Olen gootti, ja olen hylätty yön lapsi. Te muut iloiset ihmiset olette säälittäviä konformisteja, ettekä tiedä mistään mitään.
Kerron itsestäni ennekuin uhraan itseni roviolla, koska olen OIKEA gootti:
-Pukeudun vain ja ainoastaan mustaan, kunnes löydän jotain tummempaa.
-Metallimusiikki (Children of Bodom, Dimmu Borgir, Cradle Of Filth) pelasti minut konformistien kuninkaalta, eli jeesukselta.
-En ole nähnyt aurinkoa 9 vuoteen, koska se on tarkoitettu konformisteille. Liikun ulkona vain öisin.
-Vapaa-aikana itken ja viiltelen itseäni pimeässä huoneessa 2 kynttilän palaessa Black Metalin soidessa taustalla.
-Kun yö tulee, menemme joukolla hautuumaalle pitämään tarvittavat rituaalit. (Ei, emme käännä hautakiviä, kuten te konformistimulkerot väitätte)
-Uhraamme itsemme pimeyden voimille roviolla.
In Hell I Burn.
Minä olen synkkä
4
796
Vastaukset
- Anonyymi
Pukeudun kirkkaisiin ja aurinkoisiin väreihin, mutta kuuntelen silti synkempää musaa kuin noi sun artificially dark artistit. Kokeile Tyske Ludderia, Front line Assemblyä ja Foetusta niin ehkä opit synkistelemään sofistikoidummin.
- Anonyymi
Tämä oli ikävä kuulla.
Muistattehan, että synkkyyteen saa valoa mm. kirkasvalohoidoista? Lisäksi voi syödä yrttejä ja huolehtia liikunnasta...Kirkasvalo lamppu löytyy tarvittaessa minulta ;-)
Musiikki taas auttaa paljolti hyvän fiiliksen saavuttamiseen.
- Anonyymi
Tämä oli ikävä kuulla.
Muistattehan, että synkkyyteen saa valoa mm. kirkasvalohoidoista? Lisäksi voi syödä monenlaisia yrttejä ja huolehtia liikunnasta.
Sattumoisin myyn itse kirkasvaloja ja yrttejä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Toiminnot:Etuliiteluettelo?prefix=Metal &namespace=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283