Vai pärjäättekö ilman?
Tarviitteko seksiä ja läheisyyttä?
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tarvi
- Anonyymi
En tarvi enää tästä lähin! Hyvin kaukana pysyn yhtään lähemmistä kontakteista kehenkään
- Anonyymi
Tarvisin naista ja kosketusta, tässä on tullut jo hulluksi kun ei saa.
- Anonyymi
Ei tarvitse, neljä vuotta mennyt näin ja kaikki aivan loistavasti
Läheisyyttä kyllä ja halauksia, hellyyttä. Ilman seksiä pärjäisin kyllä, jos tarttee pärjätä tai olisin sinkku. Mun maailmani ei romahda mitenkäänpäin ilman seksiä vaikka loppus kokonaan, mutta jos läheisyys ja halailu, hellyys loppus tykkänään en ehkä olis kovin mukava ihminen enää tai ainakin olisin tosi surullinen. :(
- Anonyymi
Sitä mitä ei saa niin ei voi tarvita.
- Anonyymi
Eihän sellaista osaa kaivata mitä ei ole koskaan saanut. Tai olenhan nukkunut naisen kanssa sentään 8 yötä koko elämäni aikana. Ja olen jo sentään 38v. Nyt olen ymmärtänyt mitä olen menettänyt. Olen vihainen ja katkera itselleni. En ole paljoa saanut elämältä ja ihmettelenkin miten asia ole vaivannut minua enempää. Nyt tuo läheisyyden puute tuntuu välillä melkein fyysisenä kipuna. Pärjäähän sitä ilman kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole. Kärsin kuitenkin tilanteesta. Vaikka joku voi muuta kuvitella kaipaan läheisyyttä ihan luonnostani.
- Anonyymi
Tarviin tosi paljon. Halaan avovaimoo joka päivä, suutelen ja nain pari kertaa viikossa.
Kyllä nainen tarvitsee miehen.
- Anonyymi
Lesbot eivät tarvi. Eivätkä aseksuaalit. Eivätkä kaikki heteronaisetkaan. Parempi yksin kun huonossa suhteessa, ja suurin osa miehistä on huonoja.
- Anonyymi
Oltu yli 7 vuotta ilman, hyvin pärjännyt. En kaipaa edes seksiä. Eli väitteesi ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Ihmiset ei puhu läheisyyden tarpeestaan suhteessa ja sitten ihmetellään kun ei olla läheisiä. Joka päivä pitää halata ja suudella ja seksille pitää oll aikaa eikä mitään hätäistä panoa niin parisude toimii paljon paremmin kun on läheisyyttä.
- Anonyymi
En tarvitse fyysistä läheisyyttä, mutta ymmärtävät korvat ja neuvokas suu olisivat mukavat.
- Anonyymi
En pärjäisi mutta pakko on ollut. Mietin mitä hallaa se onkaan tehnyt minulle. Vuosia ilman edes läheisyyttä. Joka on mulle myös seksin osa. Ei ole siis seksiä ilman läheisyyttä tai ainakaan sitä ei maksa vaivaa tavoitella.
- Anonyymi
En tarvi. Pärjään hyvin ilman.
- Anonyymi
Pakko pärjätä kun ei saa naista.
- Anonyymi
Tarvisin kyllä, mutta eipä ole ollut viimeaikoina tarjolla. En meinaan harrasta pelkkiä seksisuhteita, niitähän toki löytyisi monin kappalein. Hyviä miehiä parisuhteeseen taas on vaikea löytää.
Eron jälkeen menee jonkinaikaa, ettei ole kumpikaan mielessä. Menee jokin tovi, että sellaista alkaa taas kaivata jostain...
Varmasti voisin elää ilman läheisyyttä, mutta seksiähän voi harrastella vaikka yksinkin... Ei kumpikaan varmasti ole niin ehdottomia, ettenkö yksin pärjäis... Mutta mikspä sitä suotta...kaksin aina kaunihimpi.Tarvitsen molempia, voin elää ilman seksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla7012773Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131324Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511259- 1131245
- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112973Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105959Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761