Ensi vuotta ajatellen...

biisintekijät huom!

Tuskinpa tämä tavoittaa niitä ihmisiä, jotka suunnittelevat osalistuvansa ensi vuonna Suomen euroviisukarsintoihin, mutta kirjoitanpa kuitenkin. Olisiko mahdollista, että ensi vuonna edes yksi biisintekijä yrittäisi keksiä ihan jotain uutta!? Ei siis enää näitä tyypillisiä euroviisubiisejä vaan jotain sellaista, mitä ei yleensä euroviisuissa kuule. Etnistyylisten euroviisubiisien buumikin on jo mennyt, joten Suomen on ihan turha yrittää säväyttää jälkijunassa sellaisellakaan (esimerkiksi tämän vuoden Wäinötär?) Miten olisi love-tai heavymetal-tyylinen kappale, sitähän meillä osataan tehdä ja siitä meidät maailmalla tunnetaan? Nightwish olisi aikoinaan jäänyt ainakin ihmisten mieleen mitä tämänkään vuoden kappale ei tee. Siis jotain erilaista ja uutta kehiin, ettei aina oltaisi niitä perässähiihtäjiä...

4

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka jotain Raptori tyylistä pila musaa esim.Oi beibi biisi englanninkielisenä versiona!Euroviisuista puuttuu huumori!

    • Viisuja seurannut

      Onhan suomi yrittänyt ola erilainen, esim Huilumies, Reggea ok, ja muutama vuosi sitten Aava mutta ei se vain pure. Suurin syy huonoon menestykseen en usko olevan pelkästään kappale vaan se että tietyt maat aina äänestävät tiettyjä maita - ei biisiä - eli "Naapurilta naapurille" tyyliin. Valitettavasti pohjoismaat eivät seuraa samaa periaatetta; harvoin Norja, Ruotsi, Tanska ja Islanti antavat Suomelle pisteitä ja jos antavat niin ainoastaan hukkapisteet vaikka Suomi yleensä on aina antanut pisteitä muille pohjoismaille. Tähän tämä käytäntö on mennyt ja sitä on lähes mahdotonta mennä muuttamaan. Pidetään kuitenkin peukkuja Geir Rönningille, ehkä nyt tulisi sitten ne suuret pisteet ainakin Norjalta :)

      • alkup.

        Oikeassa olet. Kyllä se on varmaan raha, joka puhuu kulissien takana ja tietenkin naapurirakkaus (poikkeuksena kylläkin juuri Suomen naapurimaat..)mutta saataisiinpa viisuihin edes yleisöä säväyttävä biisi, vaikka pisteitä ei heruisikaan juuri kepulipelin vuoksi.


    • naksu

      Miksei joku jo kokemusta omaava laulaja/bändi yrittäisi euroviisuihin? Toki senkin ymmärtää etteivät suomalaiset jo suositut esiintyjät välttämättä halua ansiolistalleen euroviisuyritelmiä. Enkä osaa kyllä itsekään musiikkia tehdä, mutta jos joku joka osaa oikeasti, tekisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe