Puhoksen som-alien osuus..???

Anonyymi

Korona leviää
Pääkaupunkiseudulla haasteena on myös maahanmuuttajaväestö, joilla on koronatartuntoja suhteellisesti paljon enemmän kuin kantaväestöllä.

Tarkkoja lukuja ei anneta julkisuuteen, mutta Mäkijärven mukaan tilanne on nyt yhtä huono kuin viime keväänä, kun asiasta uutisoitiin ensimmäisen kerran.

– Tartuntojen määrä on merkittävä. Se koskettaa monia eri kansallisuuksia ja kieliryhmiä, sillä monissa etnisissä ryhmissä kulttuuri, perheiden yhdessäolo ja kaikki muukin on erilaista kuin kantasuomalaisilla.

Hus on ollut keväästä asti yhteydessä maahanmuuttajien yhteisöihin ja tiedottaa koronasta myös englanniksi, venäjäksi, somaliksi ja arabiaksi.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutujen-maskit ?? Geeliä päähän ja menoksi..

      • Anonyymi

        Ja sossun rahaa hakemaan. "Työ" on vieras käsite tälle ryhmälle.


      • Anonyymi

        "UutisetKoronavirus
        Uudenmaan koronapositiivisista ollut syksyllä 30-40 prosenttia ulkomailla syntyneitä - Husin ylilääkäri: Maahanmuuttajataustaisten osuus suuri
        Tänään klo 19:51 (muokattu klo 20:22)
        IL:n tieto: Syys- ja lokakuussa sekä marraskuun alkupuoliskolla on Uudenmaan koronapositiivisista ollut ulkomailla syntyneitä 30-40 prosenttia. "voihan pyhä karvahattu sentään..Jopa minä olen SANATON..


    • Anonyymi

      Korona leviää, koska eivät muuta käyttäytymistään, yhdelläkään maahanmuuttajalla en ole nähnyt vielä maskia. Ja kuljeskellaan isossa joukossa.

      • Anonyymi

        Kaveri isossa hesan terkkarissa kertoi että " paperittomat matut ovat saaneet tiedon : SAIRASTU koronaan niin sinua ei voi KOSKAAN PALAUTTAA MIHINKÄÄN MAAHAN TAKAISIN "


      • Anonyymi

        Uusimaa lähestyy nyt leviämis­vaihetta: ”On mahdollista, että tulee rajoituksia”, sanoo Husin johtaja­ylilääkäri Markku Mäkijärvi
        Uudellamaalla odotetaan torstaina virallista ilmoitusta leviämisvaiheeseen siirtymisestä. Leviämisvaiheessa saatetaan joutua jälleen turvautumaan yhä kovempiin rajoituksiin, jos tautitilannetta ei saada hallintaan, varoittelevat asiantuntijat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri isossa hesan terkkarissa kertoi että " paperittomat matut ovat saaneet tiedon : SAIRASTU koronaan niin sinua ei voi KOSKAAN PALAUTTAA MIHINKÄÄN MAAHAN TAKAISIN "

        Toivottavasti syntymätyhmä kuoleekin siihen! Ne on ne pahimmat tartuttajat! Huutavat julkisissakin kovaa ja kohti, et mahdollisimman moni saisi tartunnan!


    • Anonyymi

      Mika noiten yleensä annetaan suomes lisääntyä täydessä ylläpios, tämähän on järkyttävää yhteiskuntamme riistoa

      • Anonyymi

        Koska olemme KOKO MAAILMAN KE_LA


    • Anonyymi

      Puhos pitäisi ajaa puskutraktorilla kumoon. Siellä on hometta ja rottia. Ja asbestia.

      • Anonyymi

        Vanha osa säilytetään ja remontoidaan. Uudempi osa puretaan. Paikalle rakennetaan monikulttuurisia keskuksia ( ilmeisesti moskeijoita ja muita ”touhupaikkoja”) sekä Itäväylä tullaan kattamaan itiksen alueelta kokonaan ja sen päälle sitten ”lisäkivaa” ....
        Todellinen kulttuurien sekakeskus tuloillaan ...


      • Anonyymi

        ja vithusti meege-reitä


    • Anonyymi

      Älkää nyt vaan sinisilmät rokottako matuja!!

    • Anonyymi

      tosi?

      • Anonyymi

        IL-selvitys: Nuorisoväkivalta Espoossa ja Vantaalla – ulkomaalaistaustaisten määrän kasvu näkyy myös poliisille


      • Anonyymi kirjoitti:

        IL-selvitys: Nuorisoväkivalta Espoossa ja Vantaalla – ulkomaalaistaustaisten määrän kasvu näkyy myös poliisille

        Olimme juuri katsomassa papan kanssa Hurstin ruokajonoa. Juttelin ihmisille joita siinä tunnen. Pappahan ei mitään puhu, menetti puhekykynsä sen viimeisen flunssapiikin jälkeen. Olisi tuo varmasti kuollut jos piikkejä ei olisi ottanut. Kyllä tuo vielä jaksaa irvistysnauraa mutta aina ihan vika kohdassa. Ennen se pissasi seisoviltaan mutta kun alkoi mennä enempi lattialle niin nyt olen sen laittanut istumapissaamaan. Siinä se sitten irvistelee mulle.
        Kyllä minä sitä rakastan. Oikeestaan se on söpömpi kun ei enää mulle mistään natkuta.

        Ei me mitään koronaa pelätä. Mä en tunne yhtään jolla semmoinen olisi ollut.
        Olemme nyt papan kanssa odotelleet jokasyksyistä flunssa- rokotetta mutta sellaista ei ole?
        Kai sitä nyt tarttee vaan odottaa sitä uutta ihanaa sikaflunssakoronarokotetta jos vaikka ton papan puhekykykin palautuisi?!
        Kyllä se heitteli aina niin kivoja herjoja maailman menosta.


    • Anonyymi

      Tottakai maahanmuuttajien kesken arvotaan eniten koronaa. Muslimien ja mamujen käytöstavat turvaavat arvonnan voittajien määrän. Ei hygieniaa, ei maskeja, ei turvavälejä...

      • Anonyymi

        Hajusta päätellen niillä on vesipula myös Suomessa.


    • Anonyymi

      Vappavuori sen sanoi-raju osuus
      paljonko taas rahaa menee valistukseen?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe