Rannalle mennessä näin naisen joka katsoi minua kuin kiinnostuneena. Mutta hän ei ollut perusnainen vaan äärimmäinen kaunotar. Vaistomaisesti jatkoin menoani vaikka tietenkin olisin halunnut hänet.
Tilanne tuntui samalta kuin että joku seisoisi kyltin kanssa: "Lahjoitetaan miljardi euroa." Ei kukaan oikeasti halua lahjoittaa minulle miljardia, ajattelisin ja voisin kävellä pois kysymättä mitään. Mitä jos se olisikin ollut totta? Nyt en saa tietää. Toisaalta en osaa iskeä mitään naisia kuitenkaan joten tuskin mitään olisi tapahtunut. Näin vältyn noloilta yrityksiltäni, mutta jään taas yksin mitä en kestä. Harrastan muuten lottoamista, joka on epätoivoista mutta näen siinä mahdollisuuden. Tuollaisen naisen näen niin mahdottomana että en edes yritä vaikka palkinto onkin paljon enemmän kuin missään lotossa.
Vaikka uskon Jumalaan, en näköjään usko että hän rakastaa minua vaikka on jopa kuollut puolestani. Mutta olen vanhakin. Kai Jumala olisi paljon aiemmin parittanut minut jos rakastaisi, mistä ihan loogisesti seuraa tämä ajatus että ei rakasta.
Kun ei minulle kelpaa rumat eikä näköjään kauniit niin mikähän sitten? Kauniita naisia olen oppinut välttelemään siksikin että ei he pidä rakkautta minkään arvoisena kun saavat niin paljon huomiota. Tämä minuun vaikutti mutta tällä kertaa vähemmän ja tuo epäusko oli pääosassa. Näiden yhteisvaikutuksesta kuitenkin jään taas yksin.
Too hot to handle
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala rakastaa sinua. Piste. Se on muuttumaton fakta. Mutta maailma on maailma. Ihmisillä on vapaa tahto. Ihmiset saavat asioita tapahtumaan täällä. Eli pitää itse tehdä asioiden eteen jotain. Ei ne asiat vaan tule vaikka miten rukoilisi. Ehkä siinä on se, että saa itse kokea hyvää oloa siitä että teki aloitteen ja nainen sanoi kyllä. Olishan se helpompaa jos kaikki asiat vaan tippuisivat syliin. Mutta sitten ei itse kokisi koskaan saavuttaneensa mitään. Ehkä siinä on se viisaus. Näin kristilliseltä kantilta ajatellen.
Tsemppiä ja voimia. Itse elän elämäni yksin. M42v - Anonyymi
Epäilen, että sinunkin tapauksessasi on kyse siitä miesten tavanomaisesta kuvitelmasta.
Miehet nimittäin kuvittelevat jokaista naishenkilön katsetta kiinnostuksen osoitukseksi, vaikka todellisuudessa katse saattaa olla huvittunut, moittiva tai vain ihan vahingossa kyseiseen mieheen osunut. Miehet pelkäävät kauniita naisia..
Monet mallitkin noin sanovat.- Anonyymi
Koska tietävät, etteivät täytä kauniin naisen vaatimus tasoa, jota kaunis nainen mieheltä vaatii.
Anonyymi kirjoitti:
Koska tietävät, etteivät täytä kauniin naisen vaatimus tasoa, jota kaunis nainen mieheltä vaatii.
Mistä seuraa, että kaikista kauneimmatnaiset saavat vähämmän seuraehdotuksia kuin tavispirkot.
- Anonyymi
Miehet pelkäävät kauniita naisia ja älykkäitä naisia ja naisia, jotka ovat sekä kauniita että älykkäitä. Tosin kyllä naisetkin voi joskus pelätä komeita miehiä, jos kokevat, etteivät ole "samasta puusta veistettyjä".
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mistä seuraa, että kaikista kauneimmatnaiset saavat vähämmän seuraehdotuksia kuin tavispirkot.
Olin autoliikkeessä autonäyttelyssä ja olin ottamassa tarjolla olevaa kahvia.
Huomasin, kun taakseni tuli kaunis nainen äitinsä kanssa.
Yht'äkkiä nainen alkoi puhumaan minulle, josta menin täysin hämilleni, siis ihan vieras nainen alkaa yht'äkkiä juttelemaan rumalle miehelle.
Otin kahvia ja siirryin sitten sellaiselle pöydälle kavikupin kanssa.
Kas kummaa, nainenkin tuli samalle pöydälle, jo on maailmankirjat sekaisin.
Ajattelin, että nainen menee varmaan pöydälle, jossa on penkit, että voi istua, kun nuoren naisen äitikin oli mukana, jota nuori nainen auttoi kantamalla kahta kahcikuppia ja äitikin sieltä tuli paikalle, eikä mikään vanhus äiti.
Nainen kyseli ja olin ihmetyksen vallassa, enkä oiken käsittänyt, että miten nainen alkaa rumalle miehelle puhumaan.
Lähdin sitten menemään, enkä tietenkään älynyt kysyä naisen nimeä tai puhelin numeroa, koska tilanne oli niin hämmentävä.
Komealle miehelle nainen olisi varmasti tarjonnut puhelin numeroa.
Varmaan nainen muuten vain jutteli ilman mitään syvällisempää, mutta miehen ajatusmaailma tulkitsee heti jotain aivan muuta.
t. Ruma mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin autoliikkeessä autonäyttelyssä ja olin ottamassa tarjolla olevaa kahvia.
Huomasin, kun taakseni tuli kaunis nainen äitinsä kanssa.
Yht'äkkiä nainen alkoi puhumaan minulle, josta menin täysin hämilleni, siis ihan vieras nainen alkaa yht'äkkiä juttelemaan rumalle miehelle.
Otin kahvia ja siirryin sitten sellaiselle pöydälle kavikupin kanssa.
Kas kummaa, nainenkin tuli samalle pöydälle, jo on maailmankirjat sekaisin.
Ajattelin, että nainen menee varmaan pöydälle, jossa on penkit, että voi istua, kun nuoren naisen äitikin oli mukana, jota nuori nainen auttoi kantamalla kahta kahcikuppia ja äitikin sieltä tuli paikalle, eikä mikään vanhus äiti.
Nainen kyseli ja olin ihmetyksen vallassa, enkä oiken käsittänyt, että miten nainen alkaa rumalle miehelle puhumaan.
Lähdin sitten menemään, enkä tietenkään älynyt kysyä naisen nimeä tai puhelin numeroa, koska tilanne oli niin hämmentävä.
Komealle miehelle nainen olisi varmasti tarjonnut puhelin numeroa.
Varmaan nainen muuten vain jutteli ilman mitään syvällisempää, mutta miehen ajatusmaailma tulkitsee heti jotain aivan muuta.
t. Ruma miesHyvä kun et kysynyt numeroa tai nimeä, nainen voi jutella muutenvaan vieraiden ihmisten kanssa kuten sinäkin voit. Olisi saattanut mennä noloksi tilanteeksi.
Ehkä nainen yritti naittaa sulle äitiään.
- Anonyymi
Hyvin todennäköisesti nainen katseli takanasi kävellyttä komeaa miestä (kenties jopa minua?), ja sinä ätminreppana haluat uskotella itsellesi, että hän katseli sinua.
Mutta sillähän se totuus olisi selvinnyt, kun olisit vastannut kontaktiyritykseen. Nyt pohdit loppuelämäsi, katsoiko nainen ehkä sittenkin sinua. Todennäköisyys on likipitäen yhtä olematon kuin voittaa lotossa täysosuma, mutta joku lottopotinkin aina nappaa.
Vinkki seuraavalle kerralle, mikäli sellainen vielä joskus osuu kohdallesi: Älä pelkää Totuuden Hetkeä, vaan tartu härkää sarvista. Jos ei pelaa, ei voi voittaa. Jumala sinua ei voi auttaa, taikaolentoja kun tuskin on olemassa, mutta sinä itse voit. - Anonyymi
Tuon takia elätte yksin ja ilmans eksiä koska ette uskalla mennä juttelee naisille. Sanon aina naapurillekkin päivää ja juttelen jotain ja muille naisille juttelen ihan kaverina ensin. Pitää mennä juttelee ja rannalla voi sanoa naiselle vaikka että kaunis rusketus ja hymy perään niin huomaat että naiset kyllä puhuu myös sinulle.
- Anonyymi
Ei se mitään kiinnostusta ollut, tai sitten jossain takanasi oli komea mies.
Juuri niin, kannattaa aina ajatella, ettei se kuitenkaan ole totta tai ettei kukaan kuitenkaan koskaan lahjoita miljoonia vai paljonkos siinä esimerkissäsi oli.
Jos kuitenkin lakkaa päättämästä toisen puolesta mitä hän ajattelee, siitä saattaa aueta uusi elämä.Minulla oli tuollainen t-paita. Sama teksti.
- Anonyymi
Joo, sellasta vaan tuli mieleen, jotta vissiin kauniissa naisissa ja hevosissa on jotakin yhteistä, kun miehet yleisesti ottaen pelkää niitä molempia. Emmä tiiä.
- Anonyymi
Hyvä kuvaus miksi ätmi on ätmi. Jumala siinä just yritti sua parittaa.
Rakkaus ja huomio on kaksi aivan eri asiaa.
Totta on että miesten kerjäävä huomio (eli miten oikeasti kerjäävät huomiota naisilta itselleen) ei ole minkään arvoista, mutta se että oikeasti huomioi sen naisen hyvinvoinnin ja tarpeet ja rakastaa, niin se on sitäkin arvokkaampaa. - Anonyymi
Kaunis nainen saa huomiota silmänräpäyksen ajan kun on nuori ja sitten lakastuu hyvin nopeasti ja muuttuu ilmaksi miesten silmissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205333- 501381
- 11807
- 47779
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 46772
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132735Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734