Tunteeko kukaan ketään koronaan sairastunutta?

Anonyymi

Itse en tunne vaikka paljon ihmisiä työni puolesta tunnenkin.
Alkaako tämä juttu jo paisua vähän liian suureksi?
Mitä mieltä olette?
Tunteeko kukaan yhtään henkilöä, joka olisi saanut koronatartunnan?

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on tänään todettu.

• Anonyymi

Minä muistan kun isoäidilläni oli nuha joskus kun mä olin napero.
        Me asuimme silloin Stadin Vallilassa Hämeentie 104:ssä joka sittemmin joutui liikenneympyrän alle.

• Anonyymi

5 miljoonainen kansa, tuhat tapausta.

Jos jakautuisi tasaisesti niin sun pitäisi tuntea 5000 ihmistä jotta edes yhdellä olisi tauti.

Mutta koska tauti leviää kiihtyvällä vauhdilla todennäköisyys että tunnet jonkun kasvaa joka päivä; ja jos arviot että ajan kanssa yli puolet kansasta sairastuu sekin todennäköisyys että saat ensikäden kokemuksen kasvaa.

Tarkistetaan siis vaikkapa kerran viikossa tunnetko vielä corona sairasta.

Joko Nazi muuten sai viruksen kun kirjoitukset loppuneet?

• Anonyymi

Oih..., olen aivan otettu muistamisestani.

Ylläpito nosti minut tai oikeammin nimimerkkini"jäähylle" kuten he sanovat.
        Kysyin syytä ja sainkin parin päivän päästä vastauksen jossa todettiin että olin rikkonut maamme lakeja sekä Suomi24:n yhteisösääntöjä koska:

- olin toivonut islamistien ja negrojen lähtöä maastamme,
        - Sanoin että sisällissodissa teurastetaan ensimmäisinä intellektuellit,
        - olin toistuvasti solvannut Maahanmuuttopalstan moderaattoria joka oli voidellut minut ulostepitoisilla kirjoituksillaan....;-)

Että näin tänään kirjoittelee nazi....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin syytä ja sainkin parin päivän päästä vastauksen jossa todettiin että olin rikkonut maamme lakeja sekä Suomi24:n yhteisösääntöjä koska:

- olin toistuvasti solvannut Maahanmuuttopalstan moderaattoria joka oli voidellut minut ulostepitoisilla kirjoituksillaan....;-)

Ylläpito teki aivan oikein. Toivottavasti nyt kun jouduit tauolle, haet apua mielenterveysongelmiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietinkin että muutama Anonyymi -kirjoitus oli Nazi-henkisiä, olin siis oikeassa.

Koska sinä muuten poistut? Sinä et kuulu Suomeen.

Tosin taitaa olla vaikea poistua kun raja maasta ulos on jo kiinni, ja kohtapuoleen raha alueelta missä asut menee sekin kiinni.

Huomaatko mitenkä silmukka kiristyy?

Joko ensi viikolla sulku on kotiovellasi?

• Anonyymi

tunnen ihan lähipiiristäni

• Anonyymi

Älä sinä valehtele;-)

• Anonyymi

kolmekymmentä telakkatyöläistä sairastui mystiseen keuhkokuumeeseen elo-syyskuussa, jonka alkuperää ei joulukuuhun 2019 mennessä kyetty selvittämään...
      jos olisin lekuri tekisin heille postuumisti vasta-ainetestin, joka on nyt saatavilla, kiitos kiinalaisten tutkimustyön

• Anonyymi

Eipä voinut olla ainakaan covfefe koska täällä on varmana tietona kerrottu että se vietiin Kiinaan vasta marraskuussa.

• Anonyymi

k kauppias villilästä tekee takuu varman koron diagnoosin.Ei antanut ruokaa

• Anonyymi

k kauppiaan villilästä mukaan mulla on korona koska yskin.Ajoi ulos ilman ruokaa

• Anonyymi

HeHEEEEEE

• Anonyymi
    • Anonyymi

Täytyy sanoa että en tunne vielä yhtäkään. Onhan näitä kaverin kaverin kavereita joilla muka korona nyt on mutta lähtötelineissä kait tässä ollaan vielä tän kans. Laittanu kyllä miettimään ku elämä näyttää siltä niinku ennenkin mutta valtamediat täynnä vaan koronaa ja työpaikat, koulut, rajat ja keskikaljakuppilatkin kohta laitetaan kiinni että on tän takana jotain mitä meille ei kerrota.

• Anonyymi

Sehän teille juopoille on kovin kärsimys, kun keskikaljakuppilat suljetaan. Nyt joudut juomaan itsesi hengiltä yksin kotona,ja kaikki on illuminaatin, hallituksen, ja reptiliaanien vika. Jos selviät tästä hengissä, hae apua päihdeongelmaasi.

• Nähdäkseni nyt on täysin tarpeetonta pilkata tai ivata keitään yksilöitä tämän asian tiimoilta. Se osoittaa vain kyseisen kommentoijan ymmärryksen ja älyn puutetta jos muuta sanottavaa ei ole.

Pandemian ympärillä liikkuu paljon huhuja joita toki voi salaliittoteorioksikin kutsua.
      Saattaa hyvinkin olla mahdollista että joku tai useampikin niistä olisi oikea.

Varmaa on että tämä tilanne tuli kuin tilauksesta maailman pankkijärjestelmälle sekä eliitille.
      Kaiken kaikkiaan kuitenkin hieno harjoitusalusta Uudelle Maailmanjärjestykselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe