Postin toimintaa Espoossa

Anonyymi

Olin noutamassa pakettia postin automaatista espoosta pikkulaivasta. Tämä ei tietenkään onnistunut sillä näytöllä oli ilmoitus: Huollamme automaattia etänä. Kiitos paljon tästä! Tämä tarkoitti sitä että paketti jäi noutamatta sillä sen viimeinen hakupäivä umpeutui tänään. Eikö teille tule siellä postissa mieleen sitä että hoidatte päivitykset silloin kun kauppakeskus on suljettu? Kuka ottaa vastuun asiasta? Ei kukaan tietenkään!
Miten posti voi hoitaa paketin noutoautomaattia etänä joka tarkoittaa sitä että pakettia ei voi tämän vuoksi noutaa? Pelkkää kiusantekoa tämä on☹️

21

<50

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi tilannut pakettisi matkahuollon kautta, niin pakettisi olisi ollut siinä vastapäisessä automaatissa. Lisää automaatteja löytyy Lidlin kohdalta, lähes alkon vastapäätä.

• Anonyymi

Lidlin automaatista ei voi noutaa postin paketteja, kiitos vaan ”ideasta”. Non senseä.

• Anonyymi

Paska yhtiö ja paska pomo.

• Anonyymi

No kyllä kyllä ...mutta olit sinäkin saamaton, kun pidät poakettiasi siellä tilaa viemässä viimeiseen asti! Minä haen heti. Se on siellä 2 viikkoa!! Ja siksi jakelukin joskus viivästyy , koska niitä tilauksia makuutetaan siellä kauan.

Ryhdistäydy , sait opetuksen!

• Anonyymi

Täällä pellet vittuilevat muille, mitäpä heikkolahjaiset muua osaisivatkaan? Itse olette seuraavia jossain vaiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä pellet vittuilevat muille, mitäpä heikkolahjaiset muua osaisivatkaan? Itse olette seuraavia jossain vaiheessa.

osui ja uppos?

• Posti säilyttää paketteja nykyään 7 päivää. Tokihan ne on hyvä hakea heti, kun voi, mutta aikaa on ja pitää olla sen verran kuin on kerrottu olevan. Jokaisella ei ole mahdollisuutta syystä tai toisesta hakea pakettia heti sen saapuessa, eikä siinä ole mitään vikaa. Asiakas ei ole vastuussa Postin tilojen resurssoinnista.

• Anonyymi

jos tärkeä paketti, semmoiset kannatta kotii tilata että tuo, vähäinen hinta ero pari kolikkoa, jos tärkeä siis..

• Anonyymi

Turha siinä on Postia syyttää jos oma nuppi on sahanpurua täynnä. Sillä sitähän sen on pakko olla, jos tilaa jotain postin kautta.
      Antaisitko pienen lapsesi pedofiilille päivähoitoon tai heroinistinarkkarille käteen vuokran maksuun tarkoitetun rahasumman?
      Jos et, miksi siis annat postin toimittaa pakettisi?

• Anonyymi

Tyypillistä kommareille. Omat virheet pyritään maksattamaan muilla.

• Anonyymi

Jos ei mitään niin tärkeää, että voi odottaa kaksi viikkoa, niin et menettänyt mitään. Itse haen paketit heti, kun ne ovat saapuneet. Mutta en tilaakaan mitään turhaa.

• Anonyymi

Itse haen paketin heti, kun se on saapunut. En tosin koskaan tilaakaan mitään turhaa. Ei noita automaatteja ole tarkoitettu säilytykseen.

• Anonyymi

Aivan juuri noin tulee menetellä.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä täysin sivulliset syyllistää aloittajaa postin virheestä?

HALUAIKA ON HAKUAIKAA
      EIKÄ SILLOIN LAITETA KONEITA KIINNI NOUTOAIKAAN!

Yöt ja noutopaikan sulkemisaika ON ETÄHUOLTOJA VARTEN!

Siellä taas pscat pomot säästää ja huolto määrittelee omat ”toimisto ajat”.

!!!

Ihmiset MIKSI TE PUOLUSTATTE HUONOSTI SUUNNITELTUA LIIKETOIMINTAA?

juuri tästä ylimielisyydestä johtuen POSTI menettää jopa omat lähiasiakkaat.

• Anonyymi

Posti on tahkonnut tappiota venäjällä 10 vuotta
      ja sama linja jatkuu

• Anonyymi

Höpöä taas.
      Kun automaatteja päivitetään, lisätään samalla hakupäiviin yksi lisää. Eihän se päivitys päivätolkulla kestä.

• Anonyymi

Mennään siihen että itse saa toimia "mobiilisti " ja jos ei toimi ja onnistu niin siinä sitä on ongelmien kanssa . Ei ketään missään eikä mistään saa apua .

• Anonyymi

Helppoa: älä osta verkkokaupoista, joissa Posti on ainoa toimitustapa.

• Anonyymi

turha tänne valittaa, kun yhtiöltä saa korvauksen kun peruste että noutoaikana se noutopiste ei ole ollut toiminnassa. yksinkertaista.

• Anonyymi

Miksi et hakenut ajoissa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      73
      1229
    2. 95
      987
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      152
      977
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      64
      888
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      431
      829
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      724
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      73
      679
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      102
      648
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      37
      614
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      55
      583
    Aihe