Eli siis miksi kummassa evokit tänään vaikenevat tyystin siitä apinaihmisetsintäbuumista joka oli vallalla kauttaa maailman kaikissa yliopistoissa 50 v. sitten jolloin uskottiin satavarmasti että jossain täytyy olla apinaihmispopuilaatioita elossa sillä tokihan ainakin lähinnä ihmisiä olevia selviytyjiä olisi kaiken järjen mukaan kuulunut olla elossa monia populaatioita.?
dataa pukkkkaaaaa
15
51
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä tuo mania ople vieläkään täysin loppunut sillä telkusta tuli juuri jakso jossa dronien kanssa etsittiin jetijä ja melkein löydettiinkin, hehehe!
- Anonyymi
En ole kuullutkaan tuollaisesta 70-luvulla vallalla olleesta elävien apinaihmis-lajien etsintä projektista, mutta olin tuolloin vielä pikku pojannulikka. Löytyykö sinulta linkki johonkin lähteeseen, mihin tietosi perustuu?
Täällä kreationistipalstalla ihmiset puhuvat sen verran paljon täyttä roskaa, että olisi kiva saada jotain faktaa pöytään tästäkin asiasta.- Anonyymi
Jyrin lähteenä on varmaankin jokin Hymyn kaltaisen lehden täytejuttu, joka on paisunut paisumistaan hänen tunnetusti vilkkaassa mielikuvituksessaan.
- Anonyymi
No eipä löydy linkkiä koska evolutionistit vaikenivat tyystin aiheesta eikä nettiaikaa ollut silloin. Asia on vain meidän aikalaisten tiedossa. Muistan satavarmasti kuikan bottalla hälistiin asiasta monta vuotta tuolloin, sillä niin uskomatonta se oli ettei niitä otuksia löydetty sillä niin varmoja silloin oltiin että niitä oisi pitänyt olla.
Ja itse asiassa, eikö niitä tuhansia vähitellen evolutioneita apinaihmislajeja kuuluisi olla tänäänkin elossa?????
Joku tässä lienee tyhmä, ja epäilen että se on perusteellisesti petetty evokki, heheh! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä löydy linkkiä koska evolutionistit vaikenivat tyystin aiheesta eikä nettiaikaa ollut silloin. Asia on vain meidän aikalaisten tiedossa. Muistan satavarmasti kuikan bottalla hälistiin asiasta monta vuotta tuolloin, sillä niin uskomatonta se oli ettei niitä otuksia löydetty sillä niin varmoja silloin oltiin että niitä oisi pitänyt olla.
Ja itse asiassa, eikö niitä tuhansia vähitellen evolutioneita apinaihmislajeja kuuluisi olla tänäänkin elossa?????
Joku tässä lienee tyhmä, ja epäilen että se on perusteellisesti petetty evokki, heheh!"Ja itse asiassa, eikö niitä tuhansia vähitellen evolutioneita apinaihmislajeja kuuluisi olla tänäänkin elossa?????"
Nimenomaan ei, saatanan tomppeli. Ensinnäkään niitä ei ole ollut tuhansia ja toisekseen samalle elinalueelle ei mahdu kovin monta hyvin lähisukulaista lajia. Kahdesta hyvin samankaltaisesta lajista jompikumpi syrjäyttää toisen ennemmin tai myöhemmin.
Ymmärrän kyllä hyvin että tahtoisit apinaihmisnaisen sänkyysi koska hänen älynlahjansa olisivat luultavasti jopa heikommat kuin sinulla, mutta usko pois että fyysisesti hän päihittäisi sinut kuitenkin ja henkesi olisi heikoissa kantimissa kohta kun hän suuttuisi, hehehhee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku tässä lienee tyhmä, ja epäilen että se on perusteellisesti petetty evokki, heheh!"Joku tässä lienee tyhmä, ja epäilen että se on perusteellisesti petetty evokki, heheh! "
Opiskelin luonnontieteitä -70 luvulla, mutta mistään väittämästäsi apinaihmisbuumista en ole kuullut. Huuharit ovat etsineet niitä kyllä, mutta tieteen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Joku lienee tyhmä ja se olet sinä Jyri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joku tässä lienee tyhmä, ja epäilen että se on perusteellisesti petetty evokki, heheh! "
Opiskelin luonnontieteitä -70 luvulla, mutta mistään väittämästäsi apinaihmisbuumista en ole kuullut. Huuharit ovat etsineet niitä kyllä, mutta tieteen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Joku lienee tyhmä ja se olet sinä Jyri.Jyrille on kerrottu tuo jo monta kertaa. Ilmeisesti Jyri tarkoittaa näitä isojalan metsästäjiä, ja luulee sen olevan jotenkin tiedettä. Kun ottaa huomioon, että Jyrin luetun ymmärtäminen on muutenkin heikkoa, niin hän voi luulla ihan mistä vain ihan mitä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku tässä lienee tyhmä, ja epäilen että se on perusteellisesti petetty evokki, heheh!Todella niitä apinaihmisiä pitäisi olla tuhansia eri kehitysvaiheessa, Vai onko niiden
selviytymis taistelu siinä vaiheessa että,ne on onnistuneet tappamaan jokaisen
välimuodon.että jäljellä on vain nykyihminen.Outoa on myös se ettei ole löytyny
ainuttakaan välimuoto raatoa noista kamppailuista.Samoin ei mistään muistakaan
eläimistä.Apina on apina eikä muutu ajan kuluessa ihmiseksi.Jos se pitäisi paikkansa
niin ihmiselle saattaisi kasvaa vaikka siivet kun tarpeeksi aikaa kuluu.
Todellisuudessa ihminen vain rappeutuu,ja sairastuu nopeammin.Ihmiselle arvioitu
60 sukupolvea jolloin ihminen siirtyy sukupuuttoon kuolleiden luetteloon.
- Anonyymi
Sinä olet ainoa jolla on aiheeseen liittyvä mania. Nyt suu soukemmalle.
- Anonyymi
Juu, vaietaan vaan me evot tästä kiusallisesta aiheesta ja lähdetään homostelemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, vaietaan vaan me evot tästä kiusallisesta aiheesta ja lähdetään homostelemaan!
Aiheessa ei ole muuta kiusallista, kuin se myötähäpeä, jota jokainen tervepäinen joutuu kokemaan kirjoituksiasi lukiessaan.
"dataa pukkkkaaaaa"
No olisipa mukava nähdä faktuaalista dataa asiasta. (Ehtiessäsi varmaan laitat.. :)
Noihin aikoihin aloin tajuta olevani heikolla pohjalla uskoessani luomiseen, mutta en lainkaan seurannut biologian tutkimuksen päämääriä / tuloksia.- Anonyymi
Ateistinen apinaihminen mylvii kuin ateistinen amispoju.
Samasta syystä kuin kreationistit vaikenevat siitä jumalanolemattomaksitodistusbuumista joka oli vallalla kaikissa Pohjois-Amerikan ja Australian yliopistoissa vuonna 1544 jolloin uskottiin satavarmasti että mitään Jumalaa ei ole koskaan ollut eikä ole eikä tule koskaan olemaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440