magee soundi? Onnea Geir!!!
Tänä vuonna tulee
31
2075
Vastaukset
- juuri näin
Kerrankin oikea valittiin eikä tarvinnut lyödä nyrkkiä seinään tuloksen selvittyä!Suomen ei tarvitse sentään hävetä Geirin puolesta,todella tasokas esiintyjä!
- oikein!!!
Meillä on tosiaan tänä vuonna pullat hyvin uunissa.. :))
- joo-o
kuule ne unconditionalit ja kentalat on kuumaa kamaa ulkomailla, vaikkei sitä kaikki juntit tai muutkaan tajua! Se geirin biisi oli surkee! Ainoa hyvä oli sanoma, toistoo oli liikaa why, why, why ...Mut se geir on hyvä laulaja, nyt vaan on rupubiisi. Sillon pari vuotta sitten sen laulu ois ollu voittaja munkin mielestä ja se ressun biisi oli myös hyvä :)!! Nyt se jää jalkoihin sen biisin takia, et kannattaako?
- because
I dont think so.. No eipä ainakaan tarvi kokea kamalaa häpeäntunnetta esiintyjän/biisin takia tänä vuonna! =D
- toleranssi
ei todellakaan,ne Unconditional lovet ja muut olivat todella säälittäviä.Muka yritetty saada tommosta jamma-jamma-meininkiä,mutta kun ei niin ei,sou sori.Oikea valinta tuli ehdottomasti.
- HENNA1
toleranssi kirjoitti:
ei todellakaan,ne Unconditional lovet ja muut olivat todella säälittäviä.Muka yritetty saada tommosta jamma-jamma-meininkiä,mutta kun ei niin ei,sou sori.Oikea valinta tuli ehdottomasti.
geir oli tosi huono. kuinka kehtaakin. tulla edes mukaan. huh huh!
- SuSanna
Ihana mies, ihana ääni..
- muistatko enää
Mikä se voitti viime vuonna? se ukrainan kauhee "renkutus" tai ehkä paremminkin sekasorto hullujenhuoneshow, luuletsä että ne siellä ymmärtää nyt paremmin tällasen ihan päinvastasen päälle? tuskinpa. Sehä oli iha hullu ja pakanallinen, ne vaan huusi ja kekkuloi siellä lavalla ja VOITTI! Ei tää surullinen ja moraalinen laulu kyllä pärjää! hei!
- jeah ;))
Ukrainan biisi oli HYVÄ!! Ja hello beibi itelles eihän siellä joka vuosi haetakaan samanlaista kappaletta voittajaksi! En nyt kyllä ihan voittoon uskokaan, mutta parhainpaan sijoitukseen ever! Ja millon viimeksi muuten voitto tuli balladilla..oisko nyt sen aika :)
- buuu
jeah ;)) kirjoitti:
Ukrainan biisi oli HYVÄ!! Ja hello beibi itelles eihän siellä joka vuosi haetakaan samanlaista kappaletta voittajaksi! En nyt kyllä ihan voittoon uskokaan, mutta parhainpaan sijoitukseen ever! Ja millon viimeksi muuten voitto tuli balladilla..oisko nyt sen aika :)
...niin milloin viimeksi??? ja kuinka monta kertaa esim. rakas naapurimme Ruotsi on tuonut voiton kotiin nyyhkyballadilla???
- oikeassa oot
buuu kirjoitti:
...niin milloin viimeksi??? ja kuinka monta kertaa esim. rakas naapurimme Ruotsi on tuonut voiton kotiin nyyhkyballadilla???
ei koskaan niin!!!
Kyllä siellä parhaat mahikset on aina ilosilla ja elämänmyönteisillä biiseillä ja sellasilla artisteilla jotka osaa laulaa ja eläytyä eikä seiso paskanjäykkinä kauhusta kuten suomalaisilla on tapana!!! ...enkä muuten usko että Rönning tekee siinä poikkeusta, kyllä se on nähty niin monta kertaa mite esitys saadaan pilalle finaalissa! - oot väärässä
oikeassa oot kirjoitti:
ei koskaan niin!!!
Kyllä siellä parhaat mahikset on aina ilosilla ja elämänmyönteisillä biiseillä ja sellasilla artisteilla jotka osaa laulaa ja eläytyä eikä seiso paskanjäykkinä kauhusta kuten suomalaisilla on tapana!!! ...enkä muuten usko että Rönning tekee siinä poikkeusta, kyllä se on nähty niin monta kertaa mite esitys saadaan pilalle finaalissa!Irlanti on vetäny voiton himaan noin 10 kertaa jollain balladilla jonka on väsänny aina sama äijä :)
- oikeassaoleva
oot väärässä kirjoitti:
Irlanti on vetäny voiton himaan noin 10 kertaa jollain balladilla jonka on väsänny aina sama äijä :)
..nyt kun oli kyse Ruotsista.
Vääntäkööt irkut niitä balladejaan, ei puhelinäänestävät kansat niitä enää äänestä. Kansallisten raatien aikaan oli toista...eikös irkkujenkin viimesestä voitosta oo jo melkein 10 vuotta! - oot oikeessa ;)
oikeassaoleva kirjoitti:
..nyt kun oli kyse Ruotsista.
Vääntäkööt irkut niitä balladejaan, ei puhelinäänestävät kansat niitä enää äänestä. Kansallisten raatien aikaan oli toista...eikös irkkujenkin viimesestä voitosta oo jo melkein 10 vuotta!...
- joku pässi..
jeah ;)) kirjoitti:
voi hyvät ihmiset!!!kun ei sellanen musa pärjää siellä.kaikki piisit jotka on voittanu viisut, niin niissä ei ole ollut mitään musiikillista hyvää, vaan se lavashow on ollut tärkein. joten ei se suomi tänä vuonnakaan pärjää.elena mady oli ihan hyvä.mun mielestä..et sillei..
- kentauri
Meinaan, että muistan joskus käyneen todellakin niin, että koko skaban on voittanut huomaamaton balladityyppinen laulu. Se taisi olla irlannin biisi, silloin voittaja oli joku nainen. Kappale tuli ja voitti, vaikken huomannut moista luritusta koko kisoissa olleen.
Eli saattaa joskus olla eduksi olla tavallinen, miellyttävän silmiinpistämätön tai siis korviintarttumaton, kunhan kaikki toiset kappaleet ovat riittävän ärsyttäviä jakamaan mielipiteet kahtia, niin pisteet kasaantuvat niille kappaleille, jotka vähiten ärsyttävät tai yleensäkin aktivoivat äänestäjien mielipiteitä, ja kappaleet mahdolisesti saavat tasaisesti keskitason pisteitä. Mutta teoria toimii siis vain silloin, jos mukana ei ole kaikkien suosioon nousevia esityksiä. Kaikki on mahdollista.
Itse en pitänyt yhtään tästä laulusta, menee toisesta korvasta sisään ja tulee toisesta ulos, ei ärsytä, eikä jää mieleen, enkä halua kuulla uudelleen, mutta ei se silti huono ole. Kentalan biisi on mieletöntä huippukamaa, mutta suloinen Elena olisi pitänyt lähettää Euroviisuihin.- kyllä kansat tietävät
Tarkoitat varmaan Linda Martinia, joka voitti vollottamalla "Why Me?" todella surkeetasosessa skabassa joskus 90-luvun alussa, mutta maa oli sentään Irlanti ja kappale Johnny Loganin käsialaa!
Silloin äänesti vielä raadit joka maassa, mutta kyllä nyt ajat on muuttuneet kun kansat äänestävät puhelimella. Siks ei mössömössökappaleet enää voita: tarttee olla todella mieleenpainuva esitys (kelaapa: Ukraina, sitä ennen Turkki, Latvia... kunnon showmeininkiä!!) - kentauri
kyllä kansat tietävät kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Linda Martinia, joka voitti vollottamalla "Why Me?" todella surkeetasosessa skabassa joskus 90-luvun alussa, mutta maa oli sentään Irlanti ja kappale Johnny Loganin käsialaa!
Silloin äänesti vielä raadit joka maassa, mutta kyllä nyt ajat on muuttuneet kun kansat äänestävät puhelimella. Siks ei mössömössökappaleet enää voita: tarttee olla todella mieleenpainuva esitys (kelaapa: Ukraina, sitä ennen Turkki, Latvia... kunnon showmeininkiä!!)Yritin löytää asiaan jotain lohtua, kun kumpikaan omista suosikeistani ei päässytkään kisaan.
Olin ihan varma että Elena Mady-tilaisuutta ei nyt lasketa käsistä. Vaikka riskipeliähän tuollaisen erikoisen kappaleen lähettäminen olisikin, voitti Norja vastaavan oloisella, mielettömän koskettavalla Nocturnellaan koko kisan joskus menneinä vuosina. Ja ei kai Suomen tarvi voitosta haaveillakaan, kyllä kai meille riittäis kiinnostava ja puhuttava kappale, jolla päästäis kuuluviin. Ja sitä An Actress olisi ollut.
Deck of Cards taas oli niin soljuvaa, hyväntuulista musiikkia ja osaavan esiintyjän silmänpilkkeellä lisättynä olis varmaan myös herätellyt nukkuvia (tyttöjä?).
- Nimetön
Missä sä olet päässyt näkemään aikaisemmin näitä maailmankuuluja ee-viisuja? Ai Turuus?!? Kyl määki sitte... Hieno argumentti: On tullu sen verran seurattua... Osaatko nauraa itsellesi? No hyvä.
- sullekin!
Soot sitte hassu!
- ToMe
What? Musta toi on ihan hyvä pointti, minä ainakin viisuja "seuranneena" osaan sanoo ketä pääsee viiden parhaan joukkoon, ja just sen takia kun oon seurannut monta vuotta. Oppii tietämään millä siellä pärjätään ja millä ei. Tällä kappaleella pitäis pärjätä ihan kohtuullisesti!
- Nimetön
ToMe kirjoitti:
What? Musta toi on ihan hyvä pointti, minä ainakin viisuja "seuranneena" osaan sanoo ketä pääsee viiden parhaan joukkoon, ja just sen takia kun oon seurannut monta vuotta. Oppii tietämään millä siellä pärjätään ja millä ei. Tällä kappaleella pitäis pärjätä ihan kohtuullisesti!
...notta tää ee-viisu-instituutio on jo viissataa vuotta vanha, eikä suomalaiset oo vielä oppineet edes seuraamalla tajuamaan pärjääjäkappaleen ja -esiintyjän syvintä olemusta. Mutta onhan vielä aikaa, etsiä parempaa... onhan vielä aikaa odottaa...
Sepi Kumpulainen lavalle! - t3iNixToiNix
Nimetön kirjoitti:
...notta tää ee-viisu-instituutio on jo viissataa vuotta vanha, eikä suomalaiset oo vielä oppineet edes seuraamalla tajuamaan pärjääjäkappaleen ja -esiintyjän syvintä olemusta. Mutta onhan vielä aikaa, etsiä parempaa... onhan vielä aikaa odottaa...
Sepi Kumpulainen lavalle!xD ei oo totta.
- Nimetön
t3iNixToiNix kirjoitti:
xD ei oo totta.
Kyllä se on dix totta!
- moonlightangel
Nimetön kirjoitti:
Kyllä se on dix totta!
mun mielestä paras oli elena kommentoikaa :)
- ihmeissään
moonlightangel kirjoitti:
mun mielestä paras oli elena kommentoikaa :)
Niin just! Elena oli ehdottomasti paras, kappale oli tosi koskettava ja luulen, että biisillä olisi voinut ainakin varsinaiseen finaaliin päästä! Oon kyl samaa mieltä siitä, että Elenan lähettäminen olis ollut hieman riskialtista, mutta luulen, et se ois erottunut edukseen. Geirin biisi on ihan tusinatavaraa, mutta eniten mua siinä ärsytti se, kun Geir ei oo ees suomalainen. Menis takas vaan sinne Norjaan, vaikka hyvä laulaja onkin!
- Miciz
No ei todellakaan pidä! Miten te ihmiset jaksatte katsoa jotain euroviisuja? Juu, kyllähän se melkein vetää vertoja kauniille ja rohkeille.. Naurettavaa pelleilyä! Sit ihmiset vielä kehuskelee: ''minä euroviisuja seuranneena voin syvällä rintaäänellä sanoa blaa blaa blaa...'' Joku euroviisuvoittaja ei todellakaan voi olla ylpeä saavutuksestaan. Kun kuuntelee vottajien ''biisejä'' niin ne on todella syvältä. Ei todellakaan voida puhua mistään musikillisista taidoista. Ne noudattaa aina samaa tiettyä kaavaa. Pimpelipom!
olen silti kuitenkin hyvin skeptinen voiton suhteen.Nuo euroviisut ovat muutenkin kummallinen tapahtuma kaikki tuntuu menevän niinkuin pitää ja sitten yhtäkkiä pakka on aivan sekaisin!En sano juuta enkä jaata koko voiton suhteen..mutta onnea Geir nyt sitten kuitenkin!
- M29
Huomasiko kukaan muu, että alku kuin kopio 80-luvun hitaasta biisistä? Biisin nimeä en muista.
No, maailmalla huomaavat. - ei oo tulossa...
Ai, että Geir "the Suomalainen" muka vie voiton. Enpä usko, samanalainen lässyn lässyn biisi, ku aina ennenki. Kentala olis voinu pärjätä, koska sen biisi ei ollu sitä samaa sontalässyä. Kyllä osaajan kuitenki aina tuntee. Kentalalla olis lisäks ollu huomattavasti enenmän sitä tarvittavaa lavakarismaa, mitä tolla norjalaisella ei oo. Kentala osas esiintyä pilke silmäkulmassa. On kyllä aivan totta, että suomalaiset ei osaa äänestää.
- Elenaa
Moikka! En oo väittänytkään että voitto tulee himaan, vaan parempi sijoitus kuin ennen :) Kiitos ja näkemiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023