niin täällä lukee ja moni sanoo ettei ole yhtään ystävää niin miksi samalla paikkakunnalla tai lähellä asuvat eli vastakkaiset sukupuolet voi tavata ja olla kavereita ja tehdä mitä ystävät kaverit tekeekään yhdessä
palstalaisista kavereita
87
<50
Vastaukset
Miksi vastakkaista sukupuolta, eikä kaveri voi olla saman sukupuolen kanssa?
- Anonyymi
no lueppas aloituksia ja moni yksinäinen ja toivoisi saavansa vastakkaisesta sukupuolesta ystävän niin nyt on hetero ihmisistä kyse ja varmasti tekee kummallekkin sukupuolelle hyvää tavata ja ystävystyä vastakkaisen sukupuolen kanssa ja käydä yhdessä jossakin ja huomata että on kivempaa kuin tinderiystävät niin nyt onkin aito ja oikea ystävä kyseessä
- Anonyymi
uskon että kummallekkin tekee hyvää tutustua toiseen sukupuoleen
Harmaaritari kirjoitti:
Palstalla kaikki kamuilee vain vastakkaisen sukupuolen kanssa, siksi.
Hirveesti tekee mieli kamuilla, saako
Burrr rurrur sur rur :D
Mjaa, tykkään kaikistaaaaaaaaaa <3- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Mjaa, tykkään kaikistaaaaaaaaaa <3missä päin asuitkaan
Mjaa, tykkään kaikistaaaaaaaaaa <3Taitaa olla kohta pitkä jono missP:n oven takana kamuhalia hakemassa :D
Anonyymi kirjoitti:
no lueppas aloituksia ja moni yksinäinen ja toivoisi saavansa vastakkaisesta sukupuolesta ystävän niin nyt on hetero ihmisistä kyse ja varmasti tekee kummallekkin sukupuolelle hyvää tavata ja ystävystyä vastakkaisen sukupuolen kanssa ja käydä yhdessä jossakin ja huomata että on kivempaa kuin tinderiystävät niin nyt onkin aito ja oikea ystävä kyseessä
Luenhan minä näitä aloituksia. Minusta on pikkuisen surkuhupaisaa, jos halutaan kaveri, joka on vastakkaista sukupuolta. Jos kavereiksikaan ei hyväksytä muita kuin vastakkaista sukupuolta ja kun näyttää, että heitä ei saa, minun nähdäkseni ei ole vaihtoehtoja...pitää olla yksin.
Itse ymmärrän kyllä asian niin, että kaverin sukupuolella ei ole merkitystä, ei ainakaan minulle ole.Harmaaritari kirjoitti:
Taitaa olla kohta pitkä jono missP:n oven takana kamuhalia hakemassa :D
Syliiiiiiiiiiin vaan <3
Harmaaritari kirjoitti:
Palstalla kaikki kamuilee vain vastakkaisen sukupuolen kanssa, siksi.
Siltähän se vähän vaikuttaa, ymmärrän hyvin sitten sen, ettei ole kavereita, kun ei niitä vastakkaisen sukupuollen edustajiakaan saa.
- Anonyymi
Minuutti. Tuli vähän äkkiä :D
ei muuten voi ketään pyytää sinua ulos eli täytyy olla samasta kaupungista
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Siltähän se vähän vaikuttaa, ymmärrän hyvin sitten sen, ettei ole kavereita, kun ei niitä vastakkaisen sukupuollen edustajiakaan saa.
Oon hirveen huono naisten kanssa :D (vaikka he mukavia ovatkin)
Miestä (palstallakin) voi vähän "vanuttaa".Anonyymi kirjoitti:
ei muuten voi ketään pyytää sinua ulos eli täytyy olla samasta kaupungista
Heh, ihan kuin kaupungin ympärillä olisi piikkilanka tai kupu?
Oon hirveen huono naisten kanssa :D (vaikka he mukavia ovatkin)
Miestä (palstallakin) voi vähän "vanuttaa".Ok, kiitos tiedosta. Minun on helppo halata miehiä ja naisia.
- Anonyymi
Luenhan minä näitä aloituksia. Minusta on pikkuisen surkuhupaisaa, jos halutaan kaveri, joka on vastakkaista sukupuolta. Jos kavereiksikaan ei hyväksytä muita kuin vastakkaista sukupuolta ja kun näyttää, että heitä ei saa, minun nähdäkseni ei ole vaihtoehtoja...pitää olla yksin.
Itse ymmärrän kyllä asian niin, että kaverin sukupuolella ei ole merkitystä, ei ainakaan minulle ole.aikuisena halutaan vastakkaisen sukupuolisesta kaverin niin tyttö tekee pojalle hyvä ja poika tytölle hyvää niin eikö jos esim 2 naista kavereina niin tule mieleen lesbot
No onko se sinusta sitten muka reilua jos hänellä jonka nimeä ei saa mainita ilman ettei tule kilareita on kaikki palstan naiset "vain kavereina" ja kaikki muut palstan miehet joutuu kamuilemaan keskenään?
Anonyymi kirjoitti:
aikuisena halutaan vastakkaisen sukupuolisesta kaverin niin tyttö tekee pojalle hyvä ja poika tytölle hyvää niin eikö jos esim 2 naista kavereina niin tule mieleen lesbot
Ahaa...tarkoitat kaverilla seurustelu- ja seksikumppania. Minä ymmärrän sanan kaveri vähän eri tavalla.
- Anonyymi
Ok, kiitos tiedosta. Minun on helppo halata miehiä ja naisia.
oletko bi seksuaali vai pelkäätkö miehiä niin oletko vanhapiika ja miehet pelottaa
Harmaaritari kirjoitti:
No onko se sinusta sitten muka reilua jos hänellä jonka nimeä ei saa mainita ilman ettei tule kilareita on kaikki palstan naiset "vain kavereina" ja kaikki muut palstan miehet joutuu kamuilemaan keskenään?
Kuule kulta, voin olla kaverisi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aikuisena halutaan vastakkaisen sukupuolisesta kaverin niin tyttö tekee pojalle hyvä ja poika tytölle hyvää niin eikö jos esim 2 naista kavereina niin tule mieleen lesbot
miksi pitäisi tulla, nuorempana minulla oli naiskavereita
Anonyymi kirjoitti:
oletko bi seksuaali vai pelkäätkö miehiä niin oletko vanhapiika ja miehet pelottaa
Juu en...
Kuule kulta, voin olla kaverisi :)
En minä ala tuommoisen kullittelijan kanssa kamuilemaan, tiedä miten siinä käy :D
- Anonyymi
Ahaa...tarkoitat kaverilla seurustelu- ja seksikumppania. Minä ymmärrän sanan kaveri vähän eri tavalla.
ei seksiä ole lainkaan vaan kavereita olette ja kumpikin etsii sitä kumppaniaan ja kun se löytyy niin kaveruutenne jää niin olette vain sinkku ajan kavereita ja siihen ei kuulu seksi eikä pussailut eikä halitkaan
Harmaaritari kirjoitti:
En minä ala tuommoisen kullittelijan kanssa kamuilemaan, tiedä miten siinä käy :D
Niinhän siinä usein käy, ettei se sitten käykään. Pidän sinusta joka tapauksessa, eikä meidän tarvitse olla kavereita, ellet tahdo, mussukka. :)
Anonyymi kirjoitti:
ei seksiä ole lainkaan vaan kavereita olette ja kumpikin etsii sitä kumppaniaan ja kun se löytyy niin kaveruutenne jää niin olette vain sinkku ajan kavereita ja siihen ei kuulu seksi eikä pussailut eikä halitkaan
Minustakaan kaverit eivät harrasta seksiä. Itse ainakin ajattelen niin, ettei kavereiden kanssa olla muuta kuin kavereita.
- Anonyymi
Juu en...
uskon ja luulen että sinullekkin tekisi terää mennä kahville kahvilaan jonkun sinkkumiehen kanssa ja joskus matkustatte vaikka mereä katsomaan tai jos kaupungilla hoidettavia asioita niin saat kaverin mukaan tai käydä jätskillä yms tai mennä tanssimaan ja yhteinen kyyti maksatte bensan puoliksi
Niinhän siinä usein käy, ettei se sitten käykään. Pidän sinusta joka tapauksessa, eikä meidän tarvitse olla kavereita, ellet tahdo, mussukka. :)
Ei mulla muuten kamuilua vastaan mitään ole mutta tuommoisia sanoja ei käytetä kunnon kamusuhteissa, niissä ennemminkin käytetään mm. pöljä, ainakin noin niin kuin miesten keskinäisissä.
Anonyymi kirjoitti:
uskon ja luulen että sinullekkin tekisi terää mennä kahville kahvilaan jonkun sinkkumiehen kanssa ja joskus matkustatte vaikka mereä katsomaan tai jos kaupungilla hoidettavia asioita niin saat kaverin mukaan tai käydä jätskillä yms tai mennä tanssimaan ja yhteinen kyyti maksatte bensan puoliksi
Juu varmaan.
Mitä sinun elämääsi kuuluu, millainen päivä sinulla on ollut?- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ei mulla muuten kamuilua vastaan mitään ole mutta tuommoisia sanoja ei käytetä kunnon kamusuhteissa, niissä ennemminkin käytetään mm. pöljä, ainakin noin niin kuin miesten keskinäisissä.
totta ei kaveria sanota kullaksi rakkaaksi mussukaksi niin se sanotaan sille jota rakastetaan eikä kaverille niin kaveri on kaveri
Harmaaritari kirjoitti:
Minä en olekaan mies. Voin tietenkin kutsua sinua myös Ritariksi.
Se on muuten aika jänski, että lapsille tulee helposti sanottua, että voi kulta.... oli ne omia tai muiden muksuja ... :DAnonyymi kirjoitti:
totta ei kaveria sanota kullaksi rakkaaksi mussukaksi niin se sanotaan sille jota rakastetaan eikä kaverille niin kaveri on kaveri
Tarkoitatko, ettei kaveria voi rakastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä omaa miestään voi kutsua mussukaksi.
- Anonyymi
Omaa miestään voi rakastaa.
- Anonyymi
aiemmin sanoit ettei kaveruuteen kuulu rakkaus ja seksi mutta kummiskin itse rakastut ja ehdottelet seksiä ja että näytä kikkeli niin ei kaverin kuulu kikkeliään kaverille näyttää vaan se näytetään sille rakkaalle
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Reilu vastaanotto vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä omaa miestään voi kutsua mussukaksi.
niin omaa miestään voi sanoa mutta ei kaverille tai ystävälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin omaa miestään voi sanoa mutta ei kaverille tai ystävälle
Niin,mutta jos on oma mies.
Anonyymi kirjoitti:
aiemmin sanoit ettei kaveruuteen kuulu rakkaus ja seksi mutta kummiskin itse rakastut ja ehdottelet seksiä ja että näytä kikkeli niin ei kaverin kuulu kikkeliään kaverille näyttää vaan se näytetään sille rakkaalle
En sanonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,mutta jos on oma mies.
varmasti kaverimies sanoo mene miehesi luokse ja meidän kaveruus loppuu älä petä niin nyt sinkuista puhe ei varatuista pettäjistä
- Anonyymi
Rakkaita voi suoraan olla, olematta kaveri.
Minä en olekaan mies. Voin tietenkin kutsua sinua myös Ritariksi.
Se on muuten aika jänski, että lapsille tulee helposti sanottua, että voi kulta.... oli ne omia tai muiden muksuja ... :DJaa, se on varmaan joku naisjuttu. Ei me miehet noin sanota.
- Anonyymi
Minustakaan kaverit eivät harrasta seksiä. Itse ainakin ajattelen niin, ettei kavereiden kanssa olla muuta kuin kavereita.
sanotko tässä ettei kaverit harrasta seksiä eli kyllä sanoit niin kaveruuteen ei kuulu seksi niin etsi seksiseurasi muualta ja ole ystävällesi ystävä
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Jaa, se on varmaan joku naisjuttu. Ei me miehet noin sanota.
Jospa menisit suoraan hänen luokseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varmasti kaverimies sanoo mene miehesi luokse ja meidän kaveruus loppuu älä petä niin nyt sinkuista puhe ei varatuista pettäjistä
Palsta on täynnä varattuja pettäjiä. Mutta yhdestähän riittää monelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta on täynnä varattuja pettäjiä. Mutta yhdestähän riittää monelle.
No niin riittää, mutta vähän siinä kiirettä pitää :D
Harmaaritari kirjoitti:
Jaa, se on varmaan joku naisjuttu. Ei me miehet noin sanota.
Epäilemättä se on naisten juttu...ei kai miehet hempeile :D
Anonyymi kirjoitti:
sanotko tässä ettei kaverit harrasta seksiä eli kyllä sanoit niin kaveruuteen ei kuulu seksi niin etsi seksiseurasi muualta ja ole ystävällesi ystävä
Sanoin, etteivät kaverit harrasta seksiä.
- Anonyymi
Kyllä ne miehetkin hempeilee... :D
- Anonyymi
taidat olla naisiin menevä niin varmasti naisestakin kurjaa kun rakastut naiseen ja hempeilet sille ja sanot rakastavasi häntä ja pussataanko ja mennään sekstaamaan niin ei nainen tuota odottanut kun kavereita olette
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne miehetkin hempeilee... :D
Tiedänhän minä sen. Yritän uskotella, että uskon miesten olevan karskeja ja turhia hempeilemättömiä :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Hyvin käy.
Anonyymi kirjoitti:
taidat olla naisiin menevä niin varmasti naisestakin kurjaa kun rakastut naiseen ja hempeilet sille ja sanot rakastavasi häntä ja pussataanko ja mennään sekstaamaan niin ei nainen tuota odottanut kun kavereita olette
Mitäpä jos siirrytään johonkin muuhun aiheeseen kuin minuun? Sopisiko se sinulle?
- Anonyymi
Tiedänhän minä sen. Yritän uskotella, että uskon miesten olevan karskeja ja turhia hempeilemättömiä :)
Parasta on oman miehen rakkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta on oman miehen rakkaus.
No välillä voi olla vähän kaverimieskin? :)
Joo ei ja muuten jos ihan laajemminkin ajattelee niin jos jonkun miehen kuulisi noin lapselle sanovan, varsinkin ei omalle niin kyllä siinä mieleen saattaisi tulla että onko se joku pedari? väitän että kaikille liberaaleillekin jotka saarnaa tasa-arvosta tulisi että siinä mielessä vaikka sukupuolirooleja ei enää olisi on ne silti olisi jollain tapaa aina olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No välillä voi olla vähän kaverimieskin? :)
Voi kai.
- Anonyymi
Mitäpä jos siirrytään johonkin muuhun aiheeseen kuin minuun? Sopisiko se sinulle?
sopii se ja ei sinun kannata lähteä miehen matkaan vaan etsit itsellesi kivan naisen niin olisit heti sanonut että tykkäät naisista tai sanoithan sinä että tykkäät olla kaveri samaa sukupuolen kanssa etkä ymmärrä vastakkaidsia sukupuolia kavereina
Harmaaritari kirjoitti:
Joo ei ja muuten jos ihan laajemminkin ajattelee niin jos jonkun miehen kuulisi noin lapselle sanovan, varsinkin ei omalle niin kyllä siinä mieleen saattaisi tulla että onko se joku pedari? väitän että kaikille liberaaleillekin jotka saarnaa tasa-arvosta tulisi että siinä mielessä vaikka sukupuolirooleja ei enää olisi on ne silti olisi jollain tapaa aina olemassa.
Kyllä kai ne roolit jollakin tapaa ovat aina olemassa.
Anonyymi kirjoitti:
sopii se ja ei sinun kannata lähteä miehen matkaan vaan etsit itsellesi kivan naisen niin olisit heti sanonut että tykkäät naisista tai sanoithan sinä että tykkäät olla kaveri samaa sukupuolen kanssa etkä ymmärrä vastakkaidsia sukupuolia kavereina
Kuule, jospa ihan vaan jätät ne oletukset tekemättä. En oikeastaan ymmärrä miksi sinua niin tavattomasti kiinnostaa vatvoa minun pariutumisasioitani. Olen jo ihan täysi-ikäinen ja osaan hoitaa pariutumisasiani ihan ilman sinun neuvojasikin.
Jos pohditaan välillä sinun parisuhdekuvioitasi, sopiiko se sinulle?- Anonyymi
Kyllä kai ne roolit jollakin tapaa ovat aina olemassa.
saanko kysyä millaisista naisista pidät esim pidätkö lolan tai tuksu vartaloisista naisista ja mitä katsot naisessa tissejä peppua reisiä vai haarojen väliä ekana niin mahtaako meillä olla sama nais maku
- Anonyymi
Kuule, jospa ihan vaan jätät ne oletukset tekemättä. En oikeastaan ymmärrä miksi sinua niin tavattomasti kiinnostaa vatvoa minun pariutumisasioitani. Olen jo ihan täysi-ikäinen ja osaan hoitaa pariutumisasiani ihan ilman sinun neuvojasikin.
Jos pohditaan välillä sinun parisuhdekuvioitasi, sopiiko se sinulle?Miksi et suoraan sano, että Ritari on miehesi?
- Anonyymi
Jos pohditaan välillä sinun parisuhdekuvioitasi, sopiiko se sinulle?Palstalla saamme puhua kukin mistä haluamme eikö niin?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et suoraan sano, että Ritari on miehesi?
Miksi minä valehtelemaan rupeaisin?
- Anonyymi
Jos pohditaan välillä sinun parisuhdekuvioitasi, sopiiko se sinulle?sinun parastasi tässä ajatellaan ja että etsisit ja löytäisit elämän kumppanin
- Anonyymi
Miksi minä valehtelemaan rupeaisin?
Hahaahahahhhahaaah
Anonyymi kirjoitti:
sinun parastasi tässä ajatellaan ja että etsisit ja löytäisit elämän kumppanin
No minäpä jätän teidät sitten tähän juttelemaan minun parhaastani. Mukavaa juttutuokiota :)
- Anonyymi
Emme saa.
Kyllä vain saamme.
- Anonyymi
No minäpä jätän teidät sitten tähän juttelemaan minun parhaastani. Mukavaa juttutuokiota :)
ei puhuta sitten ja hyvää yötä ja kauniita unia
Anonyymi kirjoitti:
ei puhuta sitten ja hyvää yötä ja kauniita unia
Hyvää yötä ja kauniita unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinun parastasi tässä ajatellaan ja että etsisit ja löytäisit elämän kumppanin
Niin ajatellaan. :D
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia.
ei riitaa pitänyt haastaa ja taisin suututtaa sinut anteeksi ja nyt hyvää yötä blento suukon kera moikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei riitaa pitänyt haastaa ja taisin suututtaa sinut anteeksi ja nyt hyvää yötä blento suukon kera moikka
Arka paikka.
Anonyymi kirjoitti:
Et suututtanut minua, saat toki anteeksi, jos sinusta tuntuu, että pitää pyytää anteeksi.
Hyvää yötä.- Anonyymi
Et suututtanut minua, saat toki anteeksi, jos sinusta tuntuu, että pitää pyytää anteeksi.
Hyvää yötä.no tuli vähän paha mieli että suututin sinut no olet ihan kiva ja sinulle toivon että löydät kivan miehen itsellesi niin suututtaa ei ollut tarkoitus niin tuli vaan paha mieli jos sinullekkin tuli pahamieli ja haastoin riitaa mutta nyt menen nukkumaan hyvää yötä
Anonyymi kirjoitti:
no tuli vähän paha mieli että suututin sinut no olet ihan kiva ja sinulle toivon että löydät kivan miehen itsellesi niin suututtaa ei ollut tarkoitus niin tuli vaan paha mieli jos sinullekkin tuli pahamieli ja haastoin riitaa mutta nyt menen nukkumaan hyvää yötä
Et suututtanut minua. Voit olla ihan levollisin mielin. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Et suututtanut minua. Voit olla ihan levollisin mielin. Hyvää yötä.
hyvä juttu nyt tuli parempi mieli kiitos ja mene sinäkin nukkumaan öitä ja hyvän yön suukko lähti
- Anonyymi
Luulen että on kavereita.
- Anonyymi
Mikseivät voisi, sehän olisi kivaa.
- Anonyymi
niin olisi esim kummallakin sinkkuus kestänyt vuosia ja eikä kavereita niin kyllä tyttö ja poika sinkulle tekee hyvää että olisivat kavereita ja samalla tutustuu toiseen sukupuoleen ja ehkä auttavat ja kannustavat toisiaan löytämään kumppanin
- Anonyymi
Kyllä tommonen aito ihminen on semmonen aamulla herätessäkin. Hieman viallisenakin meinaan, vaan miten se aitous kellekään kuuluuisikaan. No ei mitenkään.
- Anonyymi
Jospa sätissä on juuri ihmiset jotka ei tule toimeen muiden ihmisten kanssa ja ovat siksi sätissä? Kuka haluaa tutustua veemäiseen tyyppiin joka asuukin naapurissa ja josta ei sitte pääsekään eroon ja joka juoruu asioita sätissä? Tai tunnetkin jollakin nikillä hänet mutta et niillä kaikilla muilla mitä hän käyttää.
- Anonyymi
totta tuokin
- Anonyymi
Naisesta panokaveria turusta?????????????
- Anonyymi
Mielellään olisin eräästä palstalaisesta kaverin ottanut. Myöhäistä.
- Anonyymi
Kaverit ja naminami-vanukkaat kuuluvat varhaislapsuuteen. Aikuisella ei kuulu enää olla kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131514Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621465- 1081134
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1221082- 76756
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 141671
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala376582- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515