TREENAAMINEN OHJELMA KIITOS!!

Anonyymi

olen tehnyt nyt tälläin että ma rinta hauis ti jalat ke olkapäät ojentajat to selkä ! Niin millainen olisi hyvä ohjelma jos treenaisi joka lihasryhmän kaksi kertaa viikossa ? vastaus mielellään joltain joka kokenut ! kiitos jo etukäteen !!!!

9

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olkapää, ojentaja päivä turha. Eli penkki päivää yksi kova olkapää punnerrus, selkä päivään ojentajat ja olkapää liike.
      Sitten ma:kyykky, penkki, mave.
      Ke selkä, ojentajat, To jalat, pe rinta, hauis, olkapää.
      Idea on se että ma on voima päivä ja loput bodailua päivän kunnon mukaan.
      Jos syöt ylikulutuksen, tehokas Voima bodaus ohjelma. Jos taas diettaat niin ma tehdään nopeus painotteisesti uupumukseen asti. Eli pienet painot, toistot räjähtävästi niin pitkään että liike hyytyy.
      15vkoa ja sitten uusi ohjelma.

    • Anonyymi

      kiitos ! mutta miten siis jos lähtee maanantaista ? kun olis kiva testaa tehä sama lihas kaks kertaa viikossa ? ja voima ja lihas se päätavote ! ja en oo enään alottelija mutta noin 3 vuotta käyny ! ja kiitos

      • Anonyymi

        Idea on tehdä ma koko kroppa, kyykky, penkki, mave. Jos paukkuja riittää niin pystypunnerrus, leuanvedot mukaan. Penkki kapeena, ojentajat. Leuat kapeella, hauis painotteinen. Pohkeet voi tehdä superina leuanvedot kanssa niin ei treeni veny liian pitkäksi.

        Loppuviikko tehdään 3-jakoisesti kroppa läpi.
        Silloin lihat läpi 2xvko,ja lepo päiviä jää 3 viikkoon.


    • Anonyymi

      mitä muita hyviä ehdotuksia siis että joka lihasryhmä tulee tehtya läpi kaksi kertaa viikossa ? en keksi mitään järkevää

    • Anonyymi

      Vanha periaate tehokuisen voimatreenin suunnitteluksi. Hermotuksen vuoksi samaan treenikertaan EI vaikuutajia ja vastavaikuttajia.
      Siis ei ojentajia ja habaa. Ei etu- ja takareittä jne.

    • Anonyymi

      olisiko hyvä ma rinta ti jalat ke selkä to hartiat pe kädet ?

      • Anonyymi

        Idea oli tehdä 2xvko koko kroppa.

        Itse teen 1 jakoisella 3 kertaa viikossa.
        Jaoettelu menee niin että painopistettä muutellaan.
        Eli esim jalat menee seuraavasti.
        Ma kyykky 6x10, takareisikone 2x15, mave 5x8. Pohkeet, hauis, ojentaja superina 4x20.
        Ke etureisikone 4x20,prässi 4x30
        Pohkeet,leuanveto, Dippi superina 4x10,(pohkeet yhdellä jalalla)
        Pe etukyykky 5x4, askelkyykky 4x15.
        Samalla idealla kierrätetään muut lihasryhmät, treeni aika n. 80min kun palautusajat n. 1min.


    • Anonyymi

      Kannattaa myös välttää nittä lähikaupan huonolaatuisa proteiinijauhoja ja korvata ne esim luomukananmunilla tai muilla proteiinilähteillä niin kehitystä tulee paremmin.

      • Anonyymi

        Höpö höpö.
        Proteiini on aminohappoja, ihan sama mistä ne ottaa.
        Ja et tule huomaamaan mistään kummasta otat proteiinin.
        Ja jos luit aloituksen, niin kysyttiin treenistä ei ruuasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe