Olin noutamassa pakettia postin automaatista espoosta pikkulaivasta. Tämä ei tietenkään onnistunut sillä näytöllä oli ilmoitus: Huollamme automaattia etänä. Kiitos paljon tästä! Tämä tarkoitti sitä että paketti jäi noutamatta sillä sen viimeinen hakupäivä umpeutui tänään. Eikö teille tule siellä postissa mieleen sitä että hoidatte päivitykset silloin kun kauppakeskus on suljettu? Kuka ottaa vastuun asiasta? Ei kukaan tietenkään!
Miten posti voi hoitaa paketin noutoautomaattia etänä joka tarkoittaa sitä että pakettia ei voi tämän vuoksi noutaa? Pelkkää kiusantekoa tämä on☹️
Postin toimintaa Espoossa
21
<50
Vastaukset 21
- Anonyymi
Olisi tilannut pakettisi matkahuollon kautta, niin pakettisi olisi ollut siinä vastapäisessä automaatissa. Lisää automaatteja löytyy Lidlin kohdalta, lähes alkon vastapäätä.
- Anonyymi
Lidlin automaatista ei voi noutaa postin paketteja, kiitos vaan ”ideasta”. Non senseä.
- Anonyymi
Paska yhtiö ja paska pomo.
- Anonyymi
No kyllä kyllä ...mutta olit sinäkin saamaton, kun pidät poakettiasi siellä tilaa viemässä viimeiseen asti! Minä haen heti. Se on siellä 2 viikkoa!! Ja siksi jakelukin joskus viivästyy , koska niitä tilauksia makuutetaan siellä kauan.
Ryhdistäydy , sait opetuksen!- Anonyymi
Täällä pellet vittuilevat muille, mitäpä heikkolahjaiset muua osaisivatkaan? Itse olette seuraavia jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä pellet vittuilevat muille, mitäpä heikkolahjaiset muua osaisivatkaan? Itse olette seuraavia jossain vaiheessa.
osui ja uppos?
Posti säilyttää paketteja nykyään 7 päivää. Tokihan ne on hyvä hakea heti, kun voi, mutta aikaa on ja pitää olla sen verran kuin on kerrottu olevan. Jokaisella ei ole mahdollisuutta syystä tai toisesta hakea pakettia heti sen saapuessa, eikä siinä ole mitään vikaa. Asiakas ei ole vastuussa Postin tilojen resurssoinnista.
- Anonyymi
jos tärkeä paketti, semmoiset kannatta kotii tilata että tuo, vähäinen hinta ero pari kolikkoa, jos tärkeä siis..
- Anonyymi
Turha siinä on Postia syyttää jos oma nuppi on sahanpurua täynnä. Sillä sitähän sen on pakko olla, jos tilaa jotain postin kautta.
Antaisitko pienen lapsesi pedofiilille päivähoitoon tai heroinistinarkkarille käteen vuokran maksuun tarkoitetun rahasumman?
Jos et, miksi siis annat postin toimittaa pakettisi? Kyllä minun mielestäni tuosta kannattaa reklamoida Postille. Sinähän et tässä toiminut millään tavoin väärin kertomasi perusteela, mutta paketti jäi saamatta. Jos sinulle koitui asiasta vahinkoa, niin vahingonkorvauslomake löytyy ainakin täältä:
https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/vahingonkorvauslomake- Anonyymi
Tyypillistä kommareille. Omat virheet pyritään maksattamaan muilla.
- Anonyymi
Jos ei mitään niin tärkeää, että voi odottaa kaksi viikkoa, niin et menettänyt mitään. Itse haen paketit heti, kun ne ovat saapuneet. Mutta en tilaakaan mitään turhaa.
- Anonyymi
Itse haen paketin heti, kun se on saapunut. En tosin koskaan tilaakaan mitään turhaa. Ei noita automaatteja ole tarkoitettu säilytykseen.
- Anonyymi
Aivan juuri noin tulee menetellä.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä täysin sivulliset syyllistää aloittajaa postin virheestä?
HALUAIKA ON HAKUAIKAA
EIKÄ SILLOIN LAITETA KONEITA KIINNI NOUTOAIKAAN!
Yöt ja noutopaikan sulkemisaika ON ETÄHUOLTOJA VARTEN!
Siellä taas pscat pomot säästää ja huolto määrittelee omat ”toimisto ajat”.
!!!
Ihmiset MIKSI TE PUOLUSTATTE HUONOSTI SUUNNITELTUA LIIKETOIMINTAA?
juuri tästä ylimielisyydestä johtuen POSTI menettää jopa omat lähiasiakkaat. - Anonyymi
Posti on tahkonnut tappiota venäjällä 10 vuotta
ja sama linja jatkuu - Anonyymi
Höpöä taas.
Kun automaatteja päivitetään, lisätään samalla hakupäiviin yksi lisää. Eihän se päivitys päivätolkulla kestä. - Anonyymi
Mennään siihen että itse saa toimia "mobiilisti " ja jos ei toimi ja onnistu niin siinä sitä on ongelmien kanssa . Ei ketään missään eikä mistään saa apua .
- Anonyymi
Helppoa: älä osta verkkokaupoista, joissa Posti on ainoa toimitustapa.
- Anonyymi
turha tänne valittaa, kun yhtiöltä saa korvauksen kun peruste että noutoaikana se noutopiste ei ole ollut toiminnassa. yksinkertaista.
- Anonyymi
Miksi et hakenut ajoissa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731229
- 95987
- 152977
- 64888
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä431829Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15724Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.73679- 102648
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37614En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55583