Tapasin musiikki neron

Anonyymi

(voin tutustuttaa häneen koska tiedän missä nero liikkuu)


Mies, aikuinen, käy yleisellä paikalla....

Tapasin neron ekan kerran paikassa X.
Mies istui selkä super käärella, pää oli kuin vanhuksella painunut alas ja SILMÄT SULJETTUINA.

Miehen mukana oli sen normaali kaveri mies.

Ajattelin itsekseni, että muusikko, ja ekan kerran tavattuamme en tiennyt hänen olevan muusikko, että mies on psykoosissa tai kärsii sairauksista.

Mies oli hiljaa suuremman osan. Kommentti tai kaksi, mutta jotenkin toimivia kommentteja.

Ajattelin kanssa, miten voi istua pitkiä aikoja selkä kumarrasa, koska syntyy kipua.

Kuukausien päästä, puolen vuoden päästä kuulin miehen soittavan pianoa paikassa X.

Miehellä oli piano aiheinen kangas olalla.
Mies istui selkä kaarella jälleen.

Kuuntelin musiikkia ja sain aivotärähdyksen.
Tärähdys on merkki siitä, että musiikki toimii.
Tästä lähtien tajusin, että mies on nero.

En vielä tiedä, minkä tason nero hän on.
Siksi olisi mielenkiintoista kysellä ja tarkistaa taitoja muilla.

Mies sai pianon ulvomaan, vääntymään, kääntymään.
Ymmärsin, että oikea muusikko oikeastaan RAISKAA pianon.
Ammattilainen ei anna pianolle armoa, mutta vaatii vain parasta kovinta ääntä.
Muuten piano ei ole piano.
Jos piano kestää, niin se on paras piano ikinä - omat ajatukseni.

Toinen kohta, kuten sanoin, että musiikki on käänteentekevä.
Musiikki ei saa nukuttaa.
Neron musiikki on elämystä, olkoon se minkälaista tahansa.

Nero raiskasi pianon silmieni edessä ja jätti minuun syvän jäljen näkemästä.
Nero muistutti yhtä kanadalaista autististyylistä toista pianotaiteilijaa.
Miten pianoa voi nähdä lähietäisyydeltä?
Erittäin hyvä muusikko mies nero paikassa X.

Jatkoa seuraa kun saan kontaktia mieheen.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitatko kenties autralialaista pianistia David Helfgottia, jota Geoffrey Rush näytteli vuonna 1996 elokuvassa Loisto (Shine)? Luulin, että Helfgott on kuollut, mutta ainakin googlen ja Wikipedian mukaan elää (73 v.). Hänellä todettiin jossain vaiheessa skitsofrenia tai joku sen tyylinen sairaus.

      Vai tarkoitatko kenties kanadalaista pianistia Glenn Gouldia (1932-1982)?

      Sanoit, että tapaamasi nero muistuttaa jotain tunnettua pianistia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe