Burrrrrrrrr

Onko nyt maanantai?

Mitä tapahtuu?

Halloo, oonko minä nyt linjalla? Kuka vastaa?

(Ring ring)

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohan se, helmikuun ensimmäinen maanantai, kevät lähestyy

• Pujis luurissa, halloota halojaa ja iltoja. Heleää helmikuuta!

Oletteko olleet kiltisti?

• misspönttöuuni kirjoitti:

Pujis luurissa, halloota halojaa ja iltoja. Heleää helmikuuta!

Oletteko olleet kiltisti?

Tosin mulla seinäkalenteri näytti vielä tammikuuta

Kunnollisesti ainakin ollaan oltu

• pujotteIija kirjoitti:

Tosin mulla seinäkalenteri näytti vielä tammikuuta

Kunnollisesti ainakin ollaan oltu

Hyvä. Minäkin pidän seinäkalenterin käytöstä, en sähköisestä. Vanhoista hyvistä ei ole syytä luopua.

Ihanaa, on helmikuu....kohta on kesä! Ja viiteen asti valoa!

Yritän tässä jutella, mutta toinen silmä on lumpsahtanut jo kiinni. Armoton väsy.

Huomenna on se torttu-päivä. Muista syödä..

Hyvä. Minäkin pidän seinäkalenterin käytöstä, en sähköisestä. Vanhoista hyvistä ei ole syytä luopua.

Ihanaa, on helmikuu....kohta on kesä! Ja viiteen asti valoa!

Yritän tässä jutella, mutta toinen silmä on lumpsahtanut jo kiinni. Armoton väsy.

Huomenna on se torttu-päivä. Muista syödä..

Posti toi ainakin 3 seinäkalenteria, niin täytyy käyttää

Niinpäs onkin torttupäivä, saas nähä saanko torttua

• pujotteIija kirjoitti:

Posti toi ainakin 3 seinäkalenteria, niin täytyy käyttää

Niinpäs onkin torttupäivä, saas nähä saanko torttua

Lehdessä oli kaupan torttuvertailu-testi. Oli löytynyt yllättävän mehevä ja kostea torttu. Raati oli mielissään.

Oikeastaan Ruuneperin kunniaksi jokainen saisi huomenissa väsätä runon.

Lehdessä oli kaupan torttuvertailu-testi. Oli löytynyt yllättävän mehevä ja kostea torttu. Raati oli mielissään.

Oikeastaan Ruuneperin kunniaksi jokainen saisi huomenissa väsätä runon.

Herkulliselta kuulostaa, torttu

Täällä taitaa olla enemmänkin satusetiä :D

• On maanantai. 4.2 armon vuonna 2019. Eilen Pertti juhlavasti ilmoitti boikotoivansa trollijengiä, ilmeisesti virheellisesti lukee miedät niihin, ja siis keskustelu jatkossa on yksisuuntaista Perttiin päin. vastauksia ei tule mikä sinällään ihan hyväkin :D Ai niin, sinä kuulemma olet parisuhteesssa, sekin täällä eilen selvisi :D

• Silmäilin ketjuja. Kovaa peliä Bostonissa...vaiko Perttilässä..

Onpa onpa. Huisketta on piisannut ja näemmä yhden ympärillä. Oikeastaan ei muita aloituksia? :D Naurettavaa heh...

Että mitä sanoit? :O Parisuhteessa! Kuka sellaista väittää? Johan nyt on markkinat! Ja kuka on se mies, jos minullekin kerrottaisiin niin parisuhde onnistuisi huomattavasti paremmin (naurua). Voi yhen kerran, ei niitä miehiä ihan taivaasta tipahtele. Enkä voittanut lotossakaann, että kyllä kaikki on ennallaan.

• Vai niin. Mielenkiintoista :)

Silmäilin ketjuja. Kovaa peliä Bostonissa...vaiko Perttilässä..

Onpa onpa. Huisketta on piisannut ja näemmä yhden ympärillä. Oikeastaan ei muita aloituksia? :D Naurettavaa heh...

Että mitä sanoit? :O Parisuhteessa! Kuka sellaista väittää? Johan nyt on markkinat! Ja kuka on se mies, jos minullekin kerrottaisiin niin parisuhde onnistuisi huomattavasti paremmin (naurua). Voi yhen kerran, ei niitä miehiä ihan taivaasta tipahtele. Enkä voittanut lotossakaann, että kyllä kaikki on ennallaan.

Joo, kaikki meni ihan mykäksi ilmotuksen johdosta. Pertin trollitehdas ihan omaehtoisesti ilmoitti laittavansa pillit pussiin :D

Joo, Mazy taisi väittäää, tai esittää vihjauksen, ensin, teki sen varmaan ihan tahalleen :D sanoin sille kyllä että saatat antaa kipakkaa palautetta jahka palaat :D

Silmäilin ketjuja. Kovaa peliä Bostonissa...vaiko Perttilässä..

Minulla lotossa 3 oikein, tienestit -10

• pujotteIija kirjoitti:

Minulla lotossa 3 oikein, tienestit -10

Ois se kiva olla saamapuolella...

Ois se kiva olla saamapuolella...

Kannattaa kuunnella ritaria.

• opeopenoikiusaa
        valtakunta kirjoitti:

Kannattaa kuunnella ritaria.

Kantelupukki kantelupukki!

• opeopenoikiusaa kirjoitti:

Auttaako kantepukki mitään,ilmoitin kyllä suoraan hallintoon koska alan pyytämään selvityksiä,joka paikkaan ja sanoin opelle suoraan nyt loppu ja viestillä kiitosta ei tule.

• opeopenoikiusaa kirjoitti:

Siis kantelupukki. Ei kantepukki.😉

• Maanantaipa hyvinkin; tuollaiset 323 päivää jouluun.

Lokikirjaan ei nyt muita merkintöjä kuin lumen pudotus katolta ja nainen tarjosi rahaa. En ottanut vastaan.

• Pönttösuhahtiulos

Lunta vai naista :D Outoja hommia sullakin :D mitä sitten otit?

(naurua)

Ei sanaakaan joulusta.

Sen sijaan mikä on mankelin nykyinen tilanne? Kaipailisin vähän kuulumisia siitä.

• Ötmitys

No, aika menee niin nopeasti, että kohta on taas joulu.
        Mutta jos menet pihalle, otat tuolin mukaan ja istuudut omenapuun alle ja alat odottamaan, että saat omenapuita omenan, niin odotus tuntuu mahdottomuudesta, etkä jaksa niin kauan odottaa.
        Silloin aika kirjaimellisesti matelee.

• M184
        Pönttösuhahtiulos kirjoitti:

Lunta vai naista :D Outoja hommia sullakin :D mitä sitten otit?

(naurua)

Ei sanaakaan joulusta.

Sen sijaan mikä on mankelin nykyinen tilanne? Kaipailisin vähän kuulumisia siitä.

Lumen otin katolta alas.
        Naiselta en ottanut mitään, ensi kerrasta saatan jo velottaa.

Mankelihan käy ja kukkuu kuten mankelin kuuluukin. Lauantaina sillä oli edellinen työpäivä. Nyt saa muutaman päivän palautella ja varmaan ensi lauantaina taas.

• Pönttösuhahtiulos
        M184 kirjoitti:

Lumen otin katolta alas.
        Naiselta en ottanut mitään, ensi kerrasta saatan jo velottaa.

Mankelihan käy ja kukkuu kuten mankelin kuuluukin. Lauantaina sillä oli edellinen työpäivä. Nyt saa muutaman päivän palautella ja varmaan ensi lauantaina taas.

Älä mene katolle, ole kiltti.

Pitääkö sitä öljytä tai tehdä sille miesmäisiä huoltoja?

• Samaa hommaa tein, ja otin naisen tarjoamat rahat, pirunmoisen rankka homma oli

• pujotteIija kirjoitti:

Samaa hommaa tein, ja otin naisen tarjoamat rahat, pirunmoisen rankka homma oli

Minua pelottaa nuo katolle kiipeämiset....älkää menkö..

Eikö voi maasta käsin..

• pujisout
        misspönttöuuni kirjoitti:

Minua pelottaa nuo katolle kiipeämiset....älkää menkö..

Eikö voi maasta käsin..

Juu, liian korkeille katoille minä en ainakaan mene, matalilta olen tippunutkin muutaman kerran

• pujisout kirjoitti:

Juu, liian korkeille katoille minä en ainakaan mene, matalilta olen tippunutkin muutaman kerran

Sukulaiseni tipahti, ja kolme kylkiluuta murtui. Pitää varoa.

Olen aivan unessa...taidan toivottaa nyt hyvät yöt tasapuolisesti kaikille.

• Pönttösuhahtiulos kirjoitti:

Älä mene katolle, ole kiltti.

Pitääkö sitä öljytä tai tehdä sille miesmäisiä huoltoja?

Miltei tasakatto jossa huopapinnoite. Sieltä ei tule alas kuin hyppäämällä. Lisäksi käytössä lumentyönnin joten ei riskiä liian suuresta kuormasta.

Mankeli nyt toimii kun sille puhuu ja pitää hyvänä; tosin liina varmaan menee kohta vaihtoon. Naista vähän öljysin ja annoin itsehoito-ohjeita.

Mutta se minusta; kun nyt kerran olet juorut ampunut täältä alas niin kerrohan nyt toki miten sinulla muuten puhelinlangat ovat laulaneet.

Minä kans meen, öitä kaikille.

• Harmaaritari kirjoitti:

Voi jos hommaa tuollasen:

https://www.youtube.com/watch?v=mmN9xf8WUnc

näkyy maksavan nmelkeen 300e, käydelläkin voi sahata:

https://www.youtube.com/watch?v=68n0ud1NYLw

Mutta jos on kohtuukuntoinen mökki muutenkin se kestää semmoisen 200kg/neliö olla lunta niin välttämättä ei kannata pudotella ollenkaan.

No nyt! Nuo oli hyvät. Ja kui hauska vempain tuo lumen pötköttäjä, tuli ku suklaapaloja. Konstit on monet sano...

Turvallisempaa.

• M184 kirjoitti:

Miltei tasakatto jossa huopapinnoite. Sieltä ei tule alas kuin hyppäämällä. Lisäksi käytössä lumentyönnin joten ei riskiä liian suuresta kuormasta.

Mankeli nyt toimii kun sille puhuu ja pitää hyvänä; tosin liina varmaan menee kohta vaihtoon. Naista vähän öljysin ja annoin itsehoito-ohjeita.

Mutta se minusta; kun nyt kerran olet juorut ampunut täältä alas niin kerrohan nyt toki miten sinulla muuten puhelinlangat ovat laulaneet.

Mitäh...olen vielä hereillä..

Mitä...mitkä puhelinlangat, mitä sie nyt...? :)

Hipihiljaista on ollut. Niin on ollut. Ei pirinää ei kilinää.

Jos sit ekaks sohvalle
        Hyvii öitä

Mitäh...olen vielä hereillä..

Mitä...mitkä puhelinlangat, mitä sie nyt...? :)

Hipihiljaista on ollut. Niin on ollut. Ei pirinää ei kilinää.

Kun nyt puhelinlinjalla aloitit niin sillä teemalla jatkoin. Puheluun kuulee sekä puhe-että kuunteluosioita eli nyt oli sinun vuorosi kertoilla.

Lapsia hiukan ymmärrän, naisia en juurikaan mutta yksi yhteinen asia niillä on. Jos ovat hiljaa tai kertovat että on hiljaista niin ne joko tekevät töllöjä tai suunnittelevat niitä.

ELi jos on hipihiljaista niin kannattaa vain kertoilla rohkeasti, ei täällä linjoilla muita ole.

• M184 kirjoitti:

Kun nyt puhelinlinjalla aloitit niin sillä teemalla jatkoin. Puheluun kuulee sekä puhe-että kuunteluosioita eli nyt oli sinun vuorosi kertoilla.

Lapsia hiukan ymmärrän, naisia en juurikaan mutta yksi yhteinen asia niillä on. Jos ovat hiljaa tai kertovat että on hiljaista niin ne joko tekevät töllöjä tai suunnittelevat niitä.

ELi jos on hipihiljaista niin kannattaa vain kertoilla rohkeasti, ei täällä linjoilla muita ole.

Hahah vainnii. Ei tässä ole oltu pahoja tekemässä. Eijei.

Ehkä kerron joskus. Nyt vie vähän muu (ei niin mukava) asia aikaa, mutta ei suhteilu.

Ihan kiltisti tässä. Pahojani jos teen, enemmän siitä metakkaa lähtee ja hyvin on havaittavissa.

Tkiusii vaan, oo ite kiltisti! (tökkää kylkeen)

• anonyymi_9mT
        misspönttöuuni kirjoitti:

Hahah vainnii. Ei tässä ole oltu pahoja tekemässä. Eijei.

Ehkä kerron joskus. Nyt vie vähän muu (ei niin mukava) asia aikaa, mutta ei suhteilu.

Ihan kiltisti tässä. Pahojani jos teen, enemmän siitä metakkaa lähtee ja hyvin on havaittavissa.

Tkiusii vaan, oo ite kiltisti! (tökkää kylkeen)

kässärin tyyliin

tirsk (tirskahtaa ja tökkää kylkeen)

mitä ihmettä? (hämmästyneenä)

• Nythän on lunta niin maan perusteellisesti että vaikka putoaiskin niin ei käy kuinkaan. Kengät voi olla täynnä lunta ja pipo katees ei sen kummempaa.

• toivoryynänen

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      45
      3141
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1917
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1900
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      78
      1690
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1502
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1388
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1322
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1319
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1157
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      110
      1123
    Aihe