Toinen aalto.
https://yle.fi/uutiset/3-11468019
Vastaukset 15
- Anonyymi
Hyvä juttu, nyt kaikki matkoja varamaan panolomalle kreikkaan ja turkkiin ja myös ruotsiin. Otetaan korona takaisin suomeen kun eihän maahan tulevia ennenkään testattu lentokentällä.
- Anonyymi
Ihmisten tyhmyyden takia tulee. Oliko ihan pakko tunkea etelänlomille heti kun se tuli mahdolliseksi?
- Anonyymi
Juu, ne on niitä tyhmiä pissiksiä, jotka innostuksesta hirnuu, että hianoooooo, nyt päästään ihanalle etelänmatkalle, kauhee matkakuume ja matkahinku ollut, kun viimeisestä lomamatkasta on ikuisuus, kun helmikuussa viimeksi matkailimme.
Sitten lomakohteessa ihmetellään, ai kun hianoo, täällä on kangaspalat ihmisten naamoilla, varmaan sitä varten, ettei ruma namaa näy, pitäskö meidänkin.
No ei todellakaan, hei mennään tonne, tuolla on baari tupaten täynnä ja huudetaan, ihanaa saada korona ja viedä se suomeen.
- Anonyymi
Niinhän siitä sanottiin että se voi kiertää vielä kauan maapallolla.
- Anonyymi
Montako kotonaan sairastunutta tiedätte tai tunnette? Mistä taudista on kyse?
- Anonyymi
Se on varmaa, että tulee kestämään vielä 10 vuotta tämä korona epidemia arki, että varautukaa siihen, varsikin kun yhteiskunta tekee jojo liikettä eli löysätään rajoituksia, kun on saatu korona miltei hävitettyä ja sitten tiukennetaan, kun korona alkaa vallata maata.
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaa, että tulee kestämään vielä 10 vuotta tämä korona epidemia arki, että varautukaa siihen, varsikin kun yhteiskunta tekee jojo liikettä eli löysätään rajoituksia, kun on saatu korona miltei hävitettyä ja sitten tiukennetaan, kun korona alkaa vallata maata.
Ei varmaan edes 10 vuotta riitä, sillä tulee varmasti kestämään ainakin meidän sukupolven eliniän ajan.
Jos olisi alunperin tauti hävitetty yhteiskunnasta, niin ei tarvisi enää miettiä sen uutta leviämistä tai rajoituksia.
- Anonyymi
Kaikki turhuudet pitäisi lakkauttaa.
Kiinni kaikki turhat paikat.- Anonyymi
Mutta silloin kaikki idiootit ahdistuisivat
- Anonyymi
Nyt ei ole varaa pistää enää kiinni paikkoja, nyt on jokaisesta itsestään kiinni että pitää ne turvavälit ja välttää ihmisiä ja ruuhkia.
Tämä on hyvin paljon epätoivoa tuottavaa.
- Anonyymi
No joo. Näitä nyt on ollut kautta aikain. Niihinkin on rokotus löydetty. Tämä korona nyt osu meidän aikakauteen. Tähänki rokete löydetään. Näiden väleissä on ihmisiä kuollut ja kuolee nytkin. Normaalia elämää täällä maanpäällä. Ei mitään uutta. Kun tämä selätetään on uusi virus eessä jne.💎
- Anonyymi
Niinpä. Ensi talveksi on ennustettu tavallista rajumpaa influennssaa ja sen jälkeen voi tulla joku muu virus. Eläämään nekin kuuluvat niin kuin kuolemakin. Vaikka kuinka on hoidoissa edistytty niin se on vain hyväksyttävä, että kaikkeen emme voi vaikuttaa niin kuin haluamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ensi talveksi on ennustettu tavallista rajumpaa influennssaa ja sen jälkeen voi tulla joku muu virus. Eläämään nekin kuuluvat niin kuin kuolemakin. Vaikka kuinka on hoidoissa edistytty niin se on vain hyväksyttävä, että kaikkeen emme voi vaikuttaa niin kuin haluamme.
Näinpä kuolema kuuluu elämään💎
- Anonyymi
Meilla on nainen pääministerinä eikä se öyhöttäjä puhu enenn kun ihmisiä alkaa kuolemaan. Rajoituksiakaan ei tule ennen kun joku öyhöttäjän läheinen kuolee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891448Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471003- 15876
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40838Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82758- 92741
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17727- 46718
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27677- 68672
- 59662
- 47654
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651- 12645
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56585Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129557- 43544
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31525Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla141524