Mikä on sopiva määrä matuja Suomelle? En ole missään nähnyt arviota tälle.
Olisiko se miljoona, viisi miljoonaa vai kymmenen miljoonaa?
Olen nähnyt heittoja jossa sopivaksi väkimääräksi on sanottu 60 miljoonaa.
Miksei; sen verran asukkaita on Englannissa ja pinta- alammekin ovat samat.
Kysymys Valuuttakauppiaalle, MG:lle ja Rotalle.
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä tilannepäivitys Englannista:
https://www.youtube.com/watch?v=b2nlIfn8tNA&t=12s - Anonyymi
Niin kauan kun on yksikään työtön mutta työhön halukas ihminen omasta takaa, niin on turha tuoda tänne "työvoimaa" muualta. Monia ikäviä seurauksia tulee myös ulkomaisen "työvoiman" mukana.
- Anonyymi
Sopiva määrä on näille rotille se että suomalaiset tai vaaleat ihmiset jäävät vähemmistöksi hakattaviksi, syljettäviksi toisen luokan kansalaisiksi.
- Anonyymi
Voi sentään. Enkö ole muistanut kertoa, että vanha osaa kirjoittaa. ;)
Pojat taas pää punaisena öyhöttävät. Ettehän te edes osaa laskea. Minäpä osaan. ;)
Housuihini vallankin. Nauretaan yhdessä. ;) En tiedä, mitä tarkoitat matulla, mutta mitään yksittäistä määrää ei voi maahanmuuttajillekaan antaa.
Omasta mielestäni olisi hyvä, jos Suomen nettomaahanmuutto olisi noin 50 000 vuodessa. Enemmän tai vähemmän, maahanmuuttajista riippuen. Tuossa luvussa oletetaan, että eläkeläisten pako ulkomaille jatkuu nykyisellä tasollaan.- Anonyymi
Siinä yksi järjetön ja ajattelematon kommentti vailla mitään realiteettia.
Keitähän sitä kahvia nyt toinenkin pannu. Anonyymi kirjoitti:
Siinä yksi järjetön ja ajattelematon kommentti vailla mitään realiteettia.
Keitähän sitä kahvia nyt toinenkin pannu.Tällä hetkellä nettomaahanmuutto on alle 20 000 vuodessa. Kuten tiedämme, se on liian vähän... Ehkä sinulla on perustellumpi arvio luvuksi?
TheRat kirjoitti:
Tällä hetkellä nettomaahanmuutto on alle 20 000 vuodessa. Kuten tiedämme, se on liian vähän... Ehkä sinulla on perustellumpi arvio luvuksi?
Rotta riemastutti minua "mukamuka" tietämättömyydellään...;-)
Matu tarkoittaa maahan tunkeutujaa.
Minun mielestäni hyvä määrä olisi noin 50 000 matua. Siis maasta ulos vuodessa.
Silti meiltä menisi 10 vuotta noiden mätämunien ulospotkinnassa.nazi kirjoitti:
Rotta riemastutti minua "mukamuka" tietämättömyydellään...;-)
Matu tarkoittaa maahan tunkeutujaa.
Minun mielestäni hyvä määrä olisi noin 50 000 matua. Siis maasta ulos vuodessa.
Silti meiltä menisi 10 vuotta noiden mätämunien ulospotkinnassa.Se olisi vaikeaa. Juurihan sinä olit pitkän etsinnän jälkeen löytänyt kaksi matua, jotka tosin on jo maasta poistettu. Miten voi enempää poistaa, kun ei niitä ole?
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Se olisi vaikeaa. Juurihan sinä olit pitkän etsinnän jälkeen löytänyt kaksi matua, jotka tosin on jo maasta poistettu. Miten voi enempää poistaa, kun ei niitä ole?
Voisitko myös poistaa koronaviruksen maasta samalla tavalla hokemalla, että virusta ei ole, eikä tule:)
- Anonyymi
50 000 MIKSI niin vähän..kestävyysvaje vaatii ainakin 3 milj matua Suomeen vuodessa..
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Tällä hetkellä nettomaahanmuutto on alle 20 000 vuodessa. Kuten tiedämme, se on liian vähän... Ehkä sinulla on perustellumpi arvio luvuksi?
Mistä tiedät sen olevan liian vähän?
Luuletko todella, että kauhisteltu eläkepommi korjataan maahanmuutolla?
Yritäs laskeskella hiukan, miten kauan kielitaidottoman tulijan koulutus kestää, että se selviää muusta kuin kadun lakaisusta.
Mieti sitten kuika kauan tämä ehtii tehdä työtä ennen eläköitymistä.
Ota vielä huomioon, että usein tulee mukana vanhoja sukulaisia, jotka ei enää markkinoille kelpaa.
Ajatteles, että mitä enemmän väkeä, sitä enemmän vanhuksia!
Mistä saadaan kaikille edes asuntoja? Täällä monet asuu asuntovaunuissa, jopa teltoissa.
Metsät on täynnä kaikenlaisia leiri rakennelmia ja kansaa kulkee ohi patjat kainalossa.
Onko se oikeaa elämää edes pakolaiselle?
Sinun olisi pitänyt nähdä ruotsalaisten laskelmat hyödyistä ja haitoista. Se oli kaikkea muuta kuin, mitä meille syötetään virallisen valhemedian kautta.
Tietysti työnantajat haluaa ilmaista työvoimaa, kun valtio maksaa. Kotimaiset tulee "liian kalliiksi", eikä kaikki voi muuttaa työllistävälle paikkakunnalle, kun ei saa asuntoja, eikä ole varaa autoonkaan.
Sitten usein käy usein kuin minulle. "Me haluamme vain alle 25-vuotiaita työntekijöitä".
Kyllä työtekijät tuollatavalla loppuu.
Jos nyt sitten sivuutetaan nämä ja mennään kultturellisiin ongelmiin.
Toiset sopeutuvat hyvin, mutta joitakin ei voi millään sopeuttaa ja se tekee, että syntyy valtio valtioon ja sellaisia alueita on jo havaittavissa.
Monet tulijat ei selviää edes peruskoulutuksesta kielitaidon puutteessa.
Sitten vielä, kun suurin osa tulijoista on miehiä syntyy naisvajaus, josta jo -70-luvulla varoitettiin.
Näin TV:ssä Turkin rajalla tehdyn haastattelun, jossa muutamat Eurooppan pyrkijät kertoivat itsestään. Hämmästyttävää oli se, että vain yksi kertoi olevansa pakolainen. Muut ketoivat vain huonoista taloudellisista oloista, minkä tähden halusivat päästä Euroopan kultamaille. Meitä siis höynäytetään kokoajan.
Todellisia pakolaisia tulisi ottaa, mutta ei poliitikkojen mainosten perässä juoksevia onnen onkijoita.
On sitä ollut Suomessakin huonoja aikoja ja monella on vielä tänäkin päivänä.
Kuitenkin maa on rakennettu melkein pröystäilyyn saakka.
Elintasopakolaisuus aiheuttaa entistä suuremman kurjuuden heidän kotimaissaan, kun kaikki kynnelle kykenevät lähtee onnea tavoittelamaan, eivätkä rakenna omaa maataan.
- Anonyymi
Maahanmuutto nollaan ja ulospäin liikenne käyntiin heti. Kaikki palautettava omille kotiseuduilleen.
- Anonyymi
Matut vain tulevat yhteiskunnalle kalliimmaksi.
- Anonyymi
MG, TheRat ja Valuuttakauppias ovat sama henkilö eli Ju.Sa........
Näiden yhdistämisien mainitseminen aiheuttaa viestin poiston sekunneissa.
Aiia alkaa nyt....;-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiia alkaa nyt....;-)Tällä (näillä) henkilöillä ei ole mielipidettä siitä kuinka monta miljoonaa matua olisi maallemme sopiva määrä.
Meidän on muistettava että matujen tulo ei lopu vaikka sanomme stop, koska ihmisoikeudet.....;-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä (näillä) henkilöillä ei ole mielipidettä siitä kuinka monta miljoonaa matua olisi maallemme sopiva määrä.
Meidän on muistettava että matujen tulo ei lopu vaikka sanomme stop, koska ihmisoikeudet.....;-)hähähäääähääää, joo.. ja muista myös kansainväliset sopimukset....;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hähähäääähääää, joo.. ja muista myös kansainväliset sopimukset....;-)
Ihmisoikeudet, kansaenväliset sopimukset, suomen perustuslaki, solidaarisuus, YK:n ja Amnestyn ”suositukset”..... jne.
No kysy. Vastaisin silloin, että olet keksinyt moisen väitteen ihan omasta päästäsi ja nyt toitotat sitä totuutena.
Olen sitä mieltä, että Suomi on meidän yhteinen kansallisvaltion. Suojelkaamme ja puolustakaamme Suomea, suomalaista yhteiskuntajärjestystä ja suomalaista kulttuuria.
Itse olen käsi pystyssä luvannut tämän tehdä. Jussi ei ole luvannut. Hän jätti homman muille.
Suomen suojelu ei kuitenkaan tarkoita sitä, että meidän pitäisi sortaa muita tai kiistää muiden ihmisten ihmisarvo. Eikä tällainen pöljä öyhötys edes kuulu suomalaisuuteen.- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
No kysy. Vastaisin silloin, että olet keksinyt moisen väitteen ihan omasta päästäsi ja nyt toitotat sitä totuutena.
Olen sitä mieltä, että Suomi on meidän yhteinen kansallisvaltion. Suojelkaamme ja puolustakaamme Suomea, suomalaista yhteiskuntajärjestystä ja suomalaista kulttuuria.
Itse olen käsi pystyssä luvannut tämän tehdä. Jussi ei ole luvannut. Hän jätti homman muille.
Suomen suojelu ei kuitenkaan tarkoita sitä, että meidän pitäisi sortaa muita tai kiistää muiden ihmisten ihmisarvo. Eikä tällainen pöljä öyhötys edes kuulu suomalaisuuteen.Kuka tuo aina mainostamasi Jussi on? Veljesikö? Hänkö ei halua puolustaa Suomea ase kädessä? Onko sivari? Halveksitko sivareita noin yleensäkin?
Mutta jospa vastaisit aloittajan kysymykseen! Siis mikä olisi vuosittainen mukava määrä kehitysmaamuslimeja Suomeen otettavaksi? Tulijoitahan olisi miljoonia. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Suomen suojelu ei kuitenkaan tarkoita sitä, että meidän pitäisi sortaa muita tai kiistää muiden ihmisten ihmisarvo. Eikä tällainen pöljä öyhötys edes kuulu suomalaisuuteen.nqatzi ja MG siis myös sama?
seijaahrat vielä pokkuroi Anonyymi kirjoitti:
Kuka tuo aina mainostamasi Jussi on? Veljesikö? Hänkö ei halua puolustaa Suomea ase kädessä? Onko sivari? Halveksitko sivareita noin yleensäkin?
Mutta jospa vastaisit aloittajan kysymykseen! Siis mikä olisi vuosittainen mukava määrä kehitysmaamuslimeja Suomeen otettavaksi? Tulijoitahan olisi miljoonia."Mutta jospa vastaisit aloittajan kysymykseen!"
Mikä palstan valtuutettu puhemies sinä luulet olevasi?
Nazi, iso mies ja tyylikäs uimahyppääjä osaa kyllä itsekin kysyä, jos vielä sattuu olemaan vailla moista tietoa. ;)Moktar.Gubta kirjoitti:
"Mutta jospa vastaisit aloittajan kysymykseen!"
Nazi, iso mies ja tyylikäs uimahyppääjä osaa kyllä itsekin kysyä, jos vielä sattuu olemaan vailla moista tietoa. ;)Aivan punastuin näistä ystävällisistä sanoista joita hyvin harvoin saan kuulla. ;-)
Kiitän ketjun herroja pohdinnoistaan mutta aloitusotsikkoni kysymykseen ei olla vastattu.
Itse olen nimimerkkini mukaisesti nollalinjalla mutta alistuneena olen valmis hyväksymään nykyisen määrän.- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Mutta jospa vastaisit aloittajan kysymykseen!"
Nazi, iso mies ja tyylikäs uimahyppääjä osaa kyllä itsekin kysyä, jos vielä sattuu olemaan vailla moista tietoa. ;)Et siis osaa antaa vastausta kysymykseen? Ilmeisesti kehitysmaamuslimien invaasiolle et halua laittaa mitään ylärajaa, tänne vaan kaikki kynnelle kykenevät. Muggis ja sivariveljensä Jussi eivät tätä pahana pidä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiia alkaa nyt....;-)kirjoitin samaa niin 8 poistoa ja M-G nauroi..
"Mikä on sopiva määrä matuja Suomelle?"
Kiitos kysymyksestä. Uskon, että tarkoitat tällä pakolaisia, et niinkään työperäisiä maahanmuuttajia.
Ihan sopiva määrä pakolaisia olisi noin 750 -2000 kiintiöpakolaista vuodessa. Jätän tämän määrän tarkemman määrittelyn eduskunnan poliittiseen harkintaan.
Niiden pakolaisten määrää, jotka saapuvat nyssäkkä kädessä rajalle, emme voi vaikuttaa. Heidän määränsä riippuu maailman tilanteesta. Jos Venäjällä räjähtäisi atomivoimala, itärajalla olisi äkkiä miljoona pietarilaista pyrkimässä turvaan. Sopiva ja toivottava määrä tällaielle pakolaisuudelle olisi Suomenkin rajoilla puhdas nolla.
Tehkäämme maailmasta parempi paikka, älkäämme pelkästään öyhöttäkö pää punaisena.;)
PS.
"Et siis osaa antaa vastausta kysymykseen?"
Älä sinä puutu asiaan.
Nazi, maailmaa nähnyt mies, rauhanturvaaja, Libanonin seetrimetsien kauhu ja Balkanin sissi osaa kyllä vastata ihan itsekin.Korjataan taas:
-Niiden pakolaisten määrää.
Pitääköhän se Trölli enemmän kirkkaasta käsidesistä vai siitä sitruunantuoksuisesta, lievästi kusenkeltaisesta käsidesistä?
Niin tai näin, kännissä se taas on ja vieläpä tukevasti köntsä alushousun puntissa.Moktar.Gubta kirjoitti:
Korjataan taas:
Pitääköhän se Trölli enemmän kirkkaasta käsidesistä vai siitä sitruunantuoksuisesta, lievästi kusenkeltaisesta käsidesistä?
Niin tai näin, kännissä se taas on ja vieläpä tukevasti köntsä alushousun puntissa.Noh, tulihan se vastaus veli Moghtarilta pitkähkön viikon tivaamisen jälkeen. ;-)
ja kiitoksia siitä.
Jälkikommenttisi oli toki asiaton ja taasen kovin ulosteperäinen.
Vastauksesi haittamaahanmuutolle edustaa nähdäkseni hyvinkin maltillista linjaa ja olen valmis joustamaan ja kannattamaan vuosittaiselle määrälle ehdottamaasi kattoa.
Toki sillä rajoituksella että tulijoiden todetaan täyttävän pakolaiselle asetetut statukset.
Ydinvoimaloista puhuttaessa meidän tulee muistaa että meilläkin on venäläisten rakentama Loviisan voimala. Venäläiset toimittajat antoivat sille käyttöaikaa vain 30- max 40 vuotta. Se jauhaa jo reilusti yliajalla saamiensa jatkoaikojen mahdollistamana On siis täysin mahdollista että tämä venäläisten luomus possahtaa.
Loviisan kaupungilla ei ole minkäänlaista pelastussuunnitelmaa sen varalle. Asiasta keskustelua herättänyt henkilö erotettiin kaikista luottamustoimistaan.
Olkiluodon voimalasta olisi satoja hilpeitä tarinoita mutta ne eivät kai kuulu tälle osiolle?
On siis mahdollista että Loviisan voimalan paukahtaessa pakolaisvirta suuntautuisikin itärajalle mikä on oikein hauska ajatus.
Sotilasurani on ollut värikäs ja muistelen lämmöllä sen parissa viettämiäni aikoja.
Silloiset ajatukset maailmanrauhan sotilaana olen toki vaihtanut nykyisin raadollisimpiin ajatelmiin.- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Korjataan taas:
Niin tai näin, kännissä se taas on ja vieläpä tukevasti köntsä alushousun puntissa.Niin tai näin, kännissä se taas on ja vieläpä tukevasti köntsä alushousun puntissa. on SALLITTU M-G arvostelu on KIELLETTY eli DELETE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai näin, kännissä se taas on ja vieläpä tukevasti köntsä alushousun puntissa. on SALLITTU M-G arvostelu on KIELLETTY eli DELETE
Niin.
En tiedä onko M.G kännishä vai ei; se tieto ei taida olla tärkeää.
Palstan kuninkaan arvostelu on sallittua mutta se edellyttää erinomaista suomen kielen sekä yleissivistyksen taitoa.
Se on harvojen hallussa mutta arvostelujen täytyy noudattaa hyvää makua ja yhteisömme tiukkoja sääntöjä sekä ennen kaikkea lakeja. nazi kirjoitti:
Noh, tulihan se vastaus veli Moghtarilta pitkähkön viikon tivaamisen jälkeen. ;-)
ja kiitoksia siitä.
Jälkikommenttisi oli toki asiaton ja taasen kovin ulosteperäinen.
Vastauksesi haittamaahanmuutolle edustaa nähdäkseni hyvinkin maltillista linjaa ja olen valmis joustamaan ja kannattamaan vuosittaiselle määrälle ehdottamaasi kattoa.
Toki sillä rajoituksella että tulijoiden todetaan täyttävän pakolaiselle asetetut statukset.
Ydinvoimaloista puhuttaessa meidän tulee muistaa että meilläkin on venäläisten rakentama Loviisan voimala. Venäläiset toimittajat antoivat sille käyttöaikaa vain 30- max 40 vuotta. Se jauhaa jo reilusti yliajalla saamiensa jatkoaikojen mahdollistamana On siis täysin mahdollista että tämä venäläisten luomus possahtaa.
Loviisan kaupungilla ei ole minkäänlaista pelastussuunnitelmaa sen varalle. Asiasta keskustelua herättänyt henkilö erotettiin kaikista luottamustoimistaan.
Olkiluodon voimalasta olisi satoja hilpeitä tarinoita mutta ne eivät kai kuulu tälle osiolle?
On siis mahdollista että Loviisan voimalan paukahtaessa pakolaisvirta suuntautuisikin itärajalle mikä on oikein hauska ajatus.
Sotilasurani on ollut värikäs ja muistelen lämmöllä sen parissa viettämiäni aikoja.
Silloiset ajatukset maailmanrauhan sotilaana olen toki vaihtanut nykyisin raadollisimpiin ajatelmiin.Kannattaa muistaa kuitenkin, että maahanmuuton vastustus ei anna kovinkaan kummoista asiantuntemusta arvioida ydinvoiman riskejä.
Eiköhän hymyillä yhdessä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Kannattaa muistaa kuitenkin, että maahanmuuton vastustus ei anna kovinkaan kummoista asiantuntemusta arvioida ydinvoiman riskejä.
Eiköhän hymyillä yhdessä. ;)Miksi naurat tai hymyilet kaikelle? Miten hautajaiset? ;)
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472