Mutta ihminen voi käyttää ajan myös väärin.
"Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan."
Ilm 2:21
Jumala antaa aikaa parannuksen tekoon
33
79
Vastaukset
- Siksiparannustehtävänyt
Kuolema voi tulla myös yllättäen ja silloin ei ole enää aikaa kääntymykseen ja mielenmuutokseen!
- Seonvaanhyväksyttävä
Kuolema tulee, kun on tullakseen ja se on siitä poikki. Ei siinä auta kääntymykset tai mielenmuutokset suuntaan eikä toiseen.
- Silleenseon
Seonvaanhyväksyttävä kirjoitti:
Kuolema tulee, kun on tullakseen ja se on siitä poikki. Ei siinä auta kääntymykset tai mielenmuutokset suuntaan eikä toiseen.
Joo, sun ei tarvitse tehdä yhtään mitään, kun et kerta taivaaseen halua.
- Anonyymi
Silleenseon kirjoitti:
Joo, sun ei tarvitse tehdä yhtään mitään, kun et kerta taivaaseen halua.
Niinpä. Kadotukseen joutuakseen ei tarvitse tehdä yhtään mitään.
- Anonyymi
Siksi ei ole ihmisen hyvä siirtää Jumalan puoleen kääntymistä tuonnemmaksi. Huomisesta emme tiedä.
- Anonyymi
Kovin on sääntömääräistä tuo teidän elämä. Milles kylelle kääntyneenä sitä teidän taikauskon mukaan pitäisi olla kuollessaan?
Kadotus on varattu vain uskovaisille. Teille on myyty tyhjä taivasarpa: "Ei voittoa, kiitämme toimintamme tukemisesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on sääntömääräistä tuo teidän elämä. Milles kylelle kääntyneenä sitä teidän taikauskon mukaan pitäisi olla kuollessaan?
Kadotus on varattu vain uskovaisille. Teille on myyty tyhjä taivasarpa: "Ei voittoa, kiitämme toimintamme tukemisestaTaivas on varattu Jeesukseen uskoville.
- Eimikäänmukhtari
Jeesus on Mestari. MaailmanMestari.
- AamenkiitosJeesus
"Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen."
- Anonyymi
Jumala on pitkämielinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on pitkämielinen.
Kunnia Jumalalle!
- AamenkiitosJeesus
"Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?"
- AamenkiitosJeesus
"Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?"
- Anonyymi
Jumala tahtoo pelastaa kaikki, mutta monet eivät halua edes itseään pelastettavan!
Anonyymi kirjoitti:
Jumala tahtoo pelastaa kaikki, mutta monet eivät halua edes itseään pelastettavan!
Mieti itse kuka haluaisi kanssasi ikuiseen jeesuksen persettä nuolla?
Mikä tahansa vaihtoehto on parempi.Anonyymi kirjoitti:
Ihminen pystyy siis menestyksekkäästi vastustamaan Kaikkivaltiasta. Jännittävä ajatus.
- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ihminen pystyy siis menestyksekkäästi vastustamaan Kaikkivaltiasta. Jännittävä ajatus.
Jumala ei pelasta ketään väkisin.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei pelasta ketään väkisin.
Rakastava Jumala pelastaisi vaikka väkisin.
- Anonyymi
"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
- Anonyymi
"me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,"
- Anonyymi
"Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niinkuin pilven ja sinun syntisi niinkuin sumun. Palaja minun tyköni, sillä minä lunastan sinut."
- Anonyymi
Ja asia on myös sillä tavalla, että tämä aika, minkä Jumala ihmiselle antaa, jota myös etsikkoajaksi kutsutaan, kestää rajallisen ajan. Jos ihminen toistuvasti torjuu Jumalan kutsun, niin Jumalan Henki vetäytyy pois.
- Anonyymi
Se on just näin.
- Anonyymi
Näin siinä käy. Se on hyvin kohtalokasta ihmiselle!
- Anonyymi
"Vaan puhu heille minun sanani, kuulkoot tai olkoot kuulematta; sillä uppiniskaisia he ovat."
Hesekiel 2:7- Anonyymi
Hoh hoijaa...
- Anonyymi
Kun en ole yhdellekään jumalalle millään lailla tilivelvollinen niin luonnollisesti teen parannuksia kaiken aikaa, mutta en mielikuvitusolennon ehdoilla. Kuolemaa ei kannata pelätä mutta ei kiirehtiäkään. Se tulee tasapuolisesti kaikille kerran ja yhtä lopullisena.
Jumalattoman hyvää kesää kaikille. Mistä mun pitäis parantua?
- Anonyymi
Jumalan antaman etsikkoajan laiminlyöminen on ihmisen itsensä kannalta pahin virhe, minkä hän voi elinaikanaan tehdä. Silloin hän hylkää armon.
- Anonyymi
Moni on tuhlannut mahdollisuutensa.
- Anonyymi
Kaikki mahdollisuudet loppuvat jossain vaiheessa!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6252389Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291187- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101026- 93925
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?93795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229653