Paul Rodgers

Mitä mieltä olette kyseisestä herrasta? Itse pidän hänen äänestään paljon. Olen nyt viime aikoina kuunnellut hänen Bad Companyn aikaista musiikkiaan. Hän on ehkä kaikkein eniten säilyttänyt lauluäänensä vielä vanhemmilla päivilläänkin. Vielä vähän yli kuuskymppisenä hän lauloi lähes samalla tavalla kuin nuorena. Kuuntelin Tubesta liveversion kappaleesta "Shootin star" (Bad Companyn konsertti joskus oiksko 2010-luvulla) ja hän lauloi sen lähestulkoon samalla tavalla kuin 1975.

Arvostan kyllä myös herroja Robert Plant, Rob Halford ja Bruce Dickinson, mutta heillä ääni ei ole säilynyt ihan yhtä hyvin kuin Rodgersilla. Halford tosin kyllä vielä hieman yli kuuskymppisenä lauloi kuin viimeistä päivää, mutta ei enää päässyt korkeimpiin säveliin ja Plantilläkään ei ole ääni enää ihan samassa kuosissa kuin ennen, mutta hän pystyy yhä laulamaan ja ääni kuulostaa yhä nuorekkaalta (jos ei tietäisi, että Plant vanhempana on äänessä, niin voisi joskus jopa luulla että joku häntä nuorempi laulaa). Dickinson taas yhä hyppii ja heiluu, eikä moni 60-70 -vuotias pysty samaan kuin hän ja kyllä hänestä ääntäkin lähtee. Kuitenkin ehkä kaikkein parhaiten tuon P Rodgersin lisäksi äänensä melkein muuttumattomana on säilyttänyt 2000-luvulla ehkä Geddy Lee.

Ja olihan Paul Rodgers vielä ihan hyvännäköinenkin nuorena =) Tykkään etenkin hänen ulkonäöstään niinä aikoina, kun hänellä oli Jimmy Page -tyylinen pitkä tukka. Ja ihan charmantti mies on vielä nykyäänkin ja hyvässä kuosissa ikäisekseen.

3

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosin pidän myös Brian Howen äänestä (tuli Bad Companyn laulajaksi Paul Rodgersin jälkeen 1986 ja oli laulajana vuoteen 1994). Pidän hänen laulamastaan BC:n kappaleesta "If you need somebody". Hieno laulaja hänkin. Kuitenkin mulle BC:n ääni on aina ja ikuisesti Paul Rodgers. Samalla tavalla kuin mulle Priestin ääni on Rob Halford, Led Zepin Robert Plant, Maidenin Bruce Dickinson, Queenin Freddie Mercury(tosin Adam Lambert laulaa tosi hyvin Queenin biisejä), Sladen Noddy Holder, Journeyn Steve Perry jne.

• Sanonpa vielä tämän, että Paul Rodgersin ensimmäinenkin bändi, Free on hyvä. Tämäkin on mestariteos koko bändi niin kuin tuo Bad Companykin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3603
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      18
      1904
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      37
      1881
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1691
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1452
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1412
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1349
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1105
    9. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1065
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1063
    Aihe