Suomi on täysin epäonnistunut maa

Anonyymi

Sen tietävät kaikki mutta siitä halutaan olla hiljaa. Persut haluavat vimmalla tuoda maahan lisää ongelmia.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokoomuksen kannattaja olin joskus, mutta kun vievät Suomen valtion rahat Maltan valtioihin ja muihin veroparatiiseihin, varastaen Suomen rahoja, kyllästyin silloin :D

      • Anonyymi

        Aika pölhökustaa saa olla, että ei tajunnut alunperin kyseessä olevan rosvojoukko. Ehkä sinä sen joskus persuistakin huomaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pölhökustaa saa olla, että ei tajunnut alunperin kyseessä olevan rosvojoukko. Ehkä sinä sen joskus persuistakin huomaat.

        Pitäisi De-Aktivoida hallitus kokoNaisuudessaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pölhökustaa saa olla, että ei tajunnut alunperin kyseessä olevan rosvojoukko. Ehkä sinä sen joskus persuistakin huomaat.

        Sinä et oo vieläkään huomannu, että vihreät saivat aikaan suomen maa-alueitten myymisen venäläisille, kuten myös Carunakaupat ja vaativat lisää kehitysapurahoja laitettavaksi kaikenmaailman mafiarosvopäälliköiden aseitten ostoon, vaikka entisetkään ei ole auttanu yhtään mitään.
        Kaikki näkyy muuttuvan paskaksi, mihin vihreät on näppinsä tunkeneet.

        Onneksi kansa tietää ja PS-kannatus vain lisääntyy, niin tulee tapahtumaan tässäkin ketjussa olevien metaaniletkunpätkien sonnanönkimisen seurauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et oo vieläkään huomannu, että vihreät saivat aikaan suomen maa-alueitten myymisen venäläisille, kuten myös Carunakaupat ja vaativat lisää kehitysapurahoja laitettavaksi kaikenmaailman mafiarosvopäälliköiden aseitten ostoon, vaikka entisetkään ei ole auttanu yhtään mitään.
        Kaikki näkyy muuttuvan paskaksi, mihin vihreät on näppinsä tunkeneet.

        Onneksi kansa tietää ja PS-kannatus vain lisääntyy, niin tulee tapahtumaan tässäkin ketjussa olevien metaaniletkunpätkien sonnanönkimisen seurauksena.

        En ole äänestänyt vihreitä, en kokoomusta, enkä persuja. Päättele loput itse, jos kykenet.


    • Ps valtaan ja muiden puolueiden tyypit kerätään leireille uudelleen koulutukseen ja homma toimii

      • Anonyymi

        Persut voidaan suoraan puristaa biopolttoaineeksi. Ei auta uudelleenkoulutus.


    • Anonyymi

      Aloittajan näkemys todellisuudesta on päinvastainen totuuden kanssa.

      Pelottavaa miten kujalla ihmiset näinä päivinä voivat olla.

    • Anonyymi

      Sisäkanisterimme Povisalo on ihmissalakuljetuksen ja -kaupan pääsponsori Euroopassa.

      Vaikuttaa, että hän on juonessa mukana ja saa provikkaa. Tosi kieroa, mutta sopii Hantti-hallituksen hallitusohjelmaan, muruakaan ei jätetä taviksille,

      Kauhulla odotan miten Notta Urpolainen saa jyviteetyä meille lisää taakkaa Afrikan pelastamiseksi, Nämä Afrikkapuheet Hantti otti puheeksi jo ennen viime Eduskunta vaaleja. Koko kupletin kauheus alkaa palapalata paljastua.

      Povisalo tulee saamaan rutkasti lisää aineistoa köyhyys- ja leipäjono"tieteelleen" !

    • Anonyymi

      Vihreän liikkeen tausta on terrorismi, eikä se ole päässyt tuosta eroon.

    • Anonyymi

      Kyllä koko politiikka on niin rikki ettei politiikalla enää muutosta tule, tarvitaan keltaliivi liike ja kansa kaduille.

    • Anonyymi

      Asiaa, sekä Pipilä että Hantti ovat käyneet konsultoimassa Macronia. miten kansaa kyykytetään ja kusetetaan.

      Macron on yrittänyt toteuttaa saamiaan neuvoja huonolla menestyksellä, sillä Ranska on vanha sivistysvaltio.

      Olisi aika jo suomalaistekin ottaa käyttöön eurooppalaiset arvot ja lopettaa perinteinen luterilainen nöyristely.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe