Sen tietävät kaikki mutta siitä halutaan olla hiljaa. Persut haluavat vimmalla tuoda maahan lisää ongelmia.
Suomi on täysin epäonnistunut maa
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuksen kannattaja olin joskus, mutta kun vievät Suomen valtion rahat Maltan valtioihin ja muihin veroparatiiseihin, varastaen Suomen rahoja, kyllästyin silloin :D
- Anonyymi
Aika pölhökustaa saa olla, että ei tajunnut alunperin kyseessä olevan rosvojoukko. Ehkä sinä sen joskus persuistakin huomaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pölhökustaa saa olla, että ei tajunnut alunperin kyseessä olevan rosvojoukko. Ehkä sinä sen joskus persuistakin huomaat.
Pitäisi De-Aktivoida hallitus kokoNaisuudessaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pölhökustaa saa olla, että ei tajunnut alunperin kyseessä olevan rosvojoukko. Ehkä sinä sen joskus persuistakin huomaat.
Sinä et oo vieläkään huomannu, että vihreät saivat aikaan suomen maa-alueitten myymisen venäläisille, kuten myös Carunakaupat ja vaativat lisää kehitysapurahoja laitettavaksi kaikenmaailman mafiarosvopäälliköiden aseitten ostoon, vaikka entisetkään ei ole auttanu yhtään mitään.
Kaikki näkyy muuttuvan paskaksi, mihin vihreät on näppinsä tunkeneet.
Onneksi kansa tietää ja PS-kannatus vain lisääntyy, niin tulee tapahtumaan tässäkin ketjussa olevien metaaniletkunpätkien sonnanönkimisen seurauksena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et oo vieläkään huomannu, että vihreät saivat aikaan suomen maa-alueitten myymisen venäläisille, kuten myös Carunakaupat ja vaativat lisää kehitysapurahoja laitettavaksi kaikenmaailman mafiarosvopäälliköiden aseitten ostoon, vaikka entisetkään ei ole auttanu yhtään mitään.
Kaikki näkyy muuttuvan paskaksi, mihin vihreät on näppinsä tunkeneet.
Onneksi kansa tietää ja PS-kannatus vain lisääntyy, niin tulee tapahtumaan tässäkin ketjussa olevien metaaniletkunpätkien sonnanönkimisen seurauksena.En ole äänestänyt vihreitä, en kokoomusta, enkä persuja. Päättele loput itse, jos kykenet.
Ps valtaan ja muiden puolueiden tyypit kerätään leireille uudelleen koulutukseen ja homma toimii
- Anonyymi
Persut voidaan suoraan puristaa biopolttoaineeksi. Ei auta uudelleenkoulutus.
- Anonyymi
Aloittajan näkemys todellisuudesta on päinvastainen totuuden kanssa.
Pelottavaa miten kujalla ihmiset näinä päivinä voivat olla. - Anonyymi
Sisäkanisterimme Povisalo on ihmissalakuljetuksen ja -kaupan pääsponsori Euroopassa.
Vaikuttaa, että hän on juonessa mukana ja saa provikkaa. Tosi kieroa, mutta sopii Hantti-hallituksen hallitusohjelmaan, muruakaan ei jätetä taviksille,
Kauhulla odotan miten Notta Urpolainen saa jyviteetyä meille lisää taakkaa Afrikan pelastamiseksi, Nämä Afrikkapuheet Hantti otti puheeksi jo ennen viime Eduskunta vaaleja. Koko kupletin kauheus alkaa palapalata paljastua.
Povisalo tulee saamaan rutkasti lisää aineistoa köyhyys- ja leipäjono"tieteelleen" ! - Anonyymi
Vihreän liikkeen tausta on terrorismi, eikä se ole päässyt tuosta eroon.
- Anonyymi
Kyllä koko politiikka on niin rikki ettei politiikalla enää muutosta tule, tarvitaan keltaliivi liike ja kansa kaduille.
- Anonyymi
Asiaa, sekä Pipilä että Hantti ovat käyneet konsultoimassa Macronia. miten kansaa kyykytetään ja kusetetaan.
Macron on yrittänyt toteuttaa saamiaan neuvoja huonolla menestyksellä, sillä Ranska on vanha sivistysvaltio.
Olisi aika jo suomalaistekin ottaa käyttöön eurooppalaiset arvot ja lopettaa perinteinen luterilainen nöyristely.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568