Elikkä minulla olisi tälläinen tilanne kotona, että olen tulossa mopo ikään ja itse haluaisin ostaa mopon, mutta äitini sanoo skootterin olevan parempi, koska sitä on helpompi ajaa. Äitini mielestä mopossa esimerkiksi vaihteet tarvitsevat liikaa keskittymistä. (minulla on erittäin lievä keskittymisvaikeus) Äitini vaatii tällä hetkellä perusteluja sille, että miksi mopo olisi parempi. Haluan mopoa todella paljon enemmän kuin skootteria, mutta en keksi syitä miksi se olisi parempi. Eli olisiko kenelläkään mitään syitä miksi hankkia mopo mieluummin kuin skootteri?
Mopo vai Skootteri
3
167
Vastaukset
En usko että keskittymisvaikeus on asia joka estäisi käyttämästä vaihteita, siinä kun yleensä on kiinnostusta mukana hommassa kun ajetaan niin eiköhän se homma toimi vallan mainiosti.
Muutenkin on tärkeää että on itselle mieluinen vekotin.- Anonyymi
En usko että keskittymisvaikeus hankaloittaa tuota. Vaihteiden vaihtohan tulee ihan luonnosta sitten kun sen oppii, vähän kuin polkupyörällä ajaminen.
- Anonyymi
No eihän mopo ole missään asiassa skootteria parempi, niin kauan kun pysytään tiellä tai pyörätiellä. Liikenteen kanssaliikkujat myös kiittävät kun skootteri on äänitasoltaan mopoa miellyttävämpi, eikä sillä edes voi tehdtä idioottimaista kaasuttelua liikennevaloissa, kuten näköjään mopoilla on tapana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454