Rouva Tukiainen: LUULIN, ETTÄ OLEN ANTIKRISTUS!

Rouva Tukiainen: ”LUULIN, ETTÄ OLEN ANTIKRISTUS!”

Kuinkas nyt sattuikaan..ei ihan mutta melkein oikein, vaan sattuuhan sitä pieniä erehdyksiä kaikkein luotettavimman tuntuisille S24 -foorumin profeetoillekin.
=
Antikristus on suomalainen
Luciferus
9.8.2003 23:48
Minulla on sellainen intuitiivinen aavistus, ollut jo kauan, että Antikristus on suomalainen. Hän on maalaispoika syntyjään, ja elää nyt jossain Suomen kaupungissa. Hänen tiensä maailmanherruuteen tulee olemaan epätavallinen.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/558112/ ... uomalainen

=

”LUULIN, ETTÄ OLEN ANTIKRISTUS!” HALLUSINAATIOISTA KÄRSINYT JOHANNA TUKIAINEN HAKEUTUI SAIRAALAAN – LÄÄKÄRI LÄHETTI KOTIIN!

https://www.seiska.fi/Uutiset/Luulin-et ... n-hakeutui

11

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korjaan:

Kuinkas nyt sattuikaan..ei ihan mutta melkein oikein, vaan sattuuhan sitä pieniä erehdyksiä kaikkein luotettavimman tuntuisille S24 -foorumin profeetoillekin, puhumattakaan Johannasta!

• Yksittäistä antikristusta ei ole vaan antikristuksen henki eli tarkentaen eksyneen ihmisen mieli, jolloin ollaan eksyneen tilassa ja ymmärtämättömyyden tilassa.

Eksynyttä ihmistä vaivaa siis eksynyt mieli, joka lopunajassa on maksimaalista, koska pelastuvia ei enään tule osana lopunajan aikataulutusta.

• Hieman surullisena olen seuraillut tämän tukiaisen toimia.Mihinkään seurakuntaan ei pitäisi ihmistä päästää puhumaan vaan käskeä pitämään suu supussa ja istua penkissä .
      Huh mitä touhua ,mutta huomataan jälleen kun kunnon vanhemmistoa ei ole niin mitä pääsee vauhtiin.

• Jo UT:ssa kerrotaan että silloiset seurakunnat olivat täynnänsä antikristuksia.

Näin ollen Johanna Tukiaisen paljastus todellista luonnostaan ei varmaankaan tule kenellekään yllätyksenä.

• Anonyymi

Pahoin pelkään ettei tänne kirjoittavat, itseään kaikkein oikeimpana uskovaisena pitävät, ole oikeita henkilöitä arvostelemaan Tukiaista. Olkoonpa hän mitä ja millainen tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pahoin pelkään ettei tänne kirjoittavat, itseään kaikkein oikeimpana uskovaisena pitävät, ole oikeita henkilöitä arvostelemaan Tukiaista. Olkoonpa hän mitä ja millainen tahansa.

Eikös hän olekaan mitä hurskain kristitty?

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

Eikös hän olekaan mitä hurskain kristitty?

Varmastikin on..omasta mielestään, kuten suurin osa tännekin kirjoittelevista. Sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä varsinaisen käytännän tasolla, kuka mitäkin itsestänsä luulee ja kuvittelee. Houreet on houreita ja harhat on harhoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Varmastikin on..omasta mielestään, kuten suurin osa tännekin kirjoittelevista. Sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä varsinaisen käytännän tasolla, kuka mitäkin itsestänsä luulee ja kuvittelee. Houreet on houreita ja harhat on harhoja.

"Houreet on houreita ja harhat on harhoja."

Mutta onneksi on sentään Jarmo ja totuuden sanat!

• Anonyymi
        MrMorden_ kirjoitti:

"Houreet on houreita ja harhat on harhoja."

Mutta onneksi on sentään Jarmo ja totuuden sanat!

Tuohon kohtaan pitäisi kylläkin todeta:

"Houreet on houreita ja harhat on harhoja.
        Sitten on vielä Jarmo eli jorma eli jortikka
        ..ihan oma lukunsa"

• Anonyymi

Aika moni muukin on luullut Tukiaista antikristukseksi hänen puheittensa ja käyttäytymisen perusteella!

• Anonyymi

Tuksussa ovat kyllä kätevässä paketissa kaikki lahkouskovaisen hallitsevat ominaisuudet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      140
      4827
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      79
      3492
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      27
      2514
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2203
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2018
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2003
    7. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1953
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1951
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1418
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      94
      1235
    Aihe