Vihreät on todellinen yhden asian puolue

Anonyymi

”Jos turpeen polttaminen edistäisi maahanmuuttoa, vihreät kannattaisivat turpeen polttamista”.

https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-vihreat-on-todellinen-yhden-asian-puolue-jos-turpeen-polttaminen-edistaisi-maahanmuuttoa-vihreat-kannattaisivat-turpeen-polttamista/

Vihreille maahanmuutto, täsmällisemmin esteiden poistaminen kehitysmaalaisten massamuutolta, on agendan huipulla. Kaikki muu on sille alisteista, mukaan lukien ilmasto, ympäristö, koulutus, köyhyys, tasa-arvo ja muu tilpehööri, jolla vihreät koristelevat pakettiaan, Halla-aho kirjoittaa Facebookissa.

Maahanmuutto menee ilmaston edelle

Halla-ahon mukaan vihreiden kanta muodostuu sen mukaan, edistääkö tai haittaako asia maahanmuuttoa.

– Jos turpeen polttaminen edistäisi maahanmuuttoa, vihreät kannattaisivat turpeen polttamista. Vihreät on todellinen yhden asian puolue.

Jos vihreät jossakin hypoteettisessa hallitusneuvottelutilanteessa pakotettaisiin valitsemaan esimerkiksi seuraavista vaihtoehdoista: 1) maailman kunnianhimoisin ilmastopolitiikka JA rajat kiinni kehitysmaalaisilta vai 2) kiinalainen ilmastopolitiikka JA rajat auki kehitysmaalaisille, vihreät valitsisivat empimättä kakkosvaihtoehdon, Halla-aho toteaa.

3

<50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oho. Näin tähän kommenttiin liittyvän aloituksen aiemmin, ilman linkkejä. Kommentti vaikutti niin naurettavalta, että ohitin sen olettaen, että joku Halla-ahon vastustaja keksi vain omasta päästään saadakseen Halla-ahon vaikuttamaan typerältä. Olin näemmä väärässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      72
      1217
    2. 95
      987
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      152
      967
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      62
      853
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      431
      829
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      714
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      73
      679
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      102
      638
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      37
      614
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      55
      583
    Aihe